مقالات مرتبط با روکش صندلی خودرو

نحوه درآوردن صندلی عقب پژو پارس

درآوردن صندلی عقب پژو 405 و پارس

صندلی عقب پژو پارس از نظر اهرم قوی است و از این رو باید در هنگام انجام موارد لازم برای نحوه درآوردن صندلی عقب پژو پارس موارد زیادی را رعایت کرد. در ابتدا باید اهرم را به طرف بالا بکشید و سپس برای تنظیمات بیشتر آن را به طرف پایین منتقل کنید. دقت کنید که در هنگام درآوردن صندلی باید زاویه مورد نظر ۲۵ درجه باشد. زمانی که قصد دارید صندلی را از جای خود خارج کنید باید خودرو در حالت سکون قرار داشته باشد.

باز و بسته کردن صندلی با استفاده از بندهای نگهدارنده ای که برای روکش آن قرار داده می شود دشوار خواهد بود. لذا در هخنگام تعویض بهتر است که ابتدا این بندها را از صندلی خارج سازید.

زمانی که می خواهید صندلی را تعویض کنید باید تشک جلو را کمی بالا بکشید و به دلیل یکپارچه بودن صندلی ها بهتر است که قلاب های مخصوصی را که دارای زبانه نیز می باشند را همزمان خارج کنید و پس از آن نیز از نظر استاندارد و ایمنی آن را بررسی کنید.

هیچ وسیله ای نباید در قسمت کف خودرو یعنی قسمت جلو به طرف راننده و شاگرد قرار داشته باشد. نحوه درآوردن صندلی عقب پژو پارس بسیار حساس است و از این رو باید دقت داشته باشید که به هنگام درآوردن پای سرنشین زیر صندلی قرار نداشته باشد. اگر نیاز به آموزش نصب روکش صندلی خودرو دارید، می‌توانید از مقاله ای که تیم تحریریه الولوکس آماده کرده استفاده کنید.

جمع بندی

به عنوان نکته آخر به این موضوع نیز توجه داشته باشید که استفاده از کفپوش های غیر استاندارد باعث ایجاد مانع برای نفرات عقبی خواهد شد و به تدریج باعث حرکت کردن صندلی ها می شود. پس این مورد را نیز در هنگام تعویض صندلی و یا درآوردن رعایت کنید.

اگر خودرو دارای تنظیمات برقی است می توانید از آن برای درآوردن صندلی ها و یا حرکت دادن صندلی های جلو استفاده کنید تا تعویض راحت تر انجام شود.

6 نظر در “نحوه درآوردن صندلی عقب پژو پارس

  1. علیدوست گفت:

    باسلام دوستان درست میگویندراهنمائی شماگرهی نگشودمیشودگفت پیرامون صندلی عقب راهنمائی نبود
    بهتراست تصویری بگزاریدونقاط مهم رابا فلش نشانه کنیدوتوضیح بفرمائید

  2. رضا معینی گفت:

    یه چیز کلی گفتین که خودمون هم میدیدیم. جزئیاتش کو؟؟؟؟؟

  3. بیات. گفت:

    پلاستیک های گلویی پشتی ها رو بچرخانید ودرآورید تاصندلی عقب دربیاد این پلاستیک ها مانند خارعمل می‌کند.

    1. با سلام، ممنون بابت راهنمایی شما

  4. عای گفت:

    نحوه بازکردن اهرم پشتی صندلی عقب و مشخص کنید اهرم کجا قرار داره

  5. عای گفت:

    مشخص نکردین اهرم پشتی صندلی عقب کجا قرار گرفته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *