مقلات مرتبط با چادر خودرو

معرفی مزایا و معایب چادر خودرو با شروع فصل گرما

مزایا و معایب چادر خودرو

مزایا و معایب چادر خودرو

مزایا و معایب چادر خودرو با شروع فصل گرما از این جهت حائز اهمیت است که نور مستقیم و داغ خورشید می تواند از شیشه ی خودروی شما عبور کند و فضای داخل خودروی شما را به یم محیط بسیار داغ و غیر قابل تحمل تبدیل کند. هنگامی که چنین شرایطی در محیط داخلی خودرو برقرار می شود شما ناچار به روشن کردن کولر و صبر کردن برای خنک شدن ماشین خواهید بود.

این مسئله علاوه بر اینکه زمان شما را می دزدد همچنین باعث بالاتر رفتن مصرف سوخت نیز خواهد شد. البته این تنها گوشه ای از آسیب هایی است که نور و گرمای مستقیم خورشید به ماشین شما وارد می کند. در این رابطه لازم است به روکش صندلی ها نیز اشاره کرد، روکش صندلی های داخل خودرو در برابر نور و گرمای مستقیم خورشید آسیب پذیر است و علاوه بر اینکه پس از تحمل چنین گرمایی برای نشستن داغ و غیر قابل تحمل می شوند ممکن است روکش دچار پوسیدگی شده و عمر مفید آن به پایان برسد.

به این ترتیب مزایا و معایب چادر خودرو برای شما مشخص می کند که ضرورت در امان ماندن محیط داخلی ماشین شما از نور آفتاب بسیار جدی و در جهت تامین سلامت خودرو خواهد بود. همچنین در نظر گرفتن مزایا و معایب چادر خودرو تاثیر ویژه ای بر سالم تر ماندن رنگ خودروی شما دارد. یکی از  مزایای چادر ماشین همین است که با قرار گرفتن روی بدنه ی خودرو از رنگ ماشین در مقابل نور شدید و گرمای آسیب رسان خورشید بر خودرو مراقبت می کند.

به این ترتیب تمام فواید چادر ماشین در جهت سلامت و تضمین عمر مفید خودروی شما است. اما اگر دچار وسواس در تصمیم گیری برای خرید چادر ماشین هستید و در نظر دارید تا معایب چادر ماشین را از  مزایای چادر خودرو تفکیک کنید پس بهتر است به ادامه ی این مطلب توجه داشته باشید. در رابطه با معایب چادر خودرو لازم است بدانید که جنس بد یک چادر ماشین می تواند از فواید چادر خودرو کم کند و بر معایب آن بیافزاید.

بیشتر بخوانید: آموزش نصب روکش صندلی پژو پارس

مشاوره رایگان الولوکس ❤️

جنس چادر خودرو و تاثیر آن بر سلامت خودرو

مزایا و معایب چادر خودرو را می توان یکی از مواردی دانست که هر صاحب خودرو لازم دارد تا از آن آگاه باشد. از این جهت مزایا و معایب چادر خودرو را مهم می شمارند که تاثیر در حفظ و نگهداری ماشین شما خواهد داشت. با در نظر گرفتن مزایا و معایب چادر خودرو بی شک شما به سمت خرید یک چادر خودرو سوق داده می شوید اما باید توجه داشته باشید که گاهی انجام و اجرای تصمیم های مفید ما نیز د رجهت آسیب رساندن به ماشین خواهند بود، اما چگونه؟

اگر با در نظر گرفتن مزایا و معایب چادر خودرو تصمیم به خرید یک چادر خودرو با جنسی که الیاف غالب آن از پلاستیک انتخاب شده بگیرید، این چادر در جهت آسیب رساندن به خودروی شما عمل خواهد کرد. هنگامی که در فصل گرم سال و در تابستان برای در امان ماندن وسیله ی نقلیه ی خود از نور تیز و داغ خورشید چادر ماشین را روی خودرو قرار می دهید، جنس و نوع الیاف این چادر پلاستیکی طوری گرما را به خود جذب می کند که فضای داخلی ماشین جهنم می شود و همچنین رنگ روی بدنه از شدت گرمای جذب شده در مدت کوتاهی فورا دچار آسیب های جدی می شود. در نتیجه برای خرید چادر ماشین شما باید به جنس های مرغوب و برندهای نام آشنا روی اوردید تا این عملکرد در جهت حفظ سلامت خودروی شما باشد و نه تشدید آسیب های وارده بر آن! زیرا پهن کردن و بلند کردن یک چادر ماشین نامرغوب نیز می تواند روی سطح ماشین خطوط مشخصی را ایجاد کند که بی شک باعث ضرر و افت ارزش خودروی شما می شود. در نتیجه شما علاوه بر در نظر گرفتن یک چادر برای خودروی خود لازم است به جنس آن حتی بیشتر هم توجه داشته باشید و در انتخاب نوع الیاف چادر دقت لازم را بعمل آورید.

 

مزایا و معایب چادر ماشین

 

چگونه چادر ماشین را نصب و جمع کنیم؟
حتما بخوانید

نقش چادر در تمیز ماندن خودرو

با توجه به مزایا و معایب چادر خودرو می توان به نقش چادر خودرو در تضمین پاکیزگی ماشین نیز اشاره کرد. اغلب پیش می آید که خودروی خود را زیر درختان پارک کنید و همانطور که می دانید درختان سایه داری مانند کاج و برخی دیگر نوعی شیره تولید می کنند که روی زمین می ریزد و اگر خودروی خود را زیر این درختان پارک کنید بی شک ماشین شما نیز بی نصیب از آن شیره چسبناک نمی ماند! علاوه بر این فضولات مربوط به پرندگان نیز بعنوان یک عامل همیشگی برای کثیف شدن بدنه ی ماشین وجود دارند. لازم است به تمام اینها شیطنت کودکان برای خط انداختن روی ماشین و یا مواردی اینچنین را نیز اضافه کنید. به این ترتیب است که با علم به این موارد و در نظر گرفتن مزایا و معایب چادر خودرو شما لازم دارید تا از چادر ماشین برای تمیز ماندن خودروی خود بهره ببرید. چادر ماشین می تواند مانند یک روپوش مناسب عمل کند و خودروی شما را هنگامی که در گوشه ای پارک شده رها می شود، سالم و عالی حفظ کند.

 

مزایای چادر ماشین

چگونگی خرید چادر ماشین

به این ترتیب شما با در نظر گرفتن مزایا و معایب چادر خودرو می توانید تصمیم به خرید این وسیله ی ضروری بگیرید. در نتیجه به دنبال گرفتن این تصمیم و خرید چادر لازم است بدانید که خرید چادر برای خودرو مانند هر خرید دیگری مراحل حضوری و غیر حضوری را برای خود دارد. شما با توجه به شرایط خود می توانید اقدام به خرید حضوری و یا غیرحضوری داشته باشید. بی شک برای خرید غیرحضوری شما نیاز به صرف زمان برای رفت و آمد و قرار گرفتن در شلوغی ها و تردد و ترافیک ها نخواهید داشت. سایت های فروش اینترنتی معتبر می توانند شما را برای خرید یک چادر ماشین مناسب راهنمایی کنند. همچنین می توانید پس از در نظر گرفتن مزایا و معایب چادر خودرو تصمیم به خرید حضوری و مراجعه به نمایندگان فروش این چادرها داشته باشید. توجه داشته باشید که مطالعه ی نظرات و تجربه های خریداران در سایت های فروش می تواند برای شما موثر و سازنده واقع شود همچنین در نظر داشته باشید که هنگام خرید حضوری تقاضای یک چادر ماشین با جنسی مرغوب داشته باشید.

خرید چادر ماشین از الولوکس

 

معایب چادر ماشین

معرفی برندهای معتبر تولید کننده بهترین چادر ماشین
حتما بخوانید

سولات متداول

اگر با در نظر گرفتن مزایا و معایب چادر خودرو تصمیم به خرید یک چادر خودرو با جنسی که الیاف غالب آن از پلاستیک انتخاب شده بگیرید، این چادر در جهت آسیب رساندن به خودروی شما عمل خواهد کرد. هنگامی که در فصل گرم سال و در تابستان برای در امان ماندن وسیله ی نقلیه ی خود از نور تیز و داغ خورشید چادر ماشین را روی خودرو قرار می دهید، جنس و نوع الیاف این چادر پلاستیکی طوری گرما را به خود جذب می کند که فضای داخلی ماشین جهنم می شود و همچنین رنگ روی بدنه از شدت گرمای جذب شده در مدت کوتاهی فورا دچار آسیب های جدی می شود

اغلب پیش می آید که خودروی خود را زیر درختان پارک کنید و همانطور که می دانید درختان سایه داری مانند کاج و برخی دیگر نوعی شیره تولید می کنند که روی زمین می ریزد و اگر خودروی خود را زیر این درختان پارک کنید بی شک ماشین شما نیز بی نصیب از آن شیره چسبناک نمی ماند! علاوه بر این فضولات مربوط به پرندگان نیز بعنوان یک عامل همیشگی برای کثیف شدن بدنه ی ماشین وجود دارند. لازم است به تمام اینها شیطنت کودکان برای خط انداختن روی ماشین و یا مواردی اینچنین را نیز اضافه کنید.

برند های متفاوتی در بازار ایران وجود دارند که کیفیت لازم را ندارند و این تعدد برند یافتن بهترین و با کیفیت چادر ماشین را سخت می‌کند. بهترین چادر با توجه به تجربیات مشتریان و برسی های تیم الولوکس چادر کینگ پاور می‌باشد.برخی از ویژگی ها: بهترین فرم نصب و پوشش بر روی ماشین| جنس لایه بیرونی چادر، از متریالی استفاده شده است که علاوه بر ضد آفتاب بودن به سادگی پوست پوست نشده و طول عمر و دوام بیشتری دارد | لایه داخلی چادر از جنس پنبه|سمت درب راننده زیپ طراحی شده است

16 نظر در “معرفی مزایا و معایب چادر خودرو با شروع فصل گرما

  1. مهدی علیزاده گفت:

    سلام.وقتی بخاطر برندگی چادر ماشین خیس بشه بهترین راهکار جهت خشک کردن چادر چیه؟ممنون از راهنماییتون

    1. با سلام. راهکار خاصی نداره. شما باید پادر رو به همون حالت که بازه جایی بذارین بمونه که برای یکی دو ساعت آب بهش نخوره. سریعا خشک میشه. علی الخصوص اگر ضد آب باشه.

  2. مح گفت:

    تشکر از مطالب شما

  3. صفا گفت:

    یه بنرسفیدگیربیاریدروماشین بندازین ازهزارتاچادربهتره.سفیدم هست اصلانوربه خو دش نمیکیره.من ده ساله این کارومیکنم ماشینمم همش زیرآفنابه

  4. علی عربلو گفت:

    سلام .اگرماشین داخل پارکینگ سر پوشیده باشد وچند سال چادر روش باشه مشکلی برا رنگ یا غیره برا ماشین پیش میاد.ممنون میشم سریع جوابم بدین..برا بار اول سوال میکنم

  5. علی عربلو گفت:

    سلام .اگرماشین داخل پارکینگ سر پوشیده باشد وچند سال چادر روش باشه مشکلی برا رنگ یا غیره برا ماشین پیش میاد.ممنون میشم سریع جوابم بدین

    1. با سلام
      خیر مشکلی پیش نمیاد، مگر اینکه خود چادر از قبل مشکلی داشته بوده

  6. سجاد گفت:

    بسیار عالی اگه ممکنه نمونه ای از چادر خوب رو بهمون معرفی کنید. آیا جنس برزنت خوبه؟

    1. با سلام
      انتخاب نوع چادر خیلی به محیط، آب و هوای محل زندگی شما بستگی داره.
      برای راهنمایی بیشتر لطفا با شماره 09100843102 تماس بگیرید.

      1. رهگذر گفت:

        سلام برای منطقه گرم و خشک که تابستان بسیار گرم و سوزان دارد مثل سیستان و بلوچستان کدام چادر را پیشنهاد می دهید

        1. با سلام، ابتدا کینگ کاور بعد نمونه های تایوانی

        2. محسن گفت:

          درود. من چادر ضد آب تهیه کردم با اولین بارون. چادر رنگ داده به بدنه ماشین متاسفانه. چگونه می تونم رنگ لک لک شده روی جاهای مختلف بدنه ماشین رو پاک کنم؟

          1. با سلام. لطفا از قسمت هایی که بدنه ماشین رنگ گرفته عکس بگیرین و به این شماره 09100843102 داخل واتساپ یا تلگرام بفرستین.

    2. با سلام
      انتخاب نوع چادر خیلی به محیط، آب و هوای محل زندگی شما بستگی داره.
      برای راهنمایی بیشتر لطفا با شماره 09100843102 تماس بگیرید.

  7. مرتضی گفت:

    مطلب خوبی یاد گرفتم
    ممنون

    1. خواهش میکنم… باعث خورسندی ماست…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *