مقالات مرتبط با کفپوش خودرو

مرتب کردن صندوق عقب

مرتب کردن صندوق عقب

امروزه با توجه به نرخ سوخت ماشین ها، بسیاری از افراد به دنبال خرید ماشین هایی می باشند که سوخت کمتر و مناسب تری را مصرف نمایند. البته با پژوهشها و تحقیقات گسترده ای که در مورد ماشین ها و سوخت مصرفی آنها صورت پذیرفته است، افراد به راه های ایده آلی برای کم کردن سوخت ماشین خود دست یافته اند.

برخی از این راه حل ها بسیار دور از ذهن خواهند بود، اما تاثیرگذاری آنها بسیار قابل توجه می باشد. یکی از این راه ها مرتب کردن صندوق عقب ماشین می باشد، که یکی از روش های نگهداری خودرو نیز می باشد. شاید این موضوع دور از ذهن باشد، اما با تحقیقات پژوهشگران و همچنین امتحان کردن این موضوع توسط اشخاص، شاهد تاثیرات مرتب نگه داشتن صندوق عقب بر روی میزان مصرف سوخت خودرو بوده اند. مرتب کردن صندوق عقب همیشه برای افراد کار سخت و پیچیده ای بوده است. جایگزینی برخی از وسایل ها در صندوق عقب بسیار مهم می باشد. اما گاهی این وسایل باعث نامرتبی و ظاهر زشت صندوق عقب خواهد شد. امروزه توسط برخی از محصولات این مرتب کردن کار ساده و جذابی شده است.

 

روشهای ایده‌آل برای مرتب کردن صندوق عقب

گام اول مرتب کردن کفپوش

برای اینکه بتوانید همیشه اقدام به مرتب نگه داشتن صندوق عقب ماشین خود نمایید، بهتر است گام به گام همراه ما باشید تا از صندوق عقب منظم خود لذت ببرید. ابتدایی ترین گام، توجه به کفپوش مناسب برای کفی صندوق ماشین می باشد. کفپوش اکثر ماشین ها نمدی و یا موکتی می باشد، از این جهت با سرعت بسیار زیادی دچار کثیفی و آلودگی خواهند شد. از این رو چهره ای نامناسب را برای صندوق عقب شما به ارمغان می آورد. کفپوش باید به نحوی تهیه گردد که از ایجاد آلودگی ها بر روی کف صندوق جلوگیری نماید.

شما با ارائه ی مدل ماشین خود، می توانید از انواع خیره کننده و جذاب این محصولات بهره مند گردید. از جمله اصلی ترین محصولات برای مرتب کردن صندوق عقب، تهیه کفپوش خودرو برای آن خواهد بود. کفپوش ها می توانند علاوه بر زیبا کردن داخل ماشین (صندوق عقب)، فضاها را نیز تقسیم بندی نموده و افراد به راحتی اقدام به استفاده از فضاهای مناسب نمایند.

همچنین با انتخاب کفپوش سه بعدی، امکان وارونه شدن بسیاری از وسایل ها کاهش خواهد یافت.اکنون که با مزیت های کفپوش سه بعدی با معمولی آشنا شدید، برای خرید کفپوش صندوق خودرو می‌توانید با ما تماس بگیرید.

گام دوم جداسازی وسایل غیر ضروری

نگهداری از وسایل لازم و ضروری و جدا نمودن وسایلی که مهم نیستند نیز یکی از راههای بسیار مهم در تمیز کردن داخل ماشین بخصوص صندوق عقب می باشد. بهتر است تمامی وسایلی که در صندوق عقب خود جای داده اید را بررسی نموده و وسایلی که ضرورتی برای حمل آنها وجود ندارد را کنار بگذارید. همین کار علاوه بر مرتب نگه داشتن صندوق عقب، موجب سبک شدن صندوق عقب نیز خواهد شد. سبک شدن صندوق عقب نیز موجب کیفیت در تامین سوخت ماشین می شود. نگهداری از برخی وسایل در ماشین مهم و ضروری خواهد بود. برای نمونه نگهداری از زنجیر چرخ در فصل زمستان بسیار مهم می باشد. نگهداری از وسایل تعویض لاستیک نیز از جمله موارد مهم خواهد بود. نگهداری از این محصولات با تدابیر حرفه ای رانندگان، می تواند بسیار مناسب و ایده آل در صندوق عقب رخ دهد.

 

تمیز کردن صندوق عقب

گام سوم در پر کردن جاهای خالی که به وجود امده است

اما وسایلی که نگهداری از آنها در صندوق عقب لازم و ضروری می باشد، می توانند فضایی بهم ریخته را برای آن به ارمغان آورند. بهترین راه برای مرتب نگه داشتن صندوق عقب، استفاده از نظم دهنده ی صندوق عقب می باشد. امروزه علاوه بر وجود کفپوشهای ایده آل و جذاب برای صندوق عقب، شاهد نظم دهنده های خیره کننده و منحصر بفردی نیز خواهیم بود. شما می توانید با استفاده از این محصولات تاثیرات بسزایی بر روی تمیز کردن صندوق عقب ماشین خود داشته باشید. این محصولات بسیار کاربردی و ایده آل هستند. شما در هنگام سفر نیز می توانید وسایل خود را به راحتی در آنها جای داده و از مرتب بودن آن لذت ببرید. در موارد استفاده این محصولات بسیار جادار و مناسب خواهند بود. اما در موارد عدم استفاده کاملا جمع شده و به یک ساک دستی کوچک تبدیل خواهند شد. از این جهت هرگز موجب بهم ریختگی در این مکان نخواهند شد. علاوه بر این موارد می توان در سوخت ماشین نیز بسیار موثر بوده، اما چرا وزن زیاد صندوق عقب موجب بالا رفتن میزان سوخت و ساز در ماشین خواهد شد؟

خالی کردن صندوق عقب

دلایل بالا رفتن میزان سوخت با نامرتبی صندوق عقب

شاید باور این مقوله بسیار شگفت آور و دور از ذهن باشد، اما با توجه به تحقیقات بسیار زیادی که در کشورهای دیگر صورت پذیرفته است، بسیاری از افراد به این نتیجه دست یافتند که مرتب کردن صندوق عقب می تواند تاثیرات  بسیار زیادی بر روی میزان مصرف سوخت داشته باشد. صندوق عقب در ارتباط با باک سوخت ماشین ها خواهد بود. فشار بر روی این منطقه از عملکرد مناسب آن جلوگیری به عمل خواهد آورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *