مقالات مرتبط با روکش صندلی خودرو

گالری ۴۰ تا از شیک ترین روکش صندلی خودرو💺

شیک ترین روکش صندلی

روکش صندلی یکی از مهمترین وسایل داخلی خودرو بشمار می‌آید که با انتخاب درست آن زیبایی خودرو شما دوچندان میشود.معرفی شیک ترین روکش صندلی خودرو کاری سخت و غیر معقول است زیرا انتخاب روکش صندلی کاملا به سلیقه صاحب خودرو (سن، جنسیت و…) و حتی شغل فرد و مقدار استفاده فرد مانند رانندگان تاکسی، بستگی دارد برای همین ما مدل های مختلف و البته با کیفیت را در ادامه به شما معرفی میکنیم. البته قبل از ان در مورد جنس روکش صندلی لازم است چند نکته را بیان کنم:

  1. تعدیل دمای موجود در روکش های پارچه ای بسیار مناسب است که خریدار را به آن ترغیب می نماید، این سبک از روکش ها از تعریق سرنشینان در تابستان جلوگیری کرده و در زمستان نیز تا حد زیادی فضای نشیمن صندلی گرم نگه می دارد.
  2. راحتی و دوام موجود در روکش صندلی پارچه ای و نیز تغییر رنگ کمتر نسبت به شرایط دمایی از دیگر ویژگی های روکش پارچه ای است.
  3. معمولا آن دسته از روکش هایی که وزن بالاتری دارند نسبت به روکش های سبک، طول عمر بیشتری داشته و عملکرد بهتری دارند و نیز کمتر دچار پارگی و ساییدگی می شوند.
  4. اگر طرفدار ماشین اسپرت و تیونینگ هستید بهتر است جنس روکش صندلی از نوع چرم را انتخاب کنید.همچنین پرفروش ترین روکش صندلی از نوع چرم است.
  5. روکش صندلی چرمی بسیار راحت تر از سایر روکش ها پاک شده و تمیز می شوند و اثری از لکه ها بر جای نمی گذارند.
  6. روکش چرم برای صاحبان خودرویی که کودک خردسال دارند یا در بخش های تاکسیرانی فعالیت می کنند و یا توسط خودرو خود ابزار آلات و لوازم جانبی جا به جا می کنند، بسیار مناسب می باشد.
  7. بیشتر روکش های موجود در بازار شاید به نام چرم و به جنس نایلون به شما فروخته شوند پس بهتر است که حتما در خرید خود از جنس و تضمین کیفیت روکش خود اطمینان حاصل نمایید.
  8. انتخاب روکش صندلی شما باید به تناسب و تطبیق رنگ کمربند ایمنی و فضای داخلی ماشین بوده باشد و اگر قرار بر آن است که شما رنگی متضاد را انتخاب کنید بهتر است که این رنگ به گونه ای باشد که زننده و خسته کننده نباشد.

مشاوره رایگان الولوکس ❤️

تمامی روکش های صندلی موجود در این فروشگاه دارای دور دوزی زیباست که استحکام روکش را چندین برابر می‌کند. همچنین همه روکش ها با ضمانت کیفیت به مشتریان ارائه می‌گردد.

برای مشاهده و خرید روکش صندلی برای انواع خودرو های داخلی و خارجی میتوانید از دسته بندی های بالای همین صفحه عبارت” روکش صندلی خودرو” انتخاب نمایید. همچنین برای مشاوره در انتخاب بهترین روکش با توجه به استفاده شما با ما تماس بگیرید.

شماره تماس : ۷۷۱۹۲۵۱۴-۰۲۱ ، ۰۹۱۰۰۸۴۳۱۰۲

روکش مشکی چرم اکتیون (actyon)

آموزش ویدئویی نصب روکش صندلی🎥 [مناسب پژو۴۰۵، پراید، سمند، ۲۰۶ و تیبا ... ]
حتما بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *