مقلات مرتبط با چادر خودرو

انواع چادر ماشین موجود در بازار

انواع چادر ماشین

انواع چادر ماشین

نگهداری از برخی کالاها و وسایل از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. ماشین ها از جمله وسایل هایی هستند که نگهداری از آنها سبب کیفیت بالاتر و همچنین سلامت بیشتر آنها خواهد شد. نگهداری از این وسیله با روشهای بسیار زیادی امکان پذیر خواهد بود. شستشوی ماشین، چک کردن سلامت ماشین، چک کردن لاستیک ها و همچنین چک کردن سلامت بدنه ی ماشین، از جمله موارد مهم در نگهداری از این وسیله خواهد بود.

بدنه ی ماشین به دلیل اینکه فضای بیرونی این وسیله می باشد، بیشتر مورد آسیب دیدگی قرار خواهد گرفت. برای نگهداری از بدنه ی ماشین یکی از مهمترین راه ها استفاده از انواع چادر خودرو خواهد بود. این وسیله موجب می شود که افراد با سهولت بیشتری از بدنه ی ماشین خود نگهداری نمایند. اما انواع چادر ماشین با توجه به تنوع مدل های ماشین، گسترده خواهد بود که هر کدام دارای مزیتهای منحصر بفردی هستند. در ادامه به بررسی انواع این محصولات خواهیم پرداخت.

 

مدل های مختلف انواع چادر ماشین

چادر ماشین چهار فصل

شرایط اقلیمی و محیطی محل زندگی افراد، می تواند تاثیرات مخرب بسیار زیادی بر روی بدنه ی خودروی شما داشته باشد. رنگ بدنه ی خودرو در مواجه شدن با بسیاری از شرایط نامساعد دچار آسیب دیدگی خواهد شد. برای اینکه بتوان از خودروی خود محافظت نمود، استفاده از انواع چادر ماشین مانند چادر چهار فصل، بسیار پیشنهاد خواهد شد. این چادرها به گونه ای طراحی و تولید شده اند که از تابش نور مستقیم خورشید به بدنه ی خودرو و آسیب رساندن به این بدنه جلوگیری نموده و همچنین از بارندگی ها نیز بدنه ی خودرو را در امان نگاه خواهند داشت. در تابش آفتاب نه تنها بدنه ی بیرونی ماشین دچار آسیب دیدگی خواهد شد، بلکه روکش های صندلی ها و همچنین برخی از قسمت های داخلی ماشین نیز دچار آسیب دیدگی و رنگ پریدگی خواهند شد. استفاده از روکشهای مقاوم و با کیفیت می تواند از این آسیب دیدگی ها تا میزان قابل توجهی جلوگیری نماید.

چادر خودرو سایز بزرگ

اغلب این چادرها دارای لایه ی بیرونی ضد آب، مقاوم و ضد آفتاب بوده اند. لایه ی داخلی این محصولات نیز نرم و ضد خراش می باشد. استفاده از این نوع چادرها در انواع چادر ماشین برای ماشین هایی مانند پراید، پیکان، تیبا و … بسیار ایده آل و مناسب خواهد بود. اغلب این روکش ها از روزنه های مناسبی برخوردار هستند که از عرق کردن ماشین جلوگیری خواهند نمود. این محصولات در انواع مختلفی به بازار عرضه شده اند. از جمله ویژگی های این چادرها بعنوان مثال روکش پراید، تنوع در طرح، رنگ، قابلیت حمل، محافظت مناسب می باشد.

 

انواع مدل چادر ماشین

چادر ماشین با پارچه چینی پرزدار

اگر به دنبال چادری خاص و ایده ال از بین انواع چادر ماشین هستید، می توانید از چادر چینی پرزدار استفاده نمایید. این چادرها دارای جنس منحصر بفرد و خاصی هستند که استفاده از این محصول برای کلیه ماشین ها خصوصا ماشینهای شاسی بلند مناسب خواهد بود. متریال ساخت این محصولات از مواد نفتی خواهد بود. از این رو این نوع از انواع چادر ماشین، از مقاومت بسیار بالا و چشمگیر در برابر آب باران و گرد و غبار برخوردار می باشد. شستشوی این چادرها بسیار ساده خواهد بود. به دلیل برخورداری از وزن مناسب، افراد می توانند از این محصولات در ماشین لباسشویی خود استفاده نموده و به راحتی اقدام به شستشوی آنها نمایند.

در بسیاری از موارد شاهد برخی از کپک زدگی ها در موارد استفاده از کالای نامرغوب خواهیم بود. این محصول با در برداشتن لایه ای پنبه ای در چادر، از ایجاد هر گونه کپک و خرابی جلوگیری خواهد نمود. این لایه از عرق نمودن بدنه نیز به طرز چشمگیری جلوگیری به عمل خواهد آورد. جنس این محصولات به نحوی می باشد که افراد حس می کنند که مخمل بر سطح ماشین کشیده شده ست. از این محصول در انواع چادر ماشین، اغلب در مناطقی استفاده می شود که گرد و غبار فراوانی وجود دارد.

گاهی بعلت این گرد و غبار، تمیز کردن داخل ماشین بطور مداوم یکی از دلایل استفاده از این نوع روکش ها است. این چادر ماشین ضد آب با برخورداری از متریال ساخت ویژه از عبور هر نوع گرد و غبار جلوگیری نموده و یکی از نگهدارنده های بسیار مرغوب به شمار خواهد آمد. شما می توانید از این چادر برای محافظت ماشین خود در برابر بادها و طوفان ها استفاده نمایید. این محصولات از کش هایی برخوردار هستند که به راحتی در زیر ماشین فیکس شده و از ماشین شما به بهترین نحو مراقبت می نمایند. استفاده از آن برای پراید، هاچ بک، سدان، ال ۹۰ و بسیاری دیگر مناسب خواهد بود.

 

چادر ماشین پارچه ای

چادر ماشین با پارچه شمعی

نگهداری از ماشین با استفاده از انواع چادر ماشین، با توجه به عوامل خاصی امکان پذیر خواهد بود. برای نمونه استفاده از چادرهایی که آب باران به راحتی از آنها عبور می کند نه تنها در حفاظت از ماشین بسیار نامناسب خواهند بود بلکه در دراز مدت نیز برای بدنه بسیار آسیب رسان خواهند بود. استفاده از چادرهای ضد آب نقش اساسی در نگهداری از بدنه ی ماشین شما خواهد داشت. یکی از محصولات ضد آب ، چادر شمعی ماشین خواهد بود. متریال تهیه این محصول به نحوی می باشد که از عبور نامناسب آب باران به درون چادر جلوگیری به عمل خواهد آورد.

این محصول در برابر تابش نور خورشید نیز از مقاومت چشمگیر و ایده آلی برخوردار می باشد. این چادر از انواع چادر ماشین می تواند از بروز هر گونه خط و خش بر روی بدنه ی خودرو نیز جلوگیری به عمل آورد. این محصول به راحتی قابل حمل خواهد بود. افراد می توانند با استفاده از کیسه ی مناسب این چادر، اقدام به حمل و نقل آن و استفاده از چادر در برخی از مکان ها نمایند. این محصولات ماشین را از باد و طوفان نیز در امان نگه خواهند داشت.

استفاده از این محصول برای اغلب ماشین ها، حتی ماشین های شاسی بلند نیز استفاده نمود. این محصولات را می توان به سهولت مورد شستشو قرار داده و پس از خشک شدن، مورد استفاده قرار داد. متریال این محصول به نحوی می باشد که به سرعت خشک خواهد شد. این محصول در سایزهای مختلف برای سهولت در استفاده به بازار عرضه شده است.

 

چادر ماشین پارچه شمعی

نحوه خرید انواع چادر ماشین

در خرید این محصولات توجه به برخی از موارد بسیار مهم و ضروری خواهد بود. قبل از هر موردی توجه به مدل ماشین بسیار مهم و ضروری است. ماشین هایی که دارای مدلهای بالاتری هستند، عموما خواستار محصولات با کیفیت تری نیز خواهند بود. برای خرید انواع چادر ماشین باید به فاکتور قیمت نیز توجه ویژه ای مبذول داشته باشید. انتخاب هوشمندانه، انتخابی است که کالای مرغوب و با کیفیت را با بهترین قیمت خریداری نمود.

خرید اینترنتی امروزه بین افراد بسیار رواج یافته است . برای خرید چادر ماشین نیز می توان به صورت اینترنتی اقدام نمود. افراد با بررسی های لازم، می توانند در زمان بسیار ناچیزی ، اقدام به خرید بهترین نوع چادر ماشین نمایند. این محصولات با درجه بندی های مختلف برای اقشار عموم طراحی و تولید شده اند. خرید این محصولات با توجه به کیفیت، قیمت، رنگ بندی، متریال تهیه، سایزبندی و مواردی از این قبیل صورت خواهد پذیرفت. برای خرید اینترنتی مراجعه به سایت معتبر و خرید از آن خاطره ای جذاب و دلنشین از خرید اینترنتی را برای شما به ارمغان خواهد آورد. همچنین شما می توانید مقالات بعدی، در ارتباط با چادر ماشین ضد سرقت را در سایت الولوکس دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *