مقلات مرتبط با چادر خودرو

مقایسه لیست قیمت چادر خودرو سال ۹۹ با سال ۹۸

لیست قیمت چادر خودرو

لیست قیمت چادر خودرو

در این مطلب به بررسی قیمت روز چادر خوردرو می پردازیم و قیمت چادر خودرو در سال ۹۸ و ۹۹ را بررسی می کنیم. انواع چادر خودرو را بر اساس نوع خودرو تعیین می گردد و انواع این چادرها را با قیمت های آن ها بررسی خواهیم کرد.

لیست قیمت چادر خودرو در سال ۹۸

لیست قیمت چادر خودرو  در سال ۹۹ با توجه به افزایش ناگهانی قیمت خودرو طبیعتا نسبت به سال ۹۸ افزایش چشمگیری داشته است. علت این امر این می باشد که با افزایش قیمت خودرو طبیعتا قیمت لوازم جانبی خودرو ( لوازم تزئینی داخل خودرو ) نیز افزایش پیدا خواهد کرد. این افزایش قیمت نسبت به سال ۹۸ به خوبی احساس می شود و کاملا محسوس است. لیست قیمت چادر خودرو در سال ۹۸ (  قیمت چادر کارمن ) نزدیک به ۱۰۰ هزار تومان به ثبت رسیده است. این قیمت نسبت به سال ۹۹ کاهش زیادی نداشته است و در سال ۹۹ با افزایش نسبی قیمت این نوع مدل در بین انواع چادر ماشین، در لیست قیمت چادر خودرو  مواجه هستیم. قیمت گرانترین نوع چادر خودرو، یعنی چادر سمند را هم با همین روند در سال ۹۸ در  لیست قیمت چادر خودرو  داشته ایم.

در لیست قیمت چادر خودرو سال ۹۹،  چادر پژو هم نسبت به سال ۹۸ روند صعودی داشته است. در  لیست قیمت چادر خودرو  با انواع چهار فصل هم بر می خوریم که قیمت آن ها در سال ۹۸ کمتر از ۲۰۰ هزار تومان بوده است و در سال ۹۹ در حدود ۱۰۰ هزار تومان افزایش قیمت داشته اند. مدل سانا در سال ۹۸ هم قیمتی کمتر از ۴۰۰ هزار تومان داشته است و حدود ۱۰۰ هزار تومان افزایش قیمت را در سال ۹۹ در  لیست قیمت چادر خودرو  به ثبت رسانده است. به طور کلی چادر های را ه راه و ساده دارای قیمت کمتری در  لیست قیمت چادر خودرو  در سال ۹۸ و ۹۹ بوده اند.  نمونه ای از چادر های وارداتی در سال ۹۸ قیمتی کمتر از ۳۰۰ هزار تومان و در سال ۹۹ قیمتی بیش از ۳۰۰ هزار تومان را در  لیست قیمت چادر خودرو  به ثبت رسانده اند.

لیست قیمت روز چادر خودرو

لیست قیمت چادر خودرو در سال ۹۹

در سال ۹۹  لیست قیمت چادر خودرو،  از ۱۰۰ هزار تومان شروع شده و تا بیش از ۴۰۰ هزار تومان نیز ادامه دارد.  لیست قیمت چادر خودرو، برای چادر ماشین پراید و تیبا در حدود ۲۰۰ هزار تومان بوده است و قیمت متفاوتی را نسبت به سایر ماشین ها داشته است. این قیمت بر اساس فاکتورهای خاصی تعیین می گردد که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد. برای احتساب  لیست قیمت روز چادر خودرو، باید توجه داشته باشید که هر خودرو چادر خاص خود را می طلبد و به همین منظور باید بر اساس اصول کارشناسی شده ای برای تعیین این قیمت ها عمل کرد.

مدل های معمولی تری مثل کارمن در سال ۹۹ در حدود ۱۰۰ هزار تومان قیمت داشته اند و نسبت به مدل های هیوندای و انواع چادر خودرو پراید، قیمت کم تری داشته اند. چادر خودرو سمند، قیمتی در حدود ۳۰۰ هزار تومان هم در سال ۹۹ داشته است و حدودا گرانترین نوع چادر خودرو محسوب می شود. چادر پژو در سال ۹۹ در  لیست قیمت چادر خودرو، قیمتی در حدود ۲۰۰ هزار تومان داشته است. درسال ۹۹ قیمت چادر ماشین در لیست قیمت چادر خودرو، حدودا  بالای ۲۰۰ هزار تومان به ثبت رسیده است. تا به این جا در لیست قیمت چادر خودرو، مدل مربوط به سمند را گرانترین چادر در نظر گرفتیم.

در ادامه باید چادر ساینا را به عنوان گرانترین مدل  لیست قیمت چادر خودرو  معرفی نمائیم. قیمت این مدل در  لیست قیمت چادر خودرو، در حدود بالای ۴۰۰ هزار تومان به ثبت رسیده است. قیمت ۴۰۰ هزار تومان در  لیست قیمت چادر خودرو،  فقط مربوط به مدل ساینا نمی باشد و چادر ضد آب هم در سال ۹۹ در حدود همین قیمت را داشته اند.

 

خرید چادر ماشین انلاین از الولوکس

عوامل تاثیر گذار در تعیین قیمت چادر خودرو

در  لیست قیمت فروش چادر خودرو، عواملی تاثیرگذار هستند که در ادامه آن ها را برای شما بیان خواهیم کرد. عواملی مثل جنس چادر خودرو، امکاناتی که چادر خودرو دارا می باشد، نوع برند چادر ماشین و میزان محبوبیت و مطرح بودن این برند در تعیین قیمت چادر خودرو موثرند.

چادر خودرو استاندارد، باید در برابر باد و باران و تابش آفتاب و گرد و غبار، از ماشین شما محافظت نماید. در صورتی که چادر خودرو استاندارد نباشد، این مساله می تواند سبب شود که از حالت عادی و معقول، قیمت کمتری داشته باشد و خریداران را برای خرید ترغیب کند. قیمت مناسب چادر خودرو، می تواند از عواملی باشد که با آن، اصل بودن و استاندارد بودن چادر را تشخیص داد.

لیست قیمت چادر ماشین

انواع چادر خودرو و قیمت های آن ها

در  لیست قیمت چادر خودرو، با نام چادرهایی مثل چهار فصل و ضد آب مواجه می شویم که هر کدام یک از این چادرها دارای ویژگی های خاص و منحصر به فردی می باشند. چادر چهار فصل، توانایی مراقبت از ماشین شما در چهار فصل سال را دارا می باشد و در برابر حرارت شدید تابستان و بادهای شدید فصل پاییز و باران های آن، از ماشین شما محافظت می کند. سرمای زمستان و باران های بهاره هم می توانند برای ماشین خطر آفرین باشند که به کمک چادر چهار فصل برای آن فصل ها هم آماده خواهید بود.

چادرهای ضد آب هم در برابر باران های شدید و پوسیده شدن و کثیف شدن ماشین شما در هر منطقه پر آبی مقاوم است و از خودرو شما در این شرایط محافظت خواهد کرد. نوع خاص دیگری از چادر خودرو به نام چادر شاستی بلند موجود می باشد که قیمت بالایی داشته و کاملا برای ماشین های شاستی بلند که ارتفاع زیادی دارند، گزینه مناسبی می باشد. محافظت از خودرو برای اصابت نکردن جسم خارجی به آن، از دیگر نکات مهم و اهداف چادر خودرو می باشد. همچنین در مقالات گذشته در مورد نوع دیگری از چادر خودرو، بنام چادر ماشین ضد سرقت مفصل توضیح داده شده است. در ادامه به ذکر سایز مناسب چادر هر ماشین خواهیم پرداخت با ما همراه باشید.

معرفی مزایا و معایب چادر خودرو با شروع فصل گرما
حتما بخوانید

سایز مناسب چادر خودرو برای مدل های مختلف

سایز M برای مدل های پراید و تیبا و همچنین ۲۰۶ کاملا مناسب می باشد. در  لیست قیمت چادر خودرو، سایز L برای پژو پارس و سمند بسیار مناسب می باشد. سایزXL برای کیا و ماکسیما مناسب بوده و سایز XXL برای تیانا مناسب می باشد. سایز LC برای تویوتا و هیوندای کاملا گزینه مناسبی می باشد و به خوبی از آن محافظت خواهد کرد و قیمت چادر خودرو  هم با توجه به دلار نوسانات خود را دارد.

یک نظر در “مقایسه لیست قیمت چادر خودرو سال ۹۹ با سال ۹۸

  1. سلام
    معرفی خوبی بود. بعضی از این محصولات رو ندیده بودم، ممنون که باعث شدید با این محصولات آشنا بشیم.
    من هم می خوام چند تا محصول خوب دیگه معرفی کنم:
    محصولات پرفروش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *