مقلات مرتبط با چادر خودرو

معرفی برندهای معتبر تولید کننده بهترین چادر ماشین

بهترین چادر ماشین

بهترین چادر ماشین

بهترین چادر ماشین، چادری است که نوع پارچه و کیفیت آن عالی بوده و می تواند از بدنه خودرو در مقابل نور مستقیم خودرو، خش و خوردگی مراقبت نماید. انتخاب بهترین چادر ماشین، یکی از انتخاب های مهم برای خودروسواران و مالکین اتومبیل می باشد. انتخاب بهترین نوع چادر ماشین باعث می شود تا بدنه ماشین از هر گونه آسیبی دور باشد. همچنین با تهیه بهترین چادر خودرو می توان ماندگاری رنگ خودرو و کیفیت آن را تضمین نمود. چادر ماشین می تواند ویژگی های مختلفی داشته باشد که البته این ویژگی ها در قیمت آن نیز تاثیر گذار هستند. در ادامه با کاربرد و خصوصیات چادر خودرو آشنا خواهید شد.

 

چادر ماشین چیست و چگونه یک چادر مناسب برای خودرو بخرم؟

اگر شما نیز به دنبال تهیه بهترین چادر ماشین می باشید، در گام اول باید در نظر داشته باشید که یک چادر مناسب چه ویژگی هایی باید داشته باشد. امروزه انتخاب بهترین مارک چادر ماشین با توجه به انواع چادر ماشین می تواند دشوار باشد اما زمانیکه شما خصوصیات یک چادر خوب را مطلع باشید، کار برای شما آسان خواهد بود.

به صورت کلی چادر ماشین به عنوان یک محافظ برای خودرو شما عمل می نماید که می تواند از ماشین در مقابل خاک، اجسام خارجی، اشعه خورشید و مواردی از این قبیل محافظت نماید. بهترین نوع چادر ماشین در گام اول با توجه به شرایط آب و هوایی که در آن حضور دارید بستگی دارد. طبیعتا اگر در محیطی حضور دارید که رطوبت و بارندگی زیادی است، انتخاب بهترین مارک چادر ماشین از نوع چادر ضد آب گزینه خوبی خواهد بود. در مقابل برای محیط های گرم و خشک پیشنهاد می شود تا از پوشش های سبک وزن و خنک استفاده نمایید.

بهترین چادر ماشین در محیط هایی که رطوبت بالا است از نوع NOAH می باشد که مقاومت بالایی در مقابل نفوذ آب دارند. شما می توانید از این نوع استفاده نموده و ماشین خود را در زیر باران پارک نمایید بدون اینکه نگران پوسیدگی ماشین خود باشید.

برای محیط های گرم و خشک که اشعه خورشید به صورت مستقیم می تابد و در کدر شدن رنگ خودرو تاثیر بالایی دارد، بهترین چادر خودرو می بایست شرایطی را فراهم آورد که در مقابل اشعه UV مقاومت بالا ایجاد شده و به حفظ خنکی ماشین نیز کمک نماید. از این سو بهترین مارک چادر ماشین با توجه به نوع شرایط آب و هوایی انتخاب می شود.

انواع چادر ماشین و خصوصیات آنها

چادر ماشین کاربردهای متفاوتی دارد اما مهمترین ویژگی آن محافظت از خودرو در مقابل آسیب های احتمالی وارد شده بر بدنه می باشد. بهترین چادر ماشین لازم است تا نیازهای زیر را برطرف نماید:

از اشعه خورشید محافظت نماید

بهترین برند چادر ماشین که به عنوان بهترین چادر ماشین استفاده می شود، می بایست از بدنه ماشین در مقابل اشعه خورشید مراقبت نماید. اشعه خورشید می تواند موجب پوسته شدن رنگ ماشین گردد. در واقع این مورد قاتل اصلی رنگ ماشین است. اگر اشعه خورشید به صورت مستقیم به فضای داخلی خودرو بتابد، می تواند تاثیر منفی بر بخش های پلاستیکی ایجاد نماید، همچنین گاها مشاهده شده است که این قطعات در زمان های طولانی منجر به ایجاد گازهای سمی می نمایند.

بهترین چادر خودرو

جلوگیری از آسیب های پرندگان

بهترین چادر خودرو می بایست از فضله پرندگان بر روی بدنه خودرو محافظت نماید. عموما فضله حیوانات دارای خاصیت اسیدی می باشد. اگر این موارد به سرعت از روی بدنه تمیز نشوند موجب تغییر رنگ آن بخش می شوند. بهترین چادر ماشین لازم است تا قادر باشد که میزان نفوذ مواد اسیدی را به بدنه، حداقل نماید.

چادر ماشین ضد سرقت راه حلی برای دزدیده نشدن چادر ماشین!
حتما بخوانید

محافظت در مقابل گرد و غبار

خودرو سواران عموما برای از بین بردن گرد و غبار، از دستمال استفاده می نمایند. این مورد موجب می شود تا بر روی بدنه خش ایجاد شود. گاها بعضی از چادر ها نیز موجب گرد و غبار بر روی بدنه می شوند لذا انتخاب بهترین روکش خودرو در این مرحله مهم می باشد.

مشاوره رایگان الولوکس ❤️

آشنایی با جنس بهترین چادر ماشین

بهترین نوع چادر ماشین به دو نوع معمولی و چادر ضد آب تقسیم می شوند. اگر چادر شما ضد آب باشد، هیچ گونه منفذی برای عبور آب در ساختار چادر وجود نخواهد داشت. معمولا جنس چادر های ماشین در این صورت از نوع پلاستیک می باشد.

بهترین مارک چادر ماشین اگر که از نوع ضد آب باشد، هیچ گونه دوختی در آن به کار نرفته است زیرا عمل دوخت ممکن است منجر به نفوذ آب گردد. در انواع بهترین چادر ماشین از یک استر پنبه ای استفاده می شود که منجر به گردش هوا خواهد شد. این امر از کپک زدن و یا ایجاد لکه بر روی بدنه خودرو جلوگیری می نماید.

در گروه دوم بهترین برند چادر ماشین، چادر های پارچه ای سبک وزن  و همچنین سنگین وجود دارند. عموما مقاومت این نوع روکش ها در مقابل نور خورشید بالا است. اگر مایل باشید که روکش ماشین پارچه ای باشد و دارای طول عمر بالایی نیز باشد، می توانید از انواع چند لایه آن استفاده نمایید.

انتخاب بهترین چادر ماشین به نوع نیاز شما بستگی دارد. در بعضی از حالات بودن زیپ برای باز نمودن درها الزامی است. البته باید در نظر داشت که این مورد در انواع ضد آب ها وجود نخواهد داشت.

برندهای ارائه دهنده بهترین چادر ماشین

برندها و شرکت های مختلف داخلی و خارجی هم اکنون در زمینه ارائه بهترین چادر ماشین فعالیت می نمایند. در زیر برخی از انواع بهترین مارک چادر ماشین ذکر شده است.

برند MG Sport

این برند دارای انواع چادرهای ضد آب و ضد اشعه است. نوع دوخت و ساختار چادرهای مذکور به گونه ای می باشد که امکان پوشش تمام محیط ماشین از جمله رکاب ها را دارد. معمولا در این برند از پوشش های چند لایه استفاده می شود که لایه تحتانی بافتی نرم دارد تا موجب خش نگردد. برای دوخت چادر های این برند از کش استفاده شده است تا در مقابل باد بتواند از خود مقاومت نشان دهد.

بهترین مارک چادر ماشین

برند یونیک

در دیگر طبقه بندی بهترین برند چادر ماشین، می توان به مارک یونیک اشاره نمود. پارچه های استفاده شده در این برند به صورت کرک دار می باشند تا آب را جذب نموده و به سطوح زیرین انتقال ندهد. این چادر ها دارای رویه ضد آب هستند. ساختار چند لایه چادر های یونیک موجب شده است تا این برند به عنوان یک مارک معتبر در زمینه بهترین چادر ماشین معرفی شود. نوع دوخت چادر های این شرکت به گونه ای است که احتمال تشخیص نوع ماشین پس از کاور نمودن ماشین بسیار دشوار است. لازم به ذکر هست برند چادر یونیک در حال حاظر موجود نمی‌باشد و برند کینگ پاور با کیفیت بسیار بالاتر در فروشگاه موجود می‌باشد.

کاورکینگ

محافظت از آسیب های ناشی از تابش مستقیم نور خورشید و همچنین برخورد قطرات باران بر روی بدنه ماشین تنها با استفاده از چادر امکان پذیر می باشد. کینگ کاور با بررسی نقاط ضعف و ایرادات سایر چادر های در بازار محصولی تولید کرده است که با سایز بندی متنوع بهترین فرم نصب و پوشش بر روی ماشین را دارد. و همچنین با مطالعه بر روی جنس لایه بیرونی چادر، از متریالی استفاده کرده است که علاوه بر ضد آفتاب بودن به سادگی پوست پوست نشده و طول عمر و دوام بیشتری دارد. لایه داخلی چادر از جنس پنبه می باشد که به هیچ وجه آسیبی به رنگ بدنه وارد نشود. در طراحی و دوخت چادر جای آینه ها طراحی شده و آینه ها دقیقا در چادر سرجای خود قرار میگیرد و هیچگونه فشاری بر روی آینه ها وارد نمیشود. سمت درب راننده زیپ طراحی شده است، چنانچه وسیله ای در ماشین جا گذاشته باشید نیازی به جمع کردن کل چادر نیست و تنها کافیست زیپ را باز کرده و به راحتی به داخل ماشین دسترسی داشته باشید. برای جانمایی بهتر و عدم جابه جایی چادر بر روی ماشین، سمت سپر جلو و سپر عقب کش قرار داده شده است. که باعث جمع شدن چادر زیر سپرهای عقب و جلو خودرو شده و در نهایت کاور بهتر بر روی ماشین قرار میگیرد.

برند NSTC

برند NSTC نیز جز بهترین مارک چادر ماشین است. جنس PVC، مقاومت در برابر اشعه UV، ضد آب بودن و ارائه انواع مدل ها بر اساس نوع ماشین از جمله ویژگی های خوب این برند می باشد. چادر های این برند در اکثر سایز ها و برای اکثر ماشین ها وجود دارد. در ساختار داخلی این روکش ها از پنبه استفاده شده است که نفوذ آب و رطوبت را به بدنه ماشین به صفر برساند.

بهترین نوع چادر ماشین

این برند برای ساخت روکش های خود از منفذ های هوا استفاده می نماید تا هوا به آسانی در آن گردش نماید. به همین دلیل به قطع می توان عنوان نمود که می توان بهترین چادر ماشین را از این شرکت تهیه نمود.

جمع بندی

امروزه بسیاری از فروشگاه ها به صورت اینترنتی و حضوری اقدام به فروش بهترین چادر ماشین می نمایند. اما اصل بودن برند و قیمت مناسب آنها می تواند همیشه انتخاب خریداران را به چالش بکشاند. چنانچه قصد دارید تا به صورت اینترنتی خرید خود را انجام دهید می توانید در سایت الولوکس، قیمت بهترین چادر ماشین ( پیشنهاد ما : کینگ کاور) را به همراه امکانات آن مشاهده نموده و با خیالی آسوده اقدام به خرید اینترنتی نمایید.

سولات متداول بهترین چادر ماشین

به صورت کلی چادر ماشین به عنوان یک محافظ برای خودرو شما عمل می نماید که می تواند از ماشین در مقابل خاک، اجسام خارجی، اشعه خورشید و مواردی از این قبیل محافظت نماید. بهترین نوع چادر ماشین در گام اول با توجه به شرایط آب و هوایی که در آن حضور دارید بستگی دارد. طبیعتا اگر در محیطی حضور دارید که رطوبت و بارندگی زیادی است، انتخاب بهترین مارک چادر ماشین از نوع چادر ضد آب گزینه خوبی خواهد بود. در مقابل برای محیط های گرم و خشک پیشنهاد می شود تا از پوشش های سبک وزن و خنک استفاده نمایید.

برندها و شرکت های مختلف داخلی و خارجی هم اکنون در زمینه ارائه بهترین چادر ماشین فعالیت می نمایند. بهترین انها عبارتند از :

برند کینگ پاور

برند MG Sport

برند NSTC

 

محافظت از اشعه شدید خورشید، جلوگیری از آسیب های پرندگان و محافظت در مقابل گرد و غبار تنها بخشی از معدود ویژگی های استفاده از چادر ماشین می باشد.

بهترین نوع چادر ماشین به دو نوع معمولی و چادر ضد آب تقسیم می شوند. اگر چادر شما ضد آب باشد، هیچ گونه منفذی برای عبور آب در ساختار چادر وجود نخواهد داشت. معمولا جنس چادر های ماشین در این صورت از نوع پلاستیک می باشد.

ما در الولوکس در  تلاشیم با ارائه بهترین محصولات به مشتریان عزیز، خدمتگزار شما باشیم . شما میتوانید چادر ضد سرقت را از فروشگاه تهیه کنید

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

36 نظر در “معرفی برندهای معتبر تولید کننده بهترین چادر ماشین

  1. بهزاد گفت:

    باسلام.ببخشید برای دنا پلاس اتومات چادرNSTCمیخواستم تو سایت ها دو کد34815 و5350براش زدن.این دوتا کد چه فرقی باهم دارن؟ممنون

    1. با سلام، لطفا تلگرام یا واتساپ پیام بدین. 09100843102

  2. سلام
    معرفی خوبی بود. بعضی از این محصولات رو ندیده بودم، ممنون که باعث شدید با این محصولات آشنا بشیم.
    من هم می خوام چند تا محصول خوب دیگه معرفی کنم:
    چادر خودرو

    1. با سلام
      خواهش میکنم، امیدوارم مفید واقع شده باشه براتون…

  3. jafarsahim گفت:

    سلام من چادر برای ماشین دنامیخوام که دربرابر گرمای شدیدی ابادا وگردخاک مقاوم باشه لطفا راهنمایی کنید

    1. با سلام، سه نمونه چادر معرفی شده در سایت برای شرایط آب و هوایی شهر شما مناسب هستن، و جزء بهترین های بازار. یکی رو انتخاب کنید.

  4. مجید اعتمادی فرد گفت:

    با سلام و عرض ادب
    من برای خودرو آریزو 5 یک چادر با کیفیت خوب و قیمت مناسب میخوام . بیشترین موضوعی که برام مهمه حفاظت در برابر نور خورشید به ویژه در تابستان است چون ماشین را در حیاط پارک میکنم و هیچ سقفی ندارد و البته حتی الامکان خنک هم باشه چون توی اصفهان هستم و گرمای هوا در تابستان به بالای 40 درجه هم می رسه . لطفا راهنمایی فرمایید . با سپاس

    1. با سلام
      هر سه برندی که در سایت معرفی شده جزء بهترین های بازار هستن. هرکدوم مناسب تر بود انتخاب بفرمایید.

  5. رضا رزقی گفت:

    سلام
    من خودروی سوزوکی گرند ویتارا دارم و یه چادر با کیفیت میخواستم برای منطقه سردسیر. شما چی برای من پیشنهاد میکنید؟ متشکرم

    1. سلام، سه برندی که در سایت معرفی شده جزء بهترین های بازار هستن.

  6. محسن طایی گفت:

    سلام برای خودرو آریزو ۵ رنگ مشکی ، ی چادر پیشنهاد بدین هم در برابر افتاب مقاوم باشه هم خط و خش و ضد سرقت باشه کیفیتش عالی باشه ممنون

    1. با سلام
      چادر تایوانی با برند NSTC موجود هست

      1. سپهر تاجمیری گفت:

        من سورن پلاس دارم چادری میخوام هم ضد آب باشه هم ضد آفتاب لطفا راهنماییم کنید ممنونم

        1. نمونه جدید تولیدات کاور کینگ به دست ما رسیده که هنوز وارد سایت نکردیم. برای خرید میتونید با شماره 09100843102 در واتساپ در ارتباط باشید.

  7. آزاده گفت:

    سلام، وقت بخیر
    شاید حرف من قدری عجیب باشه،
    من برای ماشین کاور نمیخوام، من برای سنگ روی مزار پدر نازنینم ی کاور مرغوب میخوام، سنگ ایشون سنگ بسیار مرغوبی هست ک ب گرما هم حساس هست متاسفانه، و با توجه ب اینکه در اهواز هست حتما باید ی کاور با کیفیت روش رو بپوشونه، خواستم ازتون راهنمایی بگیرم با توجه ب گرمای۶۸درجه اهواز شما چه کادری پیشنهاد میدین من برای سنگ ایشون تهیه کنم، بادهای داغ و رطوبت زمستان رو هم در نظر بگیرین، متشکرم
    ممنون میشم راهنماییم کنین.

    1. با سلام، وقت شما هم بخیر
      برای اینکاری که شما مد نظر دارید باید حضورا تشریف ببرید بازار، خ امیرکبیر اونجا ابعاد موزد نظر رو بدین براتون بدوزن.

    2. ناصر پرستار گفت:

      سلام.برای خودروی دنا پلاس رنگ سفید چی پیشنهاد میکنید..
      میخوام قسمت در راننده قابلیت ورود هم داشته باشه ..نانو هم باشه..شهر ما قزوین هست.هم بارندگی داره هم گرم هم میشه

      1. با سلام
        برند کینگ کاور رو پیشنهاد میکنیم.

  8. نظری گفت:

    برای خودرو کوییک چه چادر ماشین پیشنهاد میکنید اصفهان هستم میخام از عمده فروش خرید کنم

    1. با سلام
      برندهایی که در سایت معرفی شدن جزء بهترین چادرهای موجود در بازار هستن. با توجه به قیمت و توضیحات هر کدام که مناسب شماست انتخاب بفرمایید.

  9. مهدی خ گفت:

    سلام
    دوستان اگه ممکنه راهنمای کنید از بین برند ساکا ، ام جی و یونیک کدوم مارک بهتر ؟
    شرایط آب و هوایی رطوبت و آفتاب هست

    1. با سلام
      ماشینتون چیه ؟ بفرمایید تا بهترین مدل رو معرفی کنم خدمتتون.

      1. عبدالرحمن گفت:

        من برای پژو پژو پارسم یه چادر ضد آب و ضد گرما و با کیفیت میخوام و پشت چادر هم نرم باشه یعنی کرک دار یا پنبه ای باشه، طرف راننده هم زیب دار باشه، کدوم برند خوبه

        1. با سلام. برند ساکا که هنوز وارد سایت نشده. داخل واتساپ یا تلگرام پیام بدین عکس ها رو بفرستم خدمتتون. 09100843102

  10. رضا ف م گفت:

    سلام وقت بخیر
    من ماشینم دناپلاس اتوماتیک مشکی متالیک هست جنوب زندگی میکنم لطفا بفرمایید از چه چادری استفاده کنم که به رنگ خودرو اسیب نزنه و مهم فقط حفاظت در برابر آفتاب است
    مرسی

    1. sadegh rahimi گفت:

      سلام رضا جان با شماره ۰۹۱۰۰۸۴۳۱۰۲ تماس بگیرید

  11. حامد گفت:

    سلام.بهترین چادر برا جلوگیری از خش؟

    1. با سلام، بهترین چادر ها برای جلوگیری از خط و خش روی بدنه خودرو محصولات دو برند کینگ کاور و NSTC هستن که با توجه به دو لایه بودن آنها، پشمی و نخی بودن لایه داخلی از آسیب به بدنه جلوگیری میکند.

  12. مهدی گفت:

    سلام، چادری برای ماشین پیکان ضد آب و ضد آفتاب و کلا مقاوم در مقابل هر گونه آب و هوایی مقاومت بسیار ار هر جوندگی خط و خشی ترجیحا مارک nsct لطفا راهنمایی فرموده قیمتش را بفرمایید

  13. یلدا الهی گفت:

    برای پراید ۱۱۱ چه مدل چادری استفاده کنم که در برابر اشعه آفتاب وبارندگی و گرد و غبار همزمان مناسب باشه؟

    1. سلام وقت بخیر
      میتونید از چادر های ضد سرقت برند nstc استفاده کنید.برای اطلاع از این نوع چادر ها مقاله هم تهیه شده که در لینک زیر میتونید مطالعه کنید.
      خرید چادر ماشین

  14. sara گفت:

    چادر ماشین یونیک هم خوبه ؟؟

    1. سلام و وقت بخیر
      بله یکی از بهترین انتخاب ها برای خرید چادر خودرو هست. برای خرید میتونید به فروشگاه الولوکس مراجعه کنید

  15. حمید دهقانی زاده گفت:

    من چندین ساله از چادر ماشین برند NSTC استفاده میکنم. هم از لحاظ قیمت و هم کیفیت ، واقعا راضی‌ام و اخ نگفته

    1. Zahra گفت:

      سلام برای ساینا چ نوع چادری پیشنهاد میدین؟؟ توی شهر سردسیر و کوهستانی ام

    2. بهزاد گفت:

      سلام.ببخشید ازچه فروشگاهی خریدین؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *