مقالات مرتبط با کفپوش خودرو

راهنمای خرید کفپوش خودرو

کفپوش خودرو

کفپوش خودرو در اصل یکی از مهمترین لوازم جانبی خودرو محسوب می شود که برای پوشش کف کابین داخلی خودرو مورد استفاده قرار می گیرد از این‌رو به آن کفپایی خودرو هم گفته می شود.انواع کفپوش خودرو در  ادامه برسی خواهمد شد. رنگ، طرح و نوع کفپوش بسیار حائز اهمیت است. یک کفپوش مناسب می تواند فضای چشم نوازی را در کابین داخلی خودرو بوجود آورد. برای خرید کفپوش خودرو باید با ویژگی های انواع آنها آشنا شد تا با آگاهی از معایب و مزایای هر یک به انتخاب دقیق و درستی دست زد.

به همین علت تیم الولوکس مقاله راهنمای خرید انواع کفپوش خودرو تهیه و منتشر کرد. از آنجا که کفپایی برای پوشش کف اتاق خودرو استفاده می شود و با ته کفش سرنشینان در ارتباط است لذا مهمترین ویژگی آن مقاومت در برابر فرسایش و ساییدگی است. پس در انتخاب جنس آن باید دقت فراوانی به کار برد.کفپوش ها در بازار در دو فرم یک تکه و چند تکه عرضه می شوند.

آشنایی و راهنمایی با انواع کفپوش خوردو

حال که با ماهیت کفپایی خودرو و ضرورت وجود آن آشنا شدیم نوبت به آن می رسد که به معرفی انواع کفپوش خودرو بپردازیم. در این خصوص باید گفت هر شخصی می تواند زیبایی و تناسب رنگ داخل خودرو خود را بر اساس بودجه و نوع کفپوش انتخابی تامین کند. برای دست یافتن به این مهم می توان از انواع کفپوش خوردرو که در طرح ها و قیمت های مختلف در بازار موجود است استفاده نمود. کفپوش ها در مدل های نمدی, پلاستیکی، ژله ای و سه بعدی تولید می شوند که هر یک با توجه به معایب و مزایا و قیمت مورد استفاده قرار می گیرند. به طور کلی می توان انواع زیر را برای کفپوش خودرو قائل شد:

کفپوش سه بعدی

کفپوش خودرو

کفپایی سه بعدی جدیدترین و بی رقیب ترین زیرپایی حال حاضر بازار می باشد و متقاضیان زیادی به سوی خود جذب کرده است. قیمت آن با توجه به جنس و دوام بالا و زیبایی خیره کننده بالاست. کفپوش سه بعدی تنها در سه رنگ کرم، طوسی و مشکی تولید می شود. کفپوشهای تولید داخل و خارج کشور از نظر قیمت با هم متفاوت هستند. به دلیل چند تکه بودن نصب آنها راحت است و به همین راحتی هم برای شستشو از کف جدا میشوند.کفپایی سه بعدی قابلیت استفاده در تمام خودرو ها را دارد و در چهار جنس نمدی، پلاستیکی،  چرمی و پلی اورتان عرضه می شوند که قیمت آنها با توجه به جنس آنها با هم متفاوت است. جای پای خوب و مناسبی فراهم می کند به طوری که در زمان استفاده از پدالها براحتی بتوان با آنها کار کرد.

این مدل از کفپوش را می توان از گران ترین و زیبا ترین انواع کفپوش دانست. کفپایی سه بعدی می تواند زیبایی و جلوه منحصر به فردی را به کابین داخل ماشین ببخشد. از جمله نکات حائز اهمیت در خصوص این نوع کفپوش خودرو می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تنوع در رنگ بندی و وجود طرح های مناسب با انواع خودرو
  • ایجاد فضایی مناسب به عنوان محل قرار گیری کف پا
  • استفاده از پلیمر های خاص پلاستیکی در تولید این محصول
  • استفاده از بهترین مواد pvc در تولید این نوع کفپوش
  • دارای قالبی بزرگ و استاندارد هستند
  • وجود سهولت در شست و شو و تمیز کردن محصول
  • زدوده شدن خیسی و گل کف کفش راننده و سرنشینان به وسیله کفپوش سه بعدی و جلوگیری از کثیف شدن ماشین را به راحتی دریافت کرده و مانع از کثیف شدن داخل ماشین می شود
  • دارای خاصیت ضد لغزش می باشند

از مزایای کفپایی سه بعدی این است که مانع سر خوردن پای سرنشینان خودرو می شود. بخاطر ضد آب بودن از نفوذ آب و گرد و غبار به کف، فابریک خودرو جلوگیری میکند قابل شستشو است که البته راحت یا سخت بودن شستشوی آن ارتباط مستقیمی به جنس کفپوش دارد. کفپوش سه بعدی برخلاف کفپوشهای دیگر تمامی سطح کف خودرو را پوشش می دهند و مشکلی برای راننده در زمان استفاده از پدالها فراهم نمی کند. با گذشت زمان دچار ساییدگی نخواهند شد.

مشاوره رایگان الولوکس ❤️

کفپوش برا خودرو مثل فرش برا خونست، خونه تو قشنگ فرش کن

از میان کفپوشهای سه بعدی نوع پلاستیکی آن بیشتر مورد استقبال قرار میگیرد چرا که عمر طولانی تری دارد اما زیبایی نوع چرمی آن چشمگیر تر است و همچنین با توجه به رنگهای آن می توان رنگ آن را با دیگر ادوات داخلی خودرو ست کرد. کفپوشهای چرمی هم در دو نوع چرم طبیعی و چرم مصنوعی تولید می شوند.

نوع چرم طبیعی آن خیلی زودتر دچار فرسایش و پوسته پوسته شدن خواهد شد. مواد به کار رفته در داخل کفپایی چرمی هم انواع مختلفی از جمله مقوا یا پلاستیک است که نوع مقوایی آن در صورت تماس با آب خیلی زود از فرم اصلی خارج شده و ظاهر زیبای خود را از دست خواهد داد. پیشنهاد می شود از نوع پلاستیک آن استفاده شود که علاوه بر انعطاف پذیری خوب، دارای عمر و دوام طولانی است.در صورت تمایل برای تهیه کفپوش سه بعدی خودرو با کیفیت یالا و ضمانت به فروشگاه الولوکس مراجعه کنید.

کفپوش پارچه ای

کفپوش خودرو پارچه ای

یکی دیگر از انواع کفپوش خودرو، کفپوش پارچه ای می باشد. این نوع کفپوش را می توان یکی از ساده ترین انواع این محصول دانست. این مدل کفپوش خودرو از جنس پارچه تولید شده و محل قرار گیری آن به گونه‌ای است که در بخش های انتهایی آن قطعات لاستیکی قرار دارد. این نوع جانمایی کفپایی مانع لیز خوردن آن در داخل ماشین می شود. از جمله ویژگی های کفپوش پارچه ای می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کفپوش پارچه ای خودرو دارای قیمتی ارزان است
  • این محصول در اندازه های جهانی تولید می شود
  • نصب آن‌ها بسیار ساده بوده و به راحتی در داخل خودرو قرار می گیرد
  • ماندگاری و دوام این نوع کفپوش ها در مقایسه با سایر کفپوش ها کمتر است
کفپوش پارچه ای خودرو چیست؟ + مزایا و معایب
حتما بخوانید

کفپوش های لاستیکی

کفپوش خودرو لاستیکی

یکی از بادوام ترین و ماندگار ترین انواع کفپوش خودرو کفپوش های لاستیکی هستند. این نوع کفپوش در بازار موجود بوده و در مواردی نیز هنگام خرید برخی ماشین ها به صورت رایگان به خریدار عرضه می شود.با توجه به جنس آن می توان انتظار دوام خوب نسبت به قیمت آن را داشت که به راحتی هم شسته می شود.  کفپایی خودرو پلاستیکی در رنگها و طرح های متنوعی وجود دارند. ضد آب بودن آن باعث می شود تا مایعات به کف فابریک خودرو نفوذ نکند. در هنگام خرید دقت نمایید که کف خودرو سر نخورد و فیکس شود.از معایب این نوع می توان  به وزن سنگین، پوشش ندادن تمام سطح کف و گاها لغزندگی آن زیر پا اشاره کرد.

از جمله ویژگی های کفپوش لاستیکی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • این مدل کفپوش ها نمی لغزند
  • ماندگاری بالایی دارند
  • این محصول با توجه به سطح بافت کفپوش مانع حرکت پدال ها نمی شود
  • راننده با وجود این نوع کفپوش احساس راحتی می کند
  • مدل های ویژه ای از این نوع کفپوش برای ماشین های خاص طراحی شده است

نکته: یکی از نکات مهم در خصوص این نوع کفپوش رنگ آن است. رنگ کفپوش های پلاستیکی معمولا سیاه بوده و لذا کمک زیادی به زیبایی ماشین نمی کنند. همچنین باید توجه داشت اگر کف کفش راننده یا سرنشینان خودرو خیس و یا گلی باشد این کفپایی نیز سریع کثیف شده و نیاز به شست و شوی مرتب دارد.

کفپوش ژله ای

کفپوش ژله ای دوام خوبی دارد و قالب آن به صورتی است که خیلی خوب کف خودرو را پوشش داده و مانع از لغزندگی پا می شود. قبلا کفپوش ژله ای تنها به رنگ سیاه در بازار موجود بودند اما امروزه تنوع رنگ بیشتری اعم از رنگ قرمز، نقره ای و آبی در فروشگاهها موجود هستند. این کفپایی ها قابلیت انعطاف پذیری بالایی دارند. کفپوشهای ژله ای ۴ تکه هستند که به راحتی می توان بصورت تکه ای هم آنها را خریداری کرد.

کفپوش لاستیکی (ژله ای) خودرو چیست؟ مزایا و معایب
حتما بخوانید

کفپوش های حصیری (جنس وینیل)

کفپوش حصیری

کفپوش حصیری یا وینیلی از نوعی پلاستیک با دوام با لایه ضخیمی از وینیل تولید شده است که لبه های ارتفاع دار آن مانع ورود آب و گرد و غبار به داخل کابین خودرو می شود. زیر پا نمی لغزد و از این جهت در زمان رانندگی مزاحمتی را برای راننده فراهم نمی کند.

این نوع کفپوش خودرو که حصیری نامیده می شود از جنس وینیل تولید شده و نسبت به کفپایی های لاستیکی دارای دوام و ماندگاری بیشتری هستند. از جمله خصوصیات این مدل کفپوش ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • به دلیل وجود برجستگی های کوچکی که در پشت خود دارند به خوبی بر روی کف ماشین قرار می‌گیرند
  • کف ماشین لیز نمی خورند
  • این مدل کفپوش ها به راحتی در دسترس هستند
  • افراد می‌توانند به راحتی آن را برای اتومبیل خود تهیه کنند
  • این کفپوش در انواع مختلف برای ماشین های مختلف ساخته شده است

کفپوش موکتی

این نوع کفپایی عموما ضخیم و با دوام است و گرد و غبار را به خوبی جذب می کند  از اینرو به شستشوی زیاد در تعداد دفعات نیاز دارد و بعد از شستشو زمان زیادی برای خشک کردن آن باید صرف کرد. این کفپوش ها باید بعد از خشک شدن کامل پهن شوند چون بوی بدی را در فضای داخلی خودرو بوجود می آورد. اما در مجموع حس راحتی بیشتری را برای رانندگان در ارتباط با پدالها بوجود می آورد.

کفپوش نمدی (فرفری)

کفپوش نمدی

یکی دیگر از انواع کفپوش خودرو، کفپوش نمدی می‌باشد. کفپوش نمدی با طرح ها و رنگهای متنوعی در ویترین لوازم جانبی خودروها وجود دارند و به دلیل قیمت ارزان در بازار به وفور یافت می شوند. یکی از مزایای این نوع کفپوش آن است که به دلیل نداشتن سایز خاص، می توان آن را برای  تمام مدل ماشینها خریداری کرد همچنین کفپوشهای نمدی در کف خودرو سر نمی خورند و باعث دردسر راننده و سرنشینان نخواهند شد.

از معایب کفپوش نمدی این است که خیلی زود زیبایی ظاهری خود را از دست می دهد، دوام کمی دارند، شستشوی آن مشکل است و همچنین تمام سطح کف خودرو را نمی پوشاند و این سبب می شود تا گرد و غبار به زیر کفپوش به راحتی نفوذ کند.

این مدل کفپوش ها که شاید در نگاه اول شما را به یاد پادری های مقابل درب ورودی ساختمان ها بیاندازد، در طرح ها و رنگ های مختلف در بازار موجود بوده و در دسترس خریداران قرار می گیرد. این نوع کفپوش خودرو دارای خصوصیاتی است که در ادامه به آن ها اشاره شده است:

  • این مدل کفپوش ها به راحتی آب و گر کف پای راننده و سرنشینان خودرو را جذب می کنند
  • با وجود این کفپوش ها دیگر بخش های ماشین کثیف نمی شود
  • این مدل کفپوش ها از انعطاف پذیری بالایی برخوردار هستند
  • این محصول با توجه به منعطف بودن خود به راحتی در داخل ماشین نصب می شود

 

کفپوش پشت نمدی

در سطح زیرین این کفپوشها از پلاستیک استفاده شده است که مانع از لغزندگی در کف خودرو می شود و راحتی راننده را در زمان کار با پدالها فراهم می کند.

از مزایای کفپوش پشت نمدی این است که می توان در تمام خودروها از آن استفاده کرد و به راحتی میتوان آنرا از خودرو بیرون آورد. از معایب آن می توان به مقاومت پایین و کم دوام بودن آن اشاره کرد که خیلی زود شکل اولیه خود را از دست می دهد. در بعضی از کفپوشهای نمدی به دلیل جنس لغزنده ای که در پشت آن وجود دارد ممکن است باعث سرخوردگی پای سرنشینان شود که البته برای راننده در زمان رانندگی باعث کاهش امنیت خواهد شد.

کفپوش تمام نمدی و موکتی

خرید کفپوش خودرو تمام نمدی از آن جهت مورد استقبال است که آب، گرد و غبار و گل را به راحتی جذب می کند و مناسب برای فصلهای بارانی و برفی است چرا که آب باران و گل ته کفش را به خوبی جذب می کند از اینرو به شستشوی بیشتری نیاز دارند و شستن آن کمی وقت گیر خواهد بود. کفپوش خودرو تمام نمدی به خوبی تمام کف کابین را پوشش میدهند. شما می توانید با اندازه گیری دقیق و برش زدن پادری های نمدی برای کف خودرو، کفپوش درست کنید.

نکات مهمی که هنگام خرید کفپوش خودرو باید در نظر گرفت کدام اند؟

آنچه تا کنون بیان شد تمامی مطالب پیرامون شناخت کفپوش خودرو و انواع آن بود. اما یکی از مسائل بسیار مهم و حائز اهمیت این است که بدانیم قبل از خرید کفپوش خودرو لازم است تا چه نکاتی را مد نظر قرار دهیم؟ بدین ترتیب خریدی با آگاهی و اطلاعات کافی را انجام داده و حس رضایت را تجربه خواهیم کرد. لذا در بخش پایانی مطالبمان بر آن شدیم تا این نکات ضروری را برایتان بیان کنیم. بدین ترتیب علاوه بر شناخت انواع کفپوش خودرو با باید ها و باید های آن هنگام خرید نیز آشنا خواهید شد:

  1. تا حد امکان از خرید کفپو‌ش‌هایی که برای انواع خودروها مناسب هستند خودداری کنید
  2. اگر قصد خرید کفپوش های نمدی را دارید برای صرفه جویی در هزینه ها می توانید آن را با تکه های نمد و موکت موجود در منزل تهیه کنید. برای این کار کافی است آن را در ابعاد مورد نظر و متانسب اتومبیلتان برش بزنید.
  3. چنانچه قصد خرید کفپوش هایی با خاصیت جذب کنندگی مایعات را دارید توجه داشته باشید در صورتیکه این نوع کفپوش ها طولانی مدت در کف خودرو قرار بگیرند باعث پوسیدگی خواهند شد
  4. اگر کفپوش های خودرو شما زیر پایتان سر خورده و جابجا می شوند فورا اقدام به خرید کفپوش هایی جدید کنید. چرا که ممکن است به پدال ها گیر کرده و خسارات جبران ناپذیری را ایجاد کنند

کفپوش خودرو

استفاده از کفپوش خودرو چه اهمیتی دارد؟

شاید در نگاه اول اینگونه به نظر برسد که کفپوش خودرو تنها برای راننده حائز اهمیت بوده و برای سایر سرنشینان اتومبیل تنها جنبه زیبایی دارد. یا به عبارت دیگر  این محصول به چشم یکی از لوازم جانبی خودرو دیده شود. معمولا زمانی که خودرویی نو خریداری می شود زیر پایی هایی نیز در آن وجود دارد. این زیر پایی ها نه تنها زیبایی ندارند بلکه باعث ناراحتی و اذیت شدن راننده نیز می شوند. همچنین اغلب از جنس پلاستیک بوده و معمولا زیر پا سوراخ شده و در مدت کمی از بین می روند. لذا باید در فرصتی مناسب این زیرپایی ها را تغییر داده و انواع مناسب کفپوش مناسب خودرو را خریداری کرد. از جمله مواردی که بر اهمیت استفاده از کفپوش ها در خودرو می افزایند می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کفپوش ها مانعی در برابر کثیف شدن محیط داخل خودرو هستند
  • تمیز کردن آن ها کار ساده ای است
  • وجود کفپوش ها ی خودرو در روزهای برفی و بارانی از کثیف شدن و گلی شدن کف ماشین جلوگیری می کند
  • وجود کفپوش ‌ها در ماشین جای راحتی برای پا ها فراهم کرده و باعث راحت نشستن می شوند
  • کفپوش ها یکی از فاکتورهای بسیار مهم در زیبایی ظاهری داخل کابین خودرو هستند
  • کفپوش ها گرد غبار ناشی از کفش ها را به خود جذب می کنند
  • چنانچه کفپوش های موجود در خودرو جنسی نرم داشته و متناسب با نوع خودرو باشند، پاهای راننده و سرنشینان نیز در طول مسیر راحت بوده و کمتر خسته می شوند
  • کاهش خستگی راننده و راحتی او با وجود کفپوشی مناسب با کف ماشین
معرفی بهترین برند کفپوش ماشین، راهنمای انتخاب و خرید کفپوش ماشین
حتما بخوانید

راهنمای خرید کفپوش خودرو با کیفیت

با رعایت نکات زیر برای خرید کفپوش خودرو خوب می توانید انتخاب مطمئن و شایسته ای داشته باشید:

  • پوشش دادن کامل کف فابریک که باعث نفوذ گرد و غبار می شود
  • لغزنده نبودن زیر پای راننده
  • شستشوی راحت
  • ضد آب
  • خیلی سفت یا خیلی نرم نباشند
  • براحتی از خودرو بیرون آورده شوند
  • هارمونی با ادوات دیگر کابین داخلی داشته باشد
  • مانع از آسیب به کفی فابریک خودرو شود
  • به راحتی نصب شود و بتوان برای شستشو به راحتی جداسازی کرد
  • گارانتی و ضمانت بعد از فروش داشته باشد

 

عواقب استفاده از کفپوش نامناسب:

استفاده از کفپوش نامناسبی که در کف ایجاد لغزش می کند در زمان رانندگی مشکلاتی را در زمان استفاده از پدالها بوجود می آورد که ممکن است باعث تصادف شود. کفپوشی که دچار ساییدگی شده و یا در تماس با اشیا نوک تیز مانند پاشنه کفش سوراخ شده باشد باعث نفوذ مایعات و گردو غبار به کف اصلی خودرو می شود.

برخی از انواع کفپوشها در صورت خیس شدن با برخی مایعات تولید بوی بدی می کنند که گاه ممکن است این بوی بد تا زمان شستشوی آن ادامه داشته باشد.

نصب کفپوش خودرو:

برای نصب و جاسازی کفپوش یک تکه لازم است تا صندلی ها و همچنین کنسول آرنج خودرو به طور کامل باز شود و کفپوش را منطبق با کفی فابریک خودرو جاسازی نمایید.

نوع چند تکه که دو تکه برای جلو و سه تکه برای کف عقب استفاده می شود که از دو نوع تخت و لبه دار آن می توان استفاده کرد.

نصب کفپوش یکپارچه خودرو🚘 در ۸ گام
حتما بخوانید

اندازه کفپوش:

کفپوشهایی که امروزه وارد بازار می شوند به دلیل نداشتن سایز خاص مورد استفاده در تمام مدل های ماشین می باشند. برخی از انواع آن را می توان با ایجاد برش هایی در کناره ها، فیت کف اتومبیل برش زد و برخی دیگر تنها برای مدلهای خاصی قالبگیری و تولید شده اند.

نگهداری و تمیز کردن کفپوش خودرو:

برای دوام و عمر طولانی کفپوش خودرو، حدالامکان شستشوی آن به تعویق نیفتد چرا که برخی مایعات و کثیفی طولانی مدت باعث شکل ظاهری نامطلوب و فرسایش زودهنگام آن خواهد شد.

برای شستشوی کفپوش خودرو باید ابتدا آن را از داخل ماشین بیرون آورده و تکان داد تا گرد و غبار آن پاک شود. می توان این کار را با استفاده از جاروی شارژی هم انجام داد و سپس بر روی سطحی صاف پهن کرد.

با فشار آب آلودگی های سطحی آن را برطرف کرده و با اسفنج و مایع شوینده آن را شستشو داده و آبکشی کرد. بهتر است که  کفپوش خودرو آویزان شود تا بطور کامل خشک شود. تا زمان خشک شدن کامل، از پهن کردن کفپوش در کف خودرو اجتناب نمایید

چگونه کفپوش ماشین را تمیز کنیم؟+آموزش تصویری
حتما بخوانید

 

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

سولات متداول راهنمای خرید کفپوش خودرو

1️⃣چند نوع کفپوش خودرو وجود دارد؟

در بازار ایران کفپوش ها با جنس و مدل های مختلفی وجود دارد از این رو انتخاب کفپوش مناسب برای خریداران دشوار است. کفپوش های سه بعدی،لاستیکی، نمدی و … از شناخته ترین مدل های کفپوش می‌باشند.

 

 

2️⃣بهترین نوع کفپوش خودرو چیست؟

بهترین نوع کفپایی بی‌شک کفپوش های سه بعدی هستند که علاوه بر محافظت از کف خودرو در برابر اسیب های مختلف زیبایی خودروی شما را دو چندان می‌کند.این نوع کفپوش ها توسط شرکت های مختلفی مانند sicg، بابل،AM و پانیذ تولید می‌شوند.

 

 

3️⃣در هنگام خرید چه نکاتی را باید رعایت کنیم؟

در مقاله سعی شده نکاتی به شما ارائه شود تا خریدی آگاهانه و با اطلاعات کافی انجام دهید.از مهمترین نکاتی که باید به آن توجه کرداین است که از خرید کفپوش هایی که برای انواع خودرو ها مناسب هست جدا خودداری کنید.

 

 

4️⃣مزایای استفاده از کفپوش چیست؟

شاید در نگاه اول اینگونه به نظر برسد که کفپایی خودرو تنها برای رانند حایز اهمیت باشد و برای سایر سرنشینان تنها جنبه زیبایی دارد در صورتی که اینگونه نیست . کفپوش خودرو مانعی در برابر کثیف شدن کف خودرو هستند و به سادگی تمیز می‌شوند.

 

 

5️⃣عواقب استفاده از کفپوش نامناسب

یکی از نکاتی که در هنگام خرید حتما باید به ان توجه کنید، استفاده نکردن از کفپوش هایی که برای چند نوع ماشین مناسب هستند می‌باشد. زیرا نمیتوانند بصورت کامل کف خورو را پوشش دهند و باعث لغزنده بودن ان در زیر پای راننده می‌شود

20 نظر در “راهنمای خرید کفپوش خودرو

  1. ابراهیم راشدیان گفت:

    سلام وقت بخیر ببخشید کف پوش های سه بعدی چرمی ایا گارانتری ماشینو باطل میکنه

    1. با سلام. خیر از گارانتی خارج نمیکنه. اما بعضا شنیده شده که بعضی از نمایندگی ها به خاطر کفپوش سه بعدی ماشین رو از گارانتی خارج کردن. که اکثرا به این دلیل بوده که از خود نمایندگی تهیه نکردن!

  2. میثم گفت:

    سلام و ارادت
    برای سورن پلاس که کفش موکت هستش بهتر نیست کفپوش یکپارچه بندازیم
    چون کوچکترین آبی که به موکت کف برسه بوی بدی ایجاد میکنه
    نظرتون چیه؟

    1. با سلام، عرض ادب
      کفی های یکپارچه هم حسن دارن هم عیب. بهترین حسنشون اینه که کل سظح موکت رو پوشش میدن و به هیچ وجه به موکت ماشین آبی نمیرسه. و عیب اصلی این کفپوش ها اینه که روی اون هیچ کفپوشی نمیتونید بذارید.
      یعنی هر کفپوشی که برای زیر پا بذارید از زیر پاتون سر میخوره و مرتب در حال تکون خوردنه.

  3. اردوان جلالی گفت:

    سلام آیا علاوه بر کفپوش نیاز به موکت کلی هم است روی موکت فابریک قرار بگیره؟

    1. با سلام، نه نیازی نیست دیگه.

  4. سعید گفت:

    بهترین جنس کفپوش از جهت اینکه رو و پشنش بعد از شستشو جذب آب نکنه و زود خشک بشه چیه؟ جنس منعطفی هم داشته باشه.

    1. با سلام
      اکثر برند های خارجی این قابلیت رو دارن اما خب بین همونا هم SiCG بهترین کیفیت رو داره.
      اگه کفپوش ایرانی هم بخواین برند AM این قابلیت رو داره.

  5. رضا عبدی گفت:

    ماشین برای مرد مثل خونه دومش حساب میشه منم همیشه کفپوش سه بعدی خودرو خودمو از دیجی کالا و ایلیا بست و ترب و الولوکس تهیه میکنم.

    1. مجید گفت:

      سلام کفپوش پراید ۱۳۲ با بقیه کفپوش مدل های پراید فرق میکنه؟؟؟؟؟

      1. با سلام
        خیر، کفپوش کلیه مدل های پراید با هم یکسانه.

        1. عارف گفت:

          سلام برای تیگو 7پرو یه کفپوش میخوام دیواره بلند با پوشش حداکثر و نمدی اضافه روی کفپوش
          چی پیشنهاد میدید؟

          1. با سلام، در حال حاضر برند AM رو داریم 950 هزار تومن. قابل دار هم نیست .

  6. فلاحتی گفت:

    سلام وقت بخیر کف پوش برای ماشین های اوتومات چی دارید؟ آیا ضمانت هم داره ؟

    1. شهاب شمسی گفت:

      سلام جناب فلاحتی عزیز
      از قسمت کفپوش های سه بعدی می‌توانید مدل خودرو خود رو انتخاب و انواع کفی مناسب با خودروی خود را مشاهده و برسی نمایید. همچنین میتوانید با شماره درج شده تماس بگیرید تا تلفنی مشاوره بدهم.

    2. elahe گفت:

      سلام آقای فلاحتی از کدوم شهر هستین؟

  7. ستار گفت:

    سلام میتونید بهم یک کفپوشی معرفی کنید که هم از نظر جنس و کیفیت خوب باشه و هم قیمت

    1. شهاب شمسی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      بهترین کفپوش از نظر جنس و دوام بالا کفپوش های سه بعدی هستند که با توجه به نوع و مدل خودرو میتوانید از کفپوش های سه بعدی برند sicg موجود در فروشگاه سایت
      استفاده کنید.

      1. امیر گفت:

        سلام در معرفی کفپوش ها اعلام شده بهترین کفپوش 5 بعدی هستش که جدید تر و از دوام و قوام بهتری نسبت به گفپوش های سه بعدی برخوردار می باشد در صورتی که الان پیشنهاد می کنید کفپوش سه بعدی بهترین کفپوش هستش این تناقض رو چطوری حل می کنید؟ اینطوری خریدار دچار تردید میشه .

        1. با سلام، همچنان هم توصیه ما بعنوان بهترین کفپوش برای خودرو 5 بعدیه، اما خب چون این کفپوش ها به کفپوش های سه بعدی شناخته و معروف شده اند و اکثر جست جو های نیز با این عنوان انجام میشه ما به همون اسم سه بعدی بیان کردیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *