مقالات مرتبط با روکش صندلی خودرو

قیمت روکش صندلی با توجه به افزایش قیمت خودرو چقدر تغییر کرده است؟

قیمت روکش صندلی

روکش صندلی خودرو، یکی از لوازمی است که حتما می بایستی برای وسیله نقلیه خود مورد استفاده قرار دهید تا هم خودروی خود را زیباتر کنید و هم از صندلی خودروی خود در مقابل عوامل جانبی محافظت کنید. در واقع هدف از نوشتن این مقاله بررسی انواع برندهای مربوط به این محصول و هم چنین قیمت روکش صندلی است.

صندلی خودرو یکی از لوازم داخلی خودرو است که کیفیت بالای آن می تواند راحتی و آسایش را برای سرنشینان و راننده خودرو فراهم آورد. اما این قطعه از خودرو مثل هر لوازم دیگری به مرور زمان دچار کاهش کیفیت می گردد. به همین دلیل لازم است که برای این منظور از انواع روکش  صندلی خودرو بهره بگیریم.
در حال حاضر مهم ترین مساله در قبال آن، تعیین قیمت روکش صندلی خودرو است. بدون شک این قیمت در طول زمان به مانند هر قطعه دیگری از خودرو دچار نوسان شدید شده است.

چه عواملی در قیمت روکش صندلی خودرو موثر است؟

وجود دو عامل در قیمت روکش صندلی خودرو موثر است. اولین عامل جنس روکش صندلی است. اغلب این مواد از پارچه و چرم ساخته شده است. چرم طبیعی گران ترین مدل مربوط به روکش صندلی خودرو به حساب می آید که بیشتر برای خودروهای لوکس و گران قیمت مورد استفاده قرار می گیرد. جنس انتخابی روکش، در تمیز نگه داشتن روکش و پاک کردن لکه از صندلی بسیار مهم می باشد.

اما عامل دیگری که می تواند قیمت روکش صندلی خودرو را افزایش و یا کاهش دهد، طرح به کار گرفته شده در آن است. طرح های مختلفی برای آن به کار برده اند که بستگی به نظر مصرف کننده می توانند زیبا یا زشت باشند.

قیمت روکش صندلی ماشین

چگونه روکش صندلی خودرو را انتخاب کنیم؟

شرایط خودرو و وسیله نقلیه خود را در این رابطه بسنجید. یکی از مهم ترین این شرایط، تناسب رنگ روکش، با رنگ داخلی خودرو است. هم چنین این تناسب و هماهنگی بایستی در داخل خودرو به چشم بیاید و به ذوق نزندو باعث شیک کردن داخل خودرو شود.

گالری ۴۰ تا از شیک ترین روکش صندلی خودرو💺
حتما بخوانید

قیمت روکش صندلی خودرو

قیمت روکش صندلی خودرو

در حال حاضر انواع روکش صندلی خودرو در بازار موجود است. برای هر وسیله نقلیه ای، روکش صندلی مخصوص به آن طراحی و تولید شده است. با توجه به نیاز بازار در حال حاضر، روکش صندلی برای پراید از اهمیت و جایگاه ویژه ای برخوردار است، چون که بیشترین استفاده را دارد و بعد از این مدل ها نوبت به انواع روکش صندلی ماشین برای سمند و پژو است.

لیست قیمت روکش صندلی ماشین از یک دسته بندی خاصی تبعیت می کند. در حال حاضر ارزان قیمت ترین روکش صندلی خودرو، مربوط به پراید صبا است. که رنج قیمتی ما بین ۱۱۰ هزار الی ۲۰۰ هزار تومان دارد و در آینده ای نزدیک ممکن است این قیمت افزایش یابد.

قیمت روز روکش صندلی

قیمت روکش صندلی همان طور که اشاره کردیم به مانند دیگر وسایل جانبی مربوط به خودرو، از نوسانات شدیدی برخوردار است. مساله ای که در ارتباط با قیمت روکش صندلی ماشین از اهمیت زیادی برخوردار است، عدم هماهنگی افزایش قیمت خودرو به نسبت روکش صندلی است. بسیاری از افراد گمان می کنند که با افزایش قیمت خودرو، قیمت این روکش نیز افزایش می یابد در حالی که چنین مساله ای اصلا صحت ندارد.
چون ماده اولیه این وسیله از پارچه و چرم است، پس با تغییرات قیمت مربوط به این مواد اولیه، این روکش نیز باید افزایش یابد، اما متاسفانه بسیاری از تامین کنندگان در هنگام افزایش قیمت خودرو، درصدی به قیمت این روکش می افزایند و اصلا چنین کاری درست نیست.

آموزش ویدئویی نصب روکش صندلی🎥 [مناسب پژو۴۰۵، پراید، سمند، ۲۰۶ و تیبا ... ]
حتما بخوانید

معرفی برندهای مربوط به روکش صندلی خودرو

اما یکی از نکات مهم دیگر که در قیمت روکش صندلی می تواند تاثیر گذار باشد، برندهای مربوط به آن و همچنین مزایا و معایب انواع روکش صندلی خودرو است. در حال حاضر حدود ۲ الی ۳ برند در ایران بسیار خوب کار می کنند و توانسته اند که بازار این حوزه را در دست بگیرند. از این برندها می توان به هایکو، آذین و دونا نام برد، که هر کدام از این برندها مخصوص خودروهای خاصی هستند.

به فرض مثال برند آذین بیشتر به تولید روکش های خودروی پژو ۴۰۵ و پارس می پردازد. برند هایکو بیشتر به تولید روکش صندلی خودروی پراید می پردازد و دونا برای خودروی ۲۰۶ است.

قیمت روکش صندلی ماشین

لیست قیمت روکش صندلی ماشین

اما به آخرین بخش و مهم ترین آن می رسیم و چیزی نیست جزء لیست قیمت روکش صندلی ماشین. البته ما دوست نداریم در این جا قیمتی را به شما اعلام کنیم اما این قیمت حد تقریبی و متوسط آن است. دوست داریم در این جا به معرفی بهترین و پرفروشترین روکش های صندلی خودرو بپردازیم پس با ما همراه باشید.

نام برند

قیمت متوسط

روکش صندلی آذین مناسب خودروی پژو پارس و ۴۰۵ حدود قیمت بین ۳۵۰ الی ۴۵۰ هزار تومان
روکش صندلی هایکو مناسب برای ۲۰۶ و ۲۰۷ و پراید حدود قیمت بین ۴۰۰ الی ۶۰۰ هزار تومان
روکش صندلی خودروی دونا برای ۲۰۶ حدود قیمت ۳۰۰ الی ۴۰۰
روکش صندلی سبلان مناسب برای پراید حدود قیمت ۱۰۰ الی ۲۰۰ هزار تومان

 

هر چند مدل های دیگری از روکش صندلی خودرو نیز در بازار موجود است ولی در حال حاضر لیست ارائه شده در جدول بالا، از تقاضای زیادی در بازار برخوردار است و به همین دلیل ما هم این لیست را برای شما عزیزان ارائه کرده ایم.

پیشنهاد می کنیم جهت کسب اطلاعات بیشتر و هم چنین دریافت لیست قیمت روکش صندلی ماشین با ما ارتباط بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *