مقالات مرتبط با کفپوش خودرو

بهترین مارک کفپوش خودرو 🏅

بهترین مارک کفپوش خودرو

مزایای استفاده از کفپوش چیست؟

کفپوش به عنوان یکی از لوازم جانبی خودرو، نقش مهمی را در تمیز نگه داشتن و زیبا سازی خودرو بر عهده دارد. کفپوش خودرو باید دارای ویژگی­های زیر باشد تا بتواند بهترین مارک کفپوش خودرو تلقی شود:

  •  آسان کردن کار نظافت خودرو، زیرا بخش عمده‌ای از آشغال‌ها و گل و خاک بر روی آن جمع می‌شوند و شست و شوی آن‌ها به راحتی با خارج کردن‌شان از ماشین انجام می‌گیرد.
  •  شیک و زیبا باشد.
  • کاهش یا جلوگیری از وارد آمدن آسیب به کف خودرو به دلیل ممانعت از برخورد آب و سایر مواد خوراکی و غیر خوراکی با کف خودرو که باعث پوسیدگی و خوردگی کف خودرو می­شود.
  • عدم لیز خوردن کفپوش در کف خودرو و گیر کردن به پدال­ها
  • پدال­ها راحت تا انتها برسند و کفپوش کاملا فیت و مناسب در کف خودرو قرار بگیرد.

بهترین رنگ کفپوش خودرو  

رنگ کفپوش خودرو یکی دیگر از ویژگی­هایی است که باید به آن اشاره کرد؛ امروزه تمامی شرکت­های ارائه دهنده­ی کفپوش خودرو سعی دارند با ارائه دادن بهترین رنگ کفپوش خودرو، عنوان بهترین مارک کفپوش خودرو را اخذ نمایند.بسیاری از شرکت­های سازنده کفپوش­هایی را در رنگ­های متنوع و متناسب با رنگ خودرو ساخته و روانه بازار کرده­اند. از آنجایی که بیشتر خودروهای موجود در ایران بیشتر به رنگ­های سفید و تیره می­باشند، بیشترین میزان کفپوش­های موجود در بازار ایران به رنگ­های تیره­ای نظیر مشکی، خاکستری و کرمی سوخته هستند. اما رنگ­های کفپوش­ها محدود به این چند رنگ نیستند و شما می­توانید کفپوش­هایی به رنگ بژ، آبی، قرمز و … را نیز خریداری کنید.

چگونه کفپوش ماشین را تمیز کنیم؟+آموزش تصویری
حتما بخوانید

انواع برندهای کفپوش خودرو

در کشور ایران شرکت­هاي مختلفي در زمينه توليد و عرضه کفپوش خودرو، فعالیت می­کنند.

از معروف­ترین این شرکت­ها می توان به شرکت­های بابل، سانا، آذر فرش، دیجی یدک، سینوس فرش، ام پی، پرشین، بی ام دبلیو، المپیا، لاستیک گیلان و … اشاره کرد؛ هر یک از این شرکت­ها سعی دارند عنوان بهترین مارک کفپوش خودرو را اخذ نمایند.برای کفپوش سه بعدی خودرو  در انواع مدل های سه بعدی، لاستیکی و … میتوانید به قسمت فروشگاه مراجعه کنید.

اما کفپوش تولید شده توسط برخی از این شرکت ها دارای مزایا و معایبی هستند که در ادامه به بررسی برخی از آن­ها می­پردازیم:

 کفپوش بابل، مزایا و معایب آن: 

کفپوش­های بابل که در دو نوع یک تکه و سه تکه ساخته می­شوند، از لحاظ کیفیت و ظاهر برای مشتری قابل قبول بوده و از لحاظ جنس از چرم مرغوب و استاندارد می­باشند که همین موضوع باعث مقاومت در برابر سایش در طولانی مدت می­شود.

اما ایراد کفپوش بابل این است که در قسمت راننده، در حوالی پدال­های ماشین قسمت فلزی تعبیه نشده است که همین موضوع باعث بروز پارگی و سایش در طولانی مدت می­گردد.

طراحی کفپوش­ های چرمی سه تکه بابل، به گونه­ای است که ابعاد استاندارد این کفپوش­ها متناسب با ابعاد کف خودرو می­باشد. لایه زیرین این کفپوشها از موکت ساخته شده است که باعث جلوگیری از جابجایی و لغزش در کف خودرو می­شود.

همچنین این نوع کفپوش­ها با تغییرات دمایی کیفیت خود را حفظ می­کند و در شرایط مختلف آب و هوایی از بخارات سمی و بوی بد در داخل کابین خودرو خبری نخواهد بود.

مزایا و معایب استفاده از کفپوش سانا:

کفپوش سانا را نمی­توان به عنوان بهترین مارک کفپوش خودرو انتخاب کرد چرا که این کفپوش­ها برخلاف کیفیت ساخت نسبتا خوب و قیمت مناسبی که دارند دارای معایبی هستند که باعث شده خواهان کفپوش سانا در خرید کفپوش دچار تعلل شوند.

استحکام بالا و خشک بودن این کفپوش باعث شده کفپوش سانا کفپوشی شکننده تلقی شود و به نظر مشتری کفپوشی بی­ کیفیت واقع گردد.

کفپوش سانا به دلیل انعطاف پذیری کمی که دارد باعث شده که خارج کردن کفپوش از خودرو و جایگذاری آن در کف خودروی شما عملی دشوار و سخت واقع شود.

کفپوش پالیز، مزایا و معایب آن:

کفپوش های پالیز در رنگ بندیهای مشکی،کرم، خاکستری، قرمز و طوسی و با طراحی زیبا و شیک در کیفیت و جنس خوب ساخته و به بازار عرضه می­شوند

به عبارتی این کفپوش در برابر سایش به خوبی مقاومت می­کنند، و به همین دلیل از کیفیت بالایی برخوردار است. طراحی این کفپوش­ها به صورت سه‌بعدی و فقط به صورت سه تکه‌ بوده که دو تکه برای قسمت جلوی خودرو و یک قسمت یک‌تکه‌ بزرگ برای قسمت عقب خودرو طراحی و ساخته شده است. همچنین این کفپوش­ها به‌خوبی کف خودرو را پوشش می‌دهد و مانع از خوردگی و ساییدگی آن می‌شود و به‌ صورت کیپ در جای خود قرار می‌گیرد و دچار لغزش­های ناگهانی نمی­شود.

در زیر به طور برخی دیگر از مزایا و معایب این نوع کفپوش­ها ارائه گردیده است:

مزایا:

  • مناسب برای شرایط آب و هوایی و جغرافیایی مختلف
  • استفاده از مواد اولیه مناسب که باعث عدم تشکیل بخار و بوی بد در داخل کابین خودرو می­گردد
  • طراحی سه بعدی آن باعث پوشش کامل کف خودرو شده و مانع نفوذ زباله و گل و خاک به کف خودرو شوند.
  • ساخت کشور ایران

معایب:

  • عدم برخورداری از آج بندی مناسب جهت جدا کردن گل و خاک از پای سرنشینان
  • انعطاف پذیری کمتر نسبت به نمونه­های مشابه
  • پارگی از لبه ها درطول مدت به دلیل عدم استفاده از قسمت های فلزی در این لبه ها

در ادامه به بررسی مارک سینوس فرش می­پردازیم برندی که می­توان آن بهترین مارک کفپوش خودرو نامید اگر فکر می­کنید که عنوان تولید کننده­ی بهترین مارک و رنگ کفپوش خودرو برازنده­ این برند نیست بهتر است تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

راهنمای خرید کفپوش خودرو
حتما بخوانید

کفپوش سینوس فرش

اولین و بزرگ­ترین واردکننده­ی کفپوش سه­ بعدی است؛ تمامی کفپوش­های سینوس فرش با بکارگیری پیشرفته ­ترین تکنولوژی توانسته­ اند رضایت ۱۰۰% را از مشتری کسب کرده و به یکی از پرفروش­ترین­  های بازار تبدیل شوند.

مهم­ترین نکته­ای که باعث شده این برند از سایر برندها متمایز شود و به بهترین مارک کفپوش خودرو تبدیل گردد، استفاده از مواد بسیار باکیفیت و به­روزترین اسکنرهای سه­ بعدی برای ساخت قالب­های کفپوش خودرو می­باشد.

مشاوره رایگان الولوکس ❤️

 

مزایای استفاده از کفپوش سینوس فرش:

کفپوش­های شرکت سینوس فرش از جنس، کیفیت و ظاهری شیک نسبت به سایر محصولات مشابه در بازار از برتری برخوردار است. همچنین به دلیل قیمت مناسب به طور گسترده­ای از طرف مشتریان خریداری می­شود, از دیگر ویژگی­های این کفپوش می­توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. ساخت لایه­ی چرمی با به­کارگیری فناوری نانو
  2. طول عمر و استحکام بالا
  3. خاصیتضد خش و ساییدگی در کفپوش­ها
  4. ارتفاع مناسب و ظاهر سه­ بعدی
  5. برچسب استفاده شده در کفپوش که قابلیت چسبیدن کفپوش را به کف خودرو می دهد و از لغزش آن جلوگیری می کند.
  6. ممانعت کفپوش از نفوذ خاک و گل به کف خودرو
  7. استفاده از یک قطعه­ی آلومینیومی یا فلزی در قسمت راننده برای جلوگیری از ساییدگی کفپوش
  8. قابلیت شست و شوی آسان
  9. قابل استفاده در شرایط آب و هوایی مختلف
  10. عدم تغییر رنگ کفپوش طی شست و شوهای مکرر

با توجه به ویژگی­هایی که گفته شد می­توانیم برند سینوس فرش را به عنوان بهترین مارک کفپوش خودرو خودرو معرفی کنیم.

معرفی بهترین تعمیرگاه تهران🏅
حتما بخوانید

سولات متداول بهترین مارک کفپوش خودرو

شرکت های مختلف زیادی هم داخلی و هم خارجی تولید کننده کفپوش سه بعدی هستند که برند های بابل،پانیذ و سینوس فرشSICG از بهترین برند های موجود در بازار ایران می‌باشند.

معیار در انتخاب بهترین برند دوام کفپوش است که برند SICGسینوس فرش با قیمت مناسب دارای بهترین دوام و ماندگاری را دارد. همچنین در بعد طراحی کفپوش به صورت کامل اندازه کفی خودرو شما هستند و هیچگونه لغزش و جابه‌جایی ندارند.

رنگ کفپوش خودرو باید برا رنگ بدنه و روکش های صندلی خودرو ست شده باشد و از این رو که بیشتر خودرو های موجود در بازار به رنگ های سفید و تیره می‌باشند بیشترین رنگ کفپوش های بازار به رنگ های تیره نظیر مشکی، خاکستری و کرمی تولید شده است.

رنگ کفپوش خودرو یکی دیگر از ویژگی­هایی است که باید به آن اشاره کرد؛ امروزه تمامی شرکت­های ارائه دهنده­ی کفپوش خودرو سعی دارند با ارائه دادن رنگ های جذاب و متنوعی هر نوع سلیقه ای را به خود جذب کنند

15 نظر در “بهترین مارک کفپوش خودرو 🏅

  1. نیما گفت:

    بهترین‌کف‌پوش‌سه‌بعدی‌بابل‌هستش‌۵ساله‌برای‌ال‌نود‌استفاده‌میکنم‌واقعاراضی‌هستم

    1. با سلام برند بابل از لحاظ دوام کالا و ماندگاری بی نظیره اما خب از لحاظ زیبایی، ظاهر و پوشش دهی برندهای بهتری در بازار هست.

      1. حمید گفت:

        بهترین برند SICG است قبلا روی سراتو استفاده کردم

        1. با سلام. واقعا هم همینطوره، برند SiCG بهترین کفپوش تو ایرانه…

  2. Marzieh گفت:

    سلام. برای خودرو دنا پلاس چه کفپوشی مناسب هست؟

    1. با سلام
      برای ماشین شما هم جنس های سه بعدی موجود هست هم جنس های ژله ای (لاستیکی)
      کفپوش های ژله ای عمر و دوام بیشتری دارند اما کفپوش های سه بعدی زیبایی بیشتری دارند.
      در این بین انتخاب با شماست.

  3. هادی ح.خویی گفت:

    سلام. برای شاهین سایپا کدام کفپوش بهتره؟؟

    1. با سلام
      باید فابریک خودش رو تهیه کنید

  4. ابراهیم گفت:

    سلام ، من دو سه سال پیش کفی سانا خریدم برای سمند بسیار بی کیفیت و خشک بود. همون دو ماه اول هر دوتا کفی جلو ترک خورد وهر چی هم تماس گرفتم و اعتراض کردم کسی جوابگو نبود و مرکزی در تهران برای گارانتی و عودت نداشت. به تبلیغات تلویزیونی اعتماد نکنید. فکر کنم از همون پلاستیکهای ضایعاتی که بعضی از هم وطنان عزیز و بزرگوار از سطل های زباله جمع آوری می کنند ساخته شده بود.

  5. یونس رضاوند گفت:

    سلام برای جک s3 کفپوش مناسب میخواستم

    1. سلام. برای ماشین شما کفپوش دو نمونه سه بعدی ایرانی و خارجی در سایت موجود است.

  6. مصطفی گفت:

    فقط فقط از سانا نخر افتضاحه هم ۵ بعدی ک ب اسم چرم میفرون ک فومه بعد اشغاله دادا بعد دو ماه تیکه میشه خلاصه بگم من خریدم اونی ک تو سایته با اونی ک تبلیغ میکرد ااشغال کفی فقط بابل یا شرکت مهر سازه اتوفیت عالین با ساال ضمانته من خریدم سانا هم کفی ۳ بعدیشو ک کلا ملاستیکه لیز میخوره بعد ی هفته پاره میشه هم پنچ بعدی هم گرونه ۱ میلیونه
    فقط فقط تو سایت برو اتو فیت بهترین کفی داره شاید اصلا نشنیدی چون چنسش خوبه نیاز ب تبلیغات تلوییزونی نداشت منکه ۳ ساله دادم بخدا مسافر میکشم اخ نگفته قیمتش ۱۵۰تومنه خواستی ادرس میدم سانا نگیر ک‌ادمای خوبی اصلا نیستن بهد میگن مرجوع داریم وای ندارن میگه دقت میکردی

    1. پیمان صالح ازاد گفت:

      سلام داداش منم کفی خیلی برام مهمه هرچی میگردم دنبال جنس خوب نمیدونم کدومش خوبه تنوع زیاده ولی جنس خوب نیس اینی ک شما گرفتین رو ادرس میدین ممنون میشم

      1. با سلام
        ماشینتون چیه ؟

  7. HOSSEIN گفت:

    سلام من بین کفپوش بابل و سینوس فرش نمیدونم کدوم بهتره و برای خودرو شخصی میخوام و زیبایی ماشینم هم خیلی برام مهمه. امکانش هست کدوم بهترن ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *