مجله خودرو

خرید بهترین لوازم جانبی خودرو توسان

هیوندای-توسان-ix35

در این مقاله در نظر داریم درباره لوازم جانبی و تزئینی خودروی توسان با شما صحبت کنیم.همانطور که در مقاله مشخصات هیوندای توسان، امکانات و مشخصات فنی را به صورت تخصصی برسی کردیم در این نوشته در تلاشیم، مهم‌ترین لوازم جانبی را با مناسب ترین قیمت به شما پیشنهاد دهیم. پر استفاده ترین لوازم به شرح زیر می‌باشد:

  1. کفپوش سه بعدی
  2. چادر خودرو
  3. کفپوش صندوق 
  4. روکش صندلی

در ادامه به صورت جامع و کاربردی نکات ضروری در زمان خرید این محصولات را بیان میکنیم در صورت داشتن تجربه یا نکته ای خوشحال میشیم نظرات خود را  در انتهای این صفحه در قسمت نظرات بنویسید.

 

کفپوش سه بعدی توسان

یکی از شاخصه های این نوع کفپوش زیبایی چشم نواز و خیره کننده آن است که استفاده از آن زیبایی خاصی به خودرو می بخشد. علاوه بر این این کفپوش به دلیل کیفیت و جنسی که دارد مانع از نفوذ آلودگی های خارجی چون رطوبت و آب و گرد و خاک به داخل خودرو می شود و نمی گذارد که موکت های فابریک خودروها کثیف شود. دلیل این امر این است که این نوع کفپوش از مواد اولیه با کیفیت تولید شده است و لذا این کفپوش ها به هیچ عنوان تغییر شکل و فرم نمی دهند و در تابستان ها بی رنگ و در زمستان ها هم خشک نمی شوند. از ویژگی های این کفپوش این است که می تواند قالب و فیت خودرو باشد چرا که اختصاصی برای این خودرو طراحی شده است. از دیگر ویژگی های کفپوش سه بعدی هیوندای توسان این است که از قالب های سه بعدی ساخته شده است.

داشتن تنوع رنگی چون قهوه ای و مشکی و کرم، ضد خط و خش بودن، کیفیت بسیار بالا به گونه ای که فرم خود را به مرور زمان از دست نمی دهد و همچنین قالب و فیت با بدنه خودرو از دیگر ویژگی های این کفپوش می باشد. طبیعتا به دلیل قالب و فیت بودن این نوع کفپوش از حرکت ها و جابجایی ها احتمالی و ناخودآگاه نیز جلوگیری می شود. از دیگر ویژگی های این محصول می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • داشتن لبه های بلند در انتها برای جلوگیری از نفوذ ﺁب
  • قابل نصب بدون نیاز به باز و بسته شدن صندلی ها
  • با بهره گیری از فناوری نانو این کفپوش مقاوم در برابر سایش و خش است.
  • به راحتی و با یک دستمال قابل شستشو است.
  • دوام و ضخامت بسیار بالا
  • داشتن ورقه استیل آجدار زیر پای راننده از سر خوردن پا جلوگیری می کند.

در ادامه تعدادی از بهترین کفپوش سه بعدی توسان لیستی برای خرید تهیه شده است.

چادر خودرو

بهترین چادر ماشین، چادری است که نوع پارچه و کیفیت آن عالی بوده و می تواند از بدنه خودرو در مقابل نور مستقیم خودرو، خش و خوردگی مراقبت نماید. انتخاب بهترین چادر ماشین، یکی از انتخاب های مهم برای خودروسواران و مالکین اتومبیل می باشد. تهیه بهترین نوع چادر ماشین باعث می شود تا بدنه ماشین از هر گونه آسیبی دور باشد. همچنین با تهیه بهترین چادر خودرو می توان ماندگاری رنگ خودرو و کیفیت آن را تضمین نمود. چادر ماشین می تواند ویژگی های مختلفی داشته باشد که البته این ویژگی ها در قیمت آن نیز تاثیر گذار هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره بهتنرین برند های چادر خودرو به مقاله تهیه شده در این باره مراجعه کنید.

چادر ماشین ضد سرقت، یکی از انواع چادر ماشین، می تواند یک انتخاب مناسب برای حفاظت از خودرو شما باشد. با استفاده از چادر مناسب مدل خودرو، از هر گونه آسیب به بدنه خودرو خود جلوگیری کنید. در طول روز ممکن است خودرو خود را در پارکینگ های بدون سقف قرار دهید، بنابراین خودرو شما در معرض بسیاری از آسیب های فیزیکی قرار خواهد گرفت. بهترین راه محافظت از خودرو در برابر عوامل محیطی و فیزیکی، استفاده از چادر خودرو ضد سرقت است.

اگر از خودرو در برابر بسیاری از عوامل محیطی حفاظت نشود، بعد از یک مدت کوتاه به بدنه خودرو، آسیب جدی وارد خواهد شد. اما افرادی که از چادر خودرو استفاده می کنند، در برابر بسیاری از عوامل محیطی از خودرو محافظت خواهند کرد و از وارد شدن هر گونه آسیب فیزیکی در ظاهر خودرو پیشگیری خواهد شد.

برای هر مدل خودرو باید چادر ماشین ضد سرقت، مناسب خریداری کرد، ابعاد مدل های مختلف خودرو با یکدیگر متفاوت است و برای پوشاندن کامل خودرو باید از چادر متناسب با ابعاد  خودرو استفاده نمود و نمی توان هر چادری را برای هر مدل خودرویی استفاده نمود. در ارتباط با چادر ماشین ضد سرقت، نیز تنوع زیادی در رنگ و ابعاد وجود دارد، بنابراین صاحبان خودرو می توانند چادر مناسب مد نظر را در رنگ و کیفیت مناسب خریداری کنند.

در ادامه تعدادی از بهترین چادر های خودرو لیستی برای خرید تهیه شده است.

کفپوش صندوق‌عقب

اغلب برخی از افراد با این نگرش از ماشین خود نگهداری می کنند که صندوق مورد دید نیست پس نیازی به استفاده از کفپوش در آن نخواهد بود. اما این تفکر کاملا غلط می باشد. صندوق خودروها یکی از مکان هایی می باشد که استفاده ی کاربردی و فراوانی خواهد داشت. اغلب افراد در هنگام خرید، برای اینکه کالاهای خریداری شده در مکان مناسبی قرار بگیرند، از صندوق ماشین استفاده می نمایند. همچنین در هنگام سفر بهترین مکان برای نگهداری از وسایل مهم و ضروری شما به شمار می آید.

کف بیشتر صندوق ها به صورت فابریک دارای موکت و یا یک لایه ی حفاظتی خواهد بود. اما این لایه به راحتی دچار آلودگی خواهد شد. همچنین تمیز کردن این لایه کار بسیار سختی می باشد. در بسیاری از موارد نیز لکه های ایجاد شده بر روی سطح این موکت ها از بین نخواهند رفت. از این جهت استفاده از کفپوش صندوق خودرو بسیار ایده آل و منحصر بفرد خواهد بود و باعث مرتب نگه داشتن صندوق عقب خودرو می شود.کفپوش صندوق ماشین دارای مزایایی می باشد که در ادامه به بررسی آنها خواهیم پرداخت.

مزایای استفاده از کفی صندوق ماشین

  • پاکیزگی و جذابیت خیره کننده در صندوق با استفاده از کفی صندوق خودرو
  • سهولت در پاکسازی از انواع آلودگی ها با استفاده از کفپوش صندوق ماشین
  • عدم نفوذ آب به سطح صندوق
  • جلوگیری از بوی نامطبوع و زننده در صندوق
  • کیفیت و دوام بسیار بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *