مقالات مرتبط با کفپوش خودرو

کفپوش صندوق یکی از اساسی ترین و مهمترین لوازم یدکی خودرو

کفپوش صندوق خودرو

خرید وسایل اولیه خودرو برای راه اندازی هر خودرویی لازم و ضروری می باشد. اما برخی از محصولات که زیبا کردن داخل خودرو و جذابیت را به همراه دارند، به عنوان لوازم جانبی خودروها شناخته خواهند شد. استفاده از لوازم جانبی خودروها نیز برای افرادی که به ماشین خود اهمیت می دهند بسیار لازم و ضروری می باشد. لوازم جانبی خودرو دارای تنوع بسیار بالایی خواهند بود. انواع برند کفپوش داخل خودرو، انواع روکش صندلی خودرو انواع تزیینات داخلی و همچنین انواع کفپوش صندوق خودرو خودرو از جمله محصولات جانبی می باشند که استفاده از آنها مانند کت و شلوار برای ماشین شما خواهد بود. اما در این مطلب هدف محتوا، ارائه ی اطلاعاتی در مورد انواع کفپوش صندوق خودرو می باشد. با توجه به اهمیت صندوق در ماشین ها توجه به آن نیز بسیار مهم و ضروری خواهد بود.

چرا باید اقدام به استفاده از کفپوش صندوق خودرو بنمایید؟

اغلب برخی از افراد با این نگرش از ماشین خود نگهداری می کنند که صندوق مورد دید نیست پس نیازی به استفاده از کفپوش در آن نخواهد بود. اما این تفکر کاملا غلط می باشد. صندوق خودروها یکی از مکان هایی می باشد که استفاده ی کاربردی و فراوانی خواهد داشت. اغلب افراد در هنگام خرید، برای اینکه کالاهای خریداری شده در مکان مناسبی قرار بگیرند، از صندوق ماشین استفاده می نمایند. همچنین در هنگام سفر بهترین مکان برای نگهداری از وسایل مهم و ضروری شما به شمار می آید.

کف بیشتر صندوق ها به صورت فابریک دارای موکت و یا یک لایه ی حفاظتی خواهد بود. اما این لایه به راحتی دچار آلودگی خواهد شد. همچنین تمیز کردن این لایه کار بسیار سختی می باشد. در بسیاری از موارد نیز لکه های ایجاد شده بر روی سطح این موکت ها از بین نخواهند رفت. از این جهت استفاده از کفپوش صندوق خودرو بسیار ایده آل و منحصر بفرد خواهد بود و باعث مرتب نگه داشتن صندوق عقب خودرو می شود.کفپوش صندوق ماشین دارای مزایایی می باشد که در ادامه به بررسی آنها خواهیم پرداخت.

مزایای استفاده از کفی صندوق ماشین

  • پاکیزگی و جذابیت خیره کننده در صندوق با استفاده از کفی صندوق خودرو
  • سهولت در پاکسازی از انواع آلودگی ها با استفاده از کفپوش صندوق ماشین
  • عدم نفوذ آب به سطح صندوق
  • جلوگیری از بوی نامطبوع و زننده در صندوق
  • کیفیت و دوام بسیار بالا

و مواردی از این قبیل می توانند از جمله بهترین مزایای خرید کفپوش صندوق خودرو به شمار آیند.

کفپوش صندوق ماشین

انواع کفپوش صندوق خودرو

خرید انواع کفپوش صندوق ماشین با توجه به اصول خاصی صورت می پذیرد. افرادی که به تمیزی و نظافت صندوق خودروی خود بسیار اهمیت می دهند، به این موضوع واقف هستند که کفی نمدی فابریک در صندوق، به سرعت آلودگی ها و گرد و غبارها را به خود جذب می نماید. برای جلوگیری از به وجود آمدن این ظاهر نامناسب در صندوق خودرو، استفاده از انواع کفپوش ماشین بسیار حائز اهمیت خواهد بود. افراد با توجه به مدل ماشین خود می توانند از نمونه های مختلف ارائه شده از انواع کفپوشها، استفاده نمایند. کیفیت در انواع محصولات بسیار مهم و قابل توجه می باشد. محصولات ارائه شده از کیفیت بسیار بالایی برخوردار خواهند بود.

 

انواع کفپوش صندوق خودرو

 

 کفپوشهای سه بعدی

یکی از انواع کفپوش صندوق خودرو ، کفپوش سه بعدی می باشد. این کفپوش های سه بعدی خودرو از کیفیت بسیار بالایی برخوردار خواهند بود ، البته الولوکس بهترین کفپوش ماشین را به شما ارائه می دهد ، از جمله مزایای استفاده از آنها می توان به:

  • کیفیت بسیار بالا از جمله مزایای استفاده از این نوع کفی صندوق ماشین خواهد بود. کفپوش صندوق خودرو با استفاده از متریالهای بسیار مرغوب در سطح بازار تهیه و تولید شده اند. از این رو کیفیت بسیار بالایی را در بر خواهند داشت.
  • طراحی منحصر بفرد در این محصولات موجب می شود که استفاده از آنها برای صندوق بسیار ایده آل گردد. همواره سطوح صاف و یکدست موجب حرکت وسایل در صندوق خواهند شد. اما شیارهای موجود در این نوع از کفپوشها نه تنها زیبایی صندوق را چندین برابر خواهند نمود، بلکه در نگهداری وسایلها نیز بسیار موثر واقع خواهند شد.
  • مقاومت بالا از جمله مزایای دیگر این محصولات به شمار می آید. این محصولات کاملا ضد آب، ضد اسید، ضد روغن و مواردی از این قبیل خواهند بود. افراد با توجه به این مزیت می توانند به راحتی بسیاری از مواد را در داخل صندوق خود نگهداری نمایند.
  • قابلیت شستشو در این نوع از کفپوش صندوق خودرو بسیار قابل توجه خواهد بود. این نوع از محصولات به دلیل برخورداری از وزن سبک و ایده آل به راحتی قابل جدا شدن خواهند بود. همچنین با شستشوی این محصولات شما شاهد محصولی جدید و نو خواهید بود. این نوع از محصولات هرگز دچار شکستگی و یا خرابی نخواهند شد.
  • تولید کفپوش صندوق خودرو به گونه ای می باشد که کل سطح صندوق را مورد پوشش قرار خواهد داد. این محصولات دارای لبه هایی می باشند که از نفوذ هرگونه مواد به لایه ی اولیه صندوق جلوگیری می نماید. همچنین متریال ساخت آنها به گونه ای می باشد که پس از استفاده ی طولانی مدت، دفرمه نخواهد شد و شکل اصلی خود را از دست نخواهند داد. برخورداری از لایه های چرم ، فوم و برسی در این نوع از محصولات، آنها را به یک محصول بی رقیب در بازار مبدل نموده است. این محصولات دارای انواع متفاوتی هستند مانند :

کفی صندوق خودرو از برند SICG با شناسه TMSICG0007

کفی صندوق ماشین از برند SICG با شناسه TMSICG0004

کفپوش صندوق ماشین از برند SICG با شناسه TMSICG0001

و انواع بسیار زیاد دیگری که در اختیار خریداران قرار گرفته است. افراد می توانند با مشخصات ماشین خود اقدام به خرید کفپوش ماشین ایده آل و مناسب مورد نظر خود نمایند. انواع مختلف ماشین ها با ابعاد متنوع هیچ محدودیتی برای استفاده از کفپوش صندوق خودرو نخواهند داشت.

با توجه به تولید گسترده ی این محصولات افراد می توانند اقدام به خرید محصول مورد نظر نمایند. تنوع رنگ در کفپوش صندوق خودرو سبب سهولت انتخاب گشته است. بسیاری از افراد طرفدار رنگ مشکی و برخی دیگر به دنبال محصولات رنگی خواهند بود. این محصولات نیز با در برداشتن رنگ های مشکی، طوسی و .. مورد استقبال خریداران قرار گرفته اند.

 

کفی صندوق خودرو

خرید کفپوش صندوق خودرو

خرید این محصولات با توجه به اطلاعات داده شده و از طریق سایت الولوکس بسیار هوشمندانه رقم می خورد. خریداران می توانند برای خرید این محصولات از طریق مشاوران سایت الولوکس اقدام به خرید ایده آل نمایند. یکی از مهمترین ویژگی های این سایت علاوه بر برخورداری از محصولات بسیار منحصر بفرد و باکیفیت ، ارائه ی قیمت های مناسب خواهد بود. فاکتور قیمت از جمله المان های تاثیرگذار بر روی خرید این نوع از محصولات می باشد.برای خرید کفپوش صندوق خودرو کلیک کرده و مدل خودرو خود رو انتخاب کنید.

افراد با توجه به قیمت های فوق العاده و ویژگی های این محصولات، خرید بی نظیری را تجربه خواهند نمود. در سایت الولوکس افراد علاوه بر کسب اطلاع از مزایای و ویژگی های انواع محصولات کفی صندوق ماشین می توانند لیست قیمت کفپوش خودرو مورد نظر خود را نیز مشاهده و اقدام به خرید ایده آل نمایند. توجه به برند مورد استفاده در این سایت، بسیار حائز اهمیت خواهد بود. برند محصولات بیانگر کیفیت و دوام آنها خواهد بود. برخی از این محصولات نیز دارای خدمات ایده آل و خاصی می باشند که خریداران می توانند از آنها بهره مند گردند. قیمت مناسب در سایت الولوکس موجب استقبال بسیاری از افراد در زمینه ی خرید انواع کفپوش صندوق خودرو شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *