مجله خودرو

مشخصات و قیمت چری تیگو ۷ اکسلنت

خودروی تیگو ۷ اکسلنت

معرفی خودروی تیگو ۷ اکسلنت

آیا شما هم قصد دارید تا اطلاعات بسیار دقیقی را در خصوص مشخصات و قیمت چری تیگو ۷ اکسلنت به دست آورید؟ آیا می دانید که برای خرید خودروی تیگو ۷ اکسلنت شیک و باکیفیت بایستی از کجا اقدام کرد؟ از شما می خواهیم که این مقاله و اطلاعات موجود و پیش روی خود را تا انتها همراهی کرده و در خصوص مشخصات خودروی تیگو ۷ اکسلنت اطلاعات مورد نیاز خود را به دست آورید.

چری یکی از بزرگ ترین شرکت های تولید خودرو در کل کشور چین و جهان می باشد که توانسته است حجم بالایی از محصولات تولیدی خود را صادر کرده و توسعه بسیار چشمگیری را نیز در این خصوص داشته باشد. امروزه شما می توانید در سراسر کشورهای جهانی شاهد تردد محصولات چری در خیابان ها و جاده ها باشید. بی شک کشور ما نیز یکی از همین کشورهایی می باشد که در سال های واردات و تولید گسترده ای را در زمینه محصولات چری داشته است.

این شرکت با استفاده از مدرن ترین آپشن ها و تکنولوژی روز جهانی، بهترین و بی نظیرترین اتومبیل ها را طراحی و تولید کند. یکی از شیک ترین و مدرن ترین اتومبیل های این شرکت را خودروی تیگو ۷ اکسلنت شکل داده است. این اتومبیل از دوست داشتنی ترین و زیباترین اتومبیل های تولید در شرکت چری می باشد که امروزه نیز مورد توجه هزاران خریداران در سراسر کشورمان واقع شده است. شما می توانید شرکت هایی مربوط به خدمات پس از فروش این اتومبیل را نیز در سراسر جهان مورد مشاهده قرار دهید و از این طریق بهترین و بی نظیرترین خدمات پس از فروش را نیز برای خود به ارمغان آورید.

اگر شما نیز قصد دارید تا یکی از شیک ترین و لاکچری ترین اتومبیل های شاسی بلند را در اختیار داشته باشید، می توانید خرید خودروی تیگو ۷ اکسلنت را در اولویت تان قرار دهید. این اتومبیل از منحصر به فرد ترین و بی نظیرترین مشخصات و خدمات رفاهی برخوردار بوده و شما می توانید با خرید و استفاده از آن، لذت واقعی رانندگی را برای خود به ارمغان آورید.

در ادامه مقاله سعی بر آن داریم تا در مورد اصلی ترین و بی نظیرترین مشخصات و قیمت چری تیگو ۷ اکسلنت توضیحات بیشتری را به حضورتان ارائه دهیم. با ما همراه باشید.

 

بررسی مشخصات و قیمت چری تیگو ۷ اکسلنت

خودروی تیگو ۷ اکسلنت همانطور که اشاره شد، یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین اتومبیل های موجود در بازار جهان و ایران می باشد که امروزه سبب شده است تا بسیاری از مردم به دنبال راهنمای اخذ اطلاعاتی در خصوص مشخصات و قیمت چری تیگو ۷ اکسلنت باشند.

شما هم می توانید قبل از خرید و استفاده از این اتومبیل در مورد مهمترین و بارزترین ویژگی ها و مشخصات آن اطلاعات مورد نیاز خود را به دست آورده و از این طریق یک خرید بسیار موفقی را برای خود به ارمغان آورید. لازم است بدانید که برای کسب اطلاعات دقیق تر از مشخصات خودروی تیگو ۷ اکسلنت می توانید به کاتالوگ ارائه شده از سوی شرکت چری مراجعه کنید تا بتوانید با جزئیات این اتومبیل از نزدیک آشنا شده و با خیال راحت اقدام به خرید داشته باشید.

✨✨✨کفپوش برا خودرو مثل فرش برا خونست، خونه تو قشنگ فرش کن پس برای خرید کفپوش سه بعدی چری تیگو ۷ به فروشگاه مراجعه کنید.😉

 

مشخصات فنی خودروی تیگو ۷ اکسلنت

افرادی که به دنبال بررسی اصلی ترین و بی نظیرترین مشخصات و قیمت چری تیگو ۷ اکسلنت هستند، می توانند از مشخصات فنی این اتومبیل شروع کرده و با مهمترین این مشخصات از نزدیک آشنا شود.

شما هم می توانید قبل از هر اقدامی در خصوص مشخصات فنی این محصول آشنا شوید و سپس آن را با دیگر رقبای خودروی تیگو ۷ اکسلنت مورد مقایسه قرار دهید تا از این طریق به برتری های این اتومبیل پی ببرید.

از مهمترین و بارزترین ویژگی ها و مشخصات فنی خودروی تیگو ۷ اکسلنت می توان به مواردی از جمله زیر اشاره کرد:

مشخصات فنی خودروی تیگو 7 اکسلنت
محور محرکدیفرانسیل جلو
حجم موتور1.5 لیتر
پیشرانه4 سیلندر توربو شارژ
گیربکس6 دنده ای اتوماتیک

 

مشخصات عملکردی خودروی تیگو ۷ اکسلنت

مشخصات و قیمت چری تیگو ۷ اکسلنت مورد نظر خود را می توانید به راحتی از همین وب سایت پیش روی خود به دست آورید.

لازم است بدانید که موتور این اتومبیل توربو بوده و همین امر سبب شده است تا از قدرت و عملکرد بسیار بی نظیری برخوردار باشد. شما نیز می توانید قبل از خرید و استفاده از خودروی تیگو ۷ اکسلنت در خصوص این مشخصات اطلاعات مورد نیاز خود را اخذ کرده و با آگاهی بیشتری اقدام به خرید داشته باشید.

از مهمترین و باشکوه ترین مشخصات عملکردی خودروی تیگو ۷ اکسلنت می توان به مواردی از جمله زیر اشاره کرد:

مشخصات عملکردی خودروی تیگو 7 اکسلنت
قدرت147 اسب بخار
گشتاور210 نیوتن متر
شتاب 10.2 ثانیه
مصرف ترکیبی6.7 لیتر در صد کیلومتر
سرعت190 کیلومتر بر ساعت

 

ابعاد و اندازه خودروی تیگو ۷ اکسلنت

خودروی تیگو ۷ اکسلنت یکی از جادارترین شاسی بندهای موجود در بازار می باشد که شما می توانید برای سفرهای بلند مدت از این اتومبیل استفاده کنید.

توصیه می شود که در کنار اخذ مهمترین مشخصات و قیمت چری تیگو ۷ اکسلنت، در مورد ابعاد و اندازه های این اتومبیل نیز اطلاعات مد نظر خود را به دست آورید تا بتوانید با این خودرو بیشتر آشنا شوید.

از مهمترین و اصلی ترین مشخصات در خصوص خودروی تیگو ۷ اکسلنت می توان به مواردی از جمله زیر اشاره کرد:

ابعاد و اندازه خودروی تیگو 7 اکسلنت
نوع بدنهشاسی جمع و جور
نوع شاسییکپارچه
طول4432 میلی متر
عرض1837 میلی متر
ارتفاع1670 میلی متر
فاصله محوری2650 میلی متر
وزن1440 کیلوگرم
رینگدارای رینگ 5 شاخه

بیشتر بدانید: کفپوش پارچه ای خودرو چیست؟ 

آپشن ها و امکانات رفاهی خودروی تیگو ۷ اکسلنت

خودروی تیگو ۷ اکسلنت یکی از مدرن ترین و بی نظیرترین اتومبیل های موجود در بازار می باشد که از طراحی و زیبایی بسیار باشکوهی برخوردار می باشد. شما می توانید در بررسی کلی مشخصات و قیمت چری تیگو ۷ اکسلنت به این ویژگی ها پی ببرید.

همچنین در نظر داشته باشید که طراحی داخلی این اتومبیل بسیار مدرن و لاکچری بوده و می تواند حس و اعتماد به نفس بسیار خوبی را برای شما به ارمغان آورد. از مهمترین و جذاب ترین امکانات و آپشن های خودروی تیگو ۷ اکسلنت می توان به مواردی از جمله زیر اشاره کرد:

امکانات رفاهی خودروی تیگو 7 اکسلنت
1. کروز کنترل15. نیروی کمکی برقی
2. کروز کنترل هوشمند16. روکش چرمی فرمان، تنظیم موقعیت فرمان دو حالته
3. کنترل ایستایی در سربالایی17. مانیتور 9 اینچی
4. کنترل کشش18. دوربین 360 درجه، دوربین جانبی، دوربین عقب
5. کنترل پایداری19. سیستم صوتی 6 اسپیکر
6. حالت رانندگی دو حالته20. دارای 6 ایربگ، ایربگ های پرده ای و جانبی
7. سنسور جلو و عقب21. کمربندهای ایمنی محدود کننده، کمربندهای ایمنی پیش کشنده
8. سنسور باران22. گرمکن صندلی جلو
9. سنسور فشار باد تایر23. ورود بدون کلید
10. توزیع نیرو ترمز24. استارت دکمه ای
11. ترمز کمکی، ترمز ضد قفل، 25. سیستم تهویه اتومات دوگانه
12. دی لایت، تولایت26. صندلی راننده در 6 حالت به شکل برقی تنظیم می شود، تنظیم گودی کمر در صندلی، روکش صندلی چرم قهوه ای
13. چراغ مه شکن جلو، چراغ مه شکن عقب27.سقف پانوراما، سانروف
14. تنظیم برقی نور، چراغ بدرقه، چراغ زنون28.آینه های جانبی با گرمکن و آینه های جانبی تاشو برقی

 

دلایل محبوبیت خودروی تیگو ۷ اکسلنت

خودروی تیگو ۷ اکسلنت ساخت شرکت چینی چری همانطور که می دانید از محبوبیت و فروش بسیار بالایی در نزد مردم کشور ما برخوردار است و حال که شما نیز اطلاعاتی را در خصوص مشخصات و قیمت چری تیگو ۷ اکسلنت به دست آورید، می توانید بهترین این اتومبیل را تهیه و خریداری کنید. آیتم های بسیار زیادی وجود دارد که سبب شده است تا امروزه خودروی تیگو ۷ اکسلنت از محبوبیت بسیار بالایی نیز برخوردار باشد.

از مهمترین و اصلی ترین آیتم ها و المان هایی که سبب شده است تا خودروی تیگو ۷ اکسلنت در نزد مردم محبوبیت بالایی را داشته باشد، می توان به مواردی از جمله زیر اشاره کرد:

  1.  طراحی داخل کابین بسیار شیک
  2. قیمت بسیار مناسب
  3. مصرف سوخت بسیار مناسب
  4. توربو شارژ بودن
  5. داشتن مشخصات فنی بسیار مناسب و بی نظیر

 

قیمت خودروی تیگو ۷ اکسلنت

قیمت خودروی تیگو ۷ اکسلنت

اگر شما نیز قصد دارید تا در روزهای آتی اقدام به خرید خودروی تیگو ۷ اکسلنت داشته باشید تا بتوانید از این طریق لذت واقعی اتومبیل سواری را برای خود به ارمغان آورید، می توانید در گام اول راجع به مهمترین و مشهورترین مشخصات و قیمت چری تیگو ۷ اکسلنت اطلاعات مورد نیاز خود را به دست آورید و سپس با خیال راحت و بدون داشتن نگرانی اقدامات مربوط به خرید را انجام دهید.

قیمت خودروی تیگو ۷ اکسلنت در سال های اخیر روی به افزایش می باشد چرا که میزان فروش آن به شدت در روزهای اخیر افزایش یافته است و همین امر نیز تاثیرات زیادی را در قیمت این اتومبیل داشته است. اگر شما نیز قصد دارید تا در مورد مشخصات و قیمت چری تیگو ۷ اکسلنت اطلاعات موثقی را در اختیار داشته باشید، می توانید این فرصت را غنیمت شمرده و اطلاعات دست اول را از همین وب سایت ما اخذ کنید. همچنین شما می توانید با خرید و استفاده از این اتومبیل، سفرهای به یادماندنی و جذابی را برای خود به ارمغان بیاورید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *