مقلات مرتبط با چادر خودرو

معرفی بهترین برندهای چادر ماشین پراید

چادر ماشین پراید

بررسی و شناخت بهترین برند چادر ماشین پراید

اگر به دنبال بهترین چادر ماشین پراید هستید، فقط نیاز به پیاده روی در یک فروشگاه اتومبیل و انتخاب یکی از برندها دارید. چادر خودرو پراید در سبک ها، اندازه ها و طراحی های متنوعی تولید می شوند و برخی از آنها بهتر از سایرین هستند. برای بررسی بهترین مارک چادر پراید، بهتر است در ادامه با ما همراه باشید.مهمترین مزایای چادر ماشین پراید این است که فضای داخلی وسیله نقلیه را خنک نگه می دارد. هنگامی که ماشین شما در یک تابستان پر حرارت چندین ساعت در آفتاب مانده است، این وسیله می تواند به طرز شگفت انگیزی درون آن را خنک کند و از آسیب رساندن آفتاب سوزان به بدنه و نیز تجهیزات داخلی خودرو جلوگیری کند.

به طور معمول بهترین چادر ماشین پراید و سایر خودرو ها را از جنس مواد منعکس کننده و نیز مواد ضد آب انتخاب می کنند تا برای خنک تر کردن صندلی ها، فرمان و کمربند ایمنی شما مناسب باشد. چادر ماشین پراید می تواند دمای داخلی خودرو شما را تا ۴۰ درجه کاهش دهد. در انتخاب جنس و نوع برند روکش پراید بهتر است دقت کنید زیرا برخی محصولات دارای مواد جذب گرما هستند که در واقع می توانند درجه حرارت داخل وسیله نقلیه شما را در روزهای زمستان افزایش دهند و برعکس در روزهای تابستان از گرم شدن خودرو جلوگیری کنند.

از مهمترین برند چادر پراید می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • MG
  • MSTC
  • NSTC

مشاوره رایگان الولوکس ❤️

مهمترین ویژگی برندهای روکش ماشین پراید در کشور

حال در این بخش از مطلب قصد داریم تا ویژگی های هر کدام از برندهای روکش ماشین پراید را به اختصار توضیح دهیم تا در هنگام خرید چادر ماشین پراید، بهترین نوع از آن را خریداری کنیم و خودروی خود را از عوامل محیطی به خصوص آفتاب محافظت نماییم.

برند NSTC:

این نوع برند چادر ماشین پراید از جمله محصولاتی است که از پیوند شیمی و صنعت پدید آمده است. برای تولید آن از پارچه های ضد آب استفاده شده تا آن را در برابر اثرات محیطی از جمله آب مقاوم کند. سطح داخلی آن کاملا نرم بوده تا به ما اطمینان دهد که خطر هیچگونه خراشیدگی و گودی برای ماشین ما وجود نداشته باشد. این نوع چادر کاملا ضد آب و ضد آفتاب با کیفیت و دوام بالا در مقابل باران و تابش نور خورشید است. از این برند می توان برای انواع اتومبیل ها در سایز های L ،M ،XL ،LC و نیز سایز LC برای خودروهای شاسی بلند استفاده کرد.

مهمترین ویژگی چادر ماشین پراید از نوع NSTC عبارت است از:

  • ضد آب
  • مقاوم و ضد خش
  • مشمعی و ضدآفتاب
  • دارای منافذ هوا جهت در جریان بودن هوا زیر چادر
  • دارای گره در چهار نقطه برای فیت شدن کامل چادر روی خودرو
  • لایه داخلی جنس پنبه

روکش ماشین پراید

برند MSTC:

این مارک چادر پراید نیز یک چادر ضد آب و از کیفیت فوق العاده بالایی برخوردار است، قیمت آن نسبت به سایر محصولات مقرون به صرفه تر بوده و افراد با سطح درآمد کمتر نیز قادر به خرید آن هستند. MSTC را می توان به عنوان بهترین برند چادر ماشین پراید در نظر گرفت به دلیل اینکه در طرح ها و جنس های متنوع تولید و روانه بازار لوازم جانبی وسایل نقلیه می شود و دسترسی به آن آسان است.

در پایان به صورت مختصر اشاره ای می کنیم به مهمترین مزیت های برند MSTC چادر ماشین پراید که عبارتند از:

  • لایه خارجی جنس PVC
  • با دوام، ضد آب و ضد خش
  • عدم تغییر رنگ در اثر تابش نور شدید آفتاب
  • دارای کیف ضد آب
  • لایه داخلی جنس پنبه

برند MG:

این محصول فوق العاده، تولید شرکت MG Sport است که بصورت دو لایه طراحی شده است. معمولا لایه‌ی خارجی این روکش، مقاوم، ضد آب و ضد آفتاب بوده و لایه‌ی داخلی آن آستری نرم و ضد خراش دارد که هیچ گونه آسیبی به خودرو وارد نمی کند. به احتمال زیاد این برند یکی از بهترین چادر ماشین پراید در کشورمان باشد که با قیمت مناسبی برای خریداران عرضه می شود.

از مهمترین مزیت آن می توان به آستر نرم آن اشاره کرد، وجود چنین آستر نرمی در داخل این چادر از آسیب دیدن بدنه و رنگ پراید جلوگیری می کند، و نیز داشتن روزنه هایی ریز در بدنه این نوع چادر باعث می شود چادر ماشین به خودرو شما نچسبد.الیاف مورد استفاده برای تولید MG، از جنس PVC و کتان بوده که شبیه پارچه شمعی است. این نوع چادر استحکام و کیفیت فوق العاده در برابر عوامل محیطی دارد.

 

چادر پراید

انتخاب بهترین و مناسب ترین مارک چادر پراید

انتخاب بهترین چادر ماشین پراید از میان انبوهی از انواع چادر ماشین شاید کار دشواری به نظر برسد، اما بهترین و مناسب ترین روش در انتخاب مارک چادر پراید این است که در گام نخست آنها را متناسب با بودجه خود انتخاب کنید. برخی از آنها به دلیل کیفیت فوق العاده بالایی که دارند نسبت به سایر چادر ماشین پراید گران تر هستند.

لازم بذکر است که برخی از روکش خودرو ها چهار فصل هستند و در مدل های مختلفی تولید می شوند، چادرهای معمولی و مدل هایی که فقط ضد آب می باشند پس از مدتی پوسته پوسته شده و عملا بلا استفاده می گردند. برای همین توصیه می کنیم در هنگام خرید به این مورد توجه داشته باشید تا در انتخاب چادر ماشین پراید دچار اشتباه نشوید. شما می توانید از سایر محصولات موجود در سایت از جمله بهترین برند کفپوش ماشین، انواع روکش صندلی خودرو، چادر ماشین ضد سرقت و لیست قیمت کفپوش ۳ بعدی ماشین بطور آنلاین مطلع شده و خرید نمایید.

 

مارک چادر پراید

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *