مقلات مرتبط با چادر خودرو

چگونه چادر ماشین را نصب و جمع کنیم؟

چگونه چادر ماشین را نصب کنیم؟

چادر ماشین، دغدغه اصلی ماشین بازان

اگر اهل ماشین و ماشین سواری هستید پیشنهاد می کنیم حتما این مقاله که درمورد چادر ماشین است را تا انتها بخوانید زیرا قرار است به یکی از دغدغه های مهم شما به اصطلاح ماشین بازان بپردازیم.

همه ما می دانیم که باید از ماشین خود به بهترین نحو نگهداری کنیم تا هیچگونه آسیبی این وسیله های نقلیه دوست داشتنی را تهدید کند. یکی از محافظین خودروی ما، چادر است. چادر های ماشین می توانند خودروی ما را از خطرات گوناگون حفظ کند. یکی از کاربرد های این چادر ها در خودروی ما این است که از آفتاب سوزان که باعث رنگ پریدگی خودرو می شود محافظت می کند، همچنین جلوی خطراتی مانند خط و خش که ماشین شما را تهدید را تا حد زیادی می گیرد.

در این مقاله می خواهیم شما را با یکی از مهارت های مهم در دنیای ماشین ها آشنا کنیم. جمع و پهن کردن چادر ماشین، یکی از دغدغه های افرادی می باشد که ماشین خود را دوست دارند. به شما پیشنهاد می کنیم که حتما تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

 

چادری برای محافظت از ماشین

بسیاری از ما جمع و پهن کردن چادر ماشین را امری ساده و شاید کم اهمیت بدانیم، اما هیچوقت به این نکته توجه نکرده ایم که محافظت از ماشین بسیار مهم است و ما می توانیم با استفاده از چادر خودرو، بسیاری از صدمات به این وسیله دوست داشتنی را کم تر کنیم.

با استفاده از چادر می توانیم صدمات ناشی از آفتاب سوختگی را کم کرده و از کثیفی های بی مورد که شما را مجبور به بردن ماشین به کارواش می کند جلوگیری کنید. در این مقاله قصد داریم تا شما را بصورت قدم به قدم با جمع و پهن کردن چادر خودرو در حالات مختلف آشنا کنیم، بی شک این مهارت می تواند برای شما بسیار مفید واقع شود.

<<< خرید انواع چادر ماشین با مراجعه به فروشگاه سایت >>>

 

چه نوع چادری برای ماشین خود بخریم؟

اما قبل از اینکه به مبحث مفصل جمع و پهن کردن چادر ماشین بپردازیم، بهتر است درباره اینکه چگونه یک چادر ماشین مناسب بخریم صحبت کنیم.

اگر به فکر این هستید که بهترین چادر خودرو، چه نوع چادری است باید به شما بگوییم که مهم ترین بحث در خرید چادر، پارچه و کیفیت آن می باشد. اگر علاقه مند به ماشین هستید این نکته را حتما می دانید که انتخاب چادر اتومبیل، می تواند بسیار مهم باشد. اما برای خرید یک چادر مناسب باید ابتدا به این نکته توجه کنید که چادر مناسب باید دارای چه ویژگی هایی باشد.

برای خرید یک چادر ماشین باید به نوع آب و هوای منطقه دقت کنید. مثلا اگر در منطقه ای حضور دارید که آب و هوایی خشک و گرم دارد، طبیعتا چادری سبک و خنک مناسب شماست، و یا اگر در شهر مرطوب با آب و هوایی بارانی زندگی می کنید باید به این نکته توجه کنید که چادر ضد آب می تواند ماشینتان را بیمه کند. اما یک چادر خودرو باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

چادر ماشین ضد سرقت راه حلی برای دزدیده نشدن چادر ماشین!
حتما بخوانید

 

ویژگی های چادر ماشین مناسب

ویژگی های چادر ماشین مناسب

اگر تصمیم دارید تا چادر خودرو مناسبی را خریداری کنید به شما پیشنهاد می کنیم تا پایان این مقاله با ما همراه شوید که علاوه بر جمع و پهن کردن چادر اتومبیل، به شما خصوصیات یک چادر مناسب را قرار است بگوییم.

اولین ویژگی که باید یک چادر خوب داشته باشد، میزان حفاظت آن از اشعه خورشید می باشد. اگر یک برند چادر را انتخاب کرده اید باید به این نکته توجه داشته باشید که چادر باید بدنه خودرو را اشعه های خورشید محافظت کند. باید این نکته را بدانید که اشعه خورشید قاتل اصلی رنگ ماشینتان است. البته در زمان طولانی تر باعث تولید گاز های سمی نیز می شود.

اما ویژگی بعدی چادر  این است که بتواند از آسیب پرندگان محافظت کند. بیایید کمی علمی صحبت کنیم، فضله پرندگان دارای خاصیتی مضر و اسیدی برای ماشین می باشد که در طولانی مدت باعث رنگ پریدگی رنگ ماشین می شود.

کاربرد بعدی که یک چادر خودرو برای شما می تواند داشته باشد، محافظت ماشین در برابر گرد و خاک است. روکش خودرو موجب می شود تا گرد و خاک بر روی ماشین ننشیند. متاسفانه بسیاری از ما برای پاک کردن گرد و خاک از روی ماشین، از دستمال استفاده می کنیم که باعث می شود خط و خش بر روی ماشینمان بیوفتد.

 

چگونه چادر ماشین را نصب و جمع کنیم؟

جمع و پهن کردن چادر ماشین شاید به نظر شما ساده به نظر برسد اما اگر اشتباه کرده و به صورت اشتباه چادر را بر روی ماشین بندازید، ممکن است بر اثر باد و باران چادر برداشته شود و ماشین شما آسیب ببیند. اما سوال اینجاست که چگونه چادر ماشین را نصب کنیم؟

اولین نکته این است که باید به کیفیت چادر خود دقت کنید. جمع و پهن کردن چادر ماشین در جای خود بسیار مهم است اما مهم تر از آن کیفیت مناسب چادر است. اگر تولید کننده چادر معتبر باشد، خواهید دید که بر روی چادر یک برچسب نصب شده است. این برچسب نشان دهنده جلوی ماشین است. تا این جای کار جلوی چادر را شناختید. کافیست در ابتدا جلوی چادر را بر روی سپر بکشید و از همان جا چادر را به سمت سقف ماشین بکشید و سعی کنید چادر را به عقب ماشین رسانده و سپر عقب را بپوشانید. در ادامه دو طرف چادر را به طرفین بکشید و کاملا ماشین را بپوشانید.

اما اگر دقت کرده باشید برخی از چادر ها، مکانی ویژه برای دو چراغ بغل دارند که مانند دو جیب در دو طرف ماشین می باشند. اما به این نکته دقت داشته باشید که اگر آنتن خودروی شما مزاحمت ایجاد کرد، حتما آنتن را جمع و یا کاملا درآورید.

تا اینجای کار فهمیدیم که جمع و پهن کردن چادر ماشین یکی از ضروریات نگهداری از این وسیله نقلیه می باشد. اما در این قسمت سعی داریم به این سوال پاسخ دهیم که چگونه چادر ماشین را جمع کنیم؟

برای جمع کردن چادر ماشین از جلوی ماشین کارتان را شروع کنید. ابتدا سعی کنید چادر خودرو را از سپر پشتی آزاد کنید. اگر می خواهید نظم کارتان حفظ شود، از هر دو طرف چادر را به سمت بالا تا کرده و به صورت لوله جمع کنید. قسمت کاپوت و صندق عقب را نیز به صورت لوله کرده و چادر را تا کنید. بی شک اگر به همین منوال کارتان را انجام دهید، کارتان باسلیقه و به قول امروزی ها تر و تمیز در می آید.

 

چادر ماشین، راهی برای نجات از خطرات

ما در این مقاله سعی کردیم تا شما را با خصوصیات یک چادر ماشین باکیفیت آشنا کنیم و همچنین بصورت قدم به قدم جمع و پهن کردن چادر خودرو را به شما آموزش دادیم تا بتوانید با خیال راحت چادر مورد نظر خود را بر اساس توضیحات این سایت خریداری کنید. بی شک خرید یک چادر خودرو می تواند بسیار حساس باشد زیرا نسخه های تقلبی بسیاری در بازار این نوع محصولات وجود دارد.

حالا که تا اینجای کار با ما همراه بودید برای شما پیشنهادی داریم. شما می توانید برای گرفتن مشاوره و همچنین خرید یک چادر خودرو باکیفیت و زیبا روی سایت الولوکس حساب کنید. بی شک شما می توانید از این سایت چادر خودرویی باکیفیت با هزینه ای به مراتب پایین تر پیدا کرده و خریداری کنید.

چادر اتومبیل، یکی از محصولات جانبی مهم و کاربردی در دنیای اتومبیل است و شما باید با دقت و حساسیت بالا آن را انتخاب و خریداری کنید. در این سایت سعی کردیم جمع و پهن کردن چادر خودرو را نیز به شما آموزش دهیم تا با سلیقه ای هرچه بیشتر این کار را انجام بدهید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *