مجله خودرو

معرفی و مشخصات کامل هیوندای النترا ۲۰۱۸

معرفی خودرو هیوندای النترا ۲۰۱۸ Hyundai Elantra

آیا شما نیز می دانید النترا ۲۰۱۸ مشخصات بسیار منحصر به فرد و باشکوهی را دارد؟ آیا می دانید که برای خرید باکیفیت ترین خودرو هیوندای النترا ۲۰۱۸ بایستی از کجا اقدام کنید؟ از شما می خواهیم که بار دیگر ما را در این وب سایت همراهی کرده و بروزترین اطلاعات را در خصوص مشخصات فوق العاده خودرو هیوندای النترا ۲۰۱۸ به دست آورید.

امروزه بسیاری از مردم به دنبال راهنمای خرید یکی از باکیفیت ترین و شیک ترین انواع اتومبیل های موجود در بازار هستند که هر یک از این افراد سعی بر آن دارند تا با هزینه های بسیار کمتری، بهترین این اتومبیل ها را تهیه و خریداری کنند. بی شک یکی از بهترین اتومبیل های موجود در بازار را خودرو هیوندای النترا ۲۰۱۸ شکل داده است که این اتومبیل محصولی از کره بوده و امروزه در بازار جهانی از فروش بسیار خوبی نیز برخوردار است. النترا طراحی و کیفیت ساخت بسیار بالایی را دارد و همین آیتم ها سبب شده است که در حال حاضر فروش بسیار خوبی نیز داشته باشند.

اتومبیل مذکور در سال های اخیر توانسته است رقابت بسیار تنگاتنگی را نیز با سایر سدان های دیگر داشته باشد که اگر شما هم قصد خرید یکی از شیک ترین و لوکس ترین سدان ها را دارید، می توانید خرید خودرو هیوندای النترا ۲۰۱۸ را در اولویت های خود قرار دهید. همچنین شما می توانید افرادی بسیار زیادی را مشاهده کنید که در وب سایت های مختلف دنبال اطلاعاتی در خصوص این اتومبیل هستند. النترا ۲۰۱۸ مشخصات بسیار بی نظیری را دارد که هر یک از خریداران بایستی قبل از خرید خود، در خصوص این مشخصات و ویژگی ها اطلاعات مورد نیاز خود را به دست آورند. همچنین شما می توانید شیک ترین رنگ بندی های این اتومبیل را به راحتی از همین وب سایت اینترنتی ما مورد مشاهده قرار دهید و با توجه به علاقه مندی خود و خانواده ی خود، یکی از بهترین این اتومبیل ها را تهیه و خریداری کنید. النترا ۲۰۱۸ مشخصات بسیار جالب و استثنایی را دارد که در ادامه می خواهیم راجع به برخی از مهمترین و بارزترین این مشخصات توضیحات بیشتری را به حضورتان ارائه دهیم. ما را همراهی نمایید.

 

خودرو النترا ۲۰۱۸ مشخصات بی نظیری را دارد

خودرو هیوندای النترا ۲۰۱۸ یکی از دوست داشتنی ترین و لاکچری ترین اتومبیل های موجود در بازار ایران و جهان می باشد که بسیاری از مردم این اتومبیل را با کیفیت بسیار بالای آن می شناسند. النترا ۲۰۱۸ مشخصات فوق العاده ای را دارد که در واقع با همین مشخصات توانسته است در این بازار داغ خرید و فروش اتومبیل به رقابت بپردازد. اگر شما یا نزدیکان شما قصد خرید و استفاده از خودرو هیوندای النترا ۲۰۱۸ را دارند، می توانند در گام اول در مورد مشخصات و ویژگی های این اتومبیل اطلاعات لازم را به دست آورند تا بتوانند با خیال راحت اقدامات مربوط به خرید را انجام دهند.

النترا ۲۰۱۸ مشخصات فنی و عملکرد بسیار خاصی را دارد که سبب شده است امروزه این اتومبیل در اولویت های خرید بسیاری از مردم واقع شود. ما نیز در این نمایشگاه پیش روی شما سعی بر آن داریم تا در مورد مهمترین و اصلی ترین مشخصات فنی و رفاهی این اتومبیل دقیق ترین و جزئی ترین اطلاعات را در اختیار شما قرار دهیم تا خودتان با مقایسه خودرو هیوندای النترا ۲۰۱۸ با دیگر سدان های موجود در بازار، بهترین تصمیم را برای خرید خود اخذ کنید. همچنین همکاران ما به شکل ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند و شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این اتومبیل به راحتی با ما در تماس باشید.

در مقاله مربوط به النترا ۲۰۱۸ مشخصات این اتومبیل را به شکل تفکیکی به حضورتان ارائه خواهیم داد. شما هم با دقت بیشتری هر یک از این مشخصات بی نظیر را مورد بررسی قرار دهید و سپس با آگاهی بیشتر گامی برای خرید این محصول بردارید.

 

عملکرد هیوندای النترا ۲۰۱۸

مشخصات فنی 

اگر شما نیز قصد خرید و استفاده از النترا را دارید می توانید با مراجعه به کاتالوگ آن، اطلاعات بسیار دقیقی را در خصوص مشخصات آن به دست آورید. النترا ۲۰۱۸ مشخصات فنی بسیار جالبی را دارد که آگاهی شما با این ویژگی ها می تواند شما را در خرید این محصول راهنمایی کند. خودرو هیوندای النترا ۲۰۱۸ با استفاده از دانش روز جهانی طراحی و ساخته شده است که از مهمترین و اصلی ترین مشخصات فنی خودرو هیوندای النترا ۲۰۱۸ می توان به مواردی از جمله زیر اشاره کرد:

  • محور محرک: دیفرانسیل جلو
  • گیربکس: ۶ دنده اتومات
  • پیشرانه: ۴ سیلندر
  • حجم موتور: ۲ لیتر
  • ترمز کمکی
  • توزیع نیروی ترمز
  • ترمز ضد قفل

عملکرد بی نظیر

النترا ۲۰۱۸ مشخصات جذاب و استثنایی را دارد که همین مشخصات سبب شده است تا امروزه این اتومبیل با دیگر سدان های موجود در بازار به رقابت بپردازید. خودرو هیوندای النترا ۲۰۱۸ از عملکرد رانندگی بسیار فوق العاده ای برخوردار است و شما می توانید رانندگی بسیار نرمی را با این اتومبیل تجربه کنید و از آن نهایت لذت را داشته باشید. از مهمترین و اصلی ترین مشخصات عملکردی خودرو هیوندای النترا ۲۰۱۸ می توانیم به مواردی از جمله زیر اشاره کنیم:

  • قدرت: ۱۵۳ اسب بخار
  • گشتاور: ۱۹۵ نیوتن متر
  • شتاب:۹٫۶ ثانیه
  • سرعت: ۲۰۵ کیلومتر بر ساعت
  • مصرف ترکیبی: ۷٫۵ لیتر در صد کیلومتر
  • کنترل ایستایی در سربالایی
  • کنترل کشش
  • کنترل پایداری
  • حالت رانندگی سه حالته
  • دارای مدیریت پایدار خودرو

ابعاد و اندازه خودرو 

خودرو هیوندای النترا ۲۰۱۸ از اندازه قابل توجهی برخوردار است و همین امر نیز سبب شده تا بسیار جادار باشد. النترا ۲۰۱۸ مشخصات بی نظیر خود را توانسته است در همین ابعاد جا دهد و از این طریق توجه بسیاری از خریداران خود را به دست آورد. شما نیز می توانید قبل از خرید و استفاده از این اتومبیل، در مورد ابعاد و اندازه آن اطلاعات مورد نیاز را کسب کنید. ابعاد و اندازه خودرو هیوندای النترا ۲۰۱۸ را می توانیم به شکل زیر ارائه دهیم:

  • نوع بدنه: سدان جمع و جور
  • نوع شاسی: یکپارچه
  • طول: ۴۵۷۰ میلی متر
  • عرض: ۱۸۰۰ میلی متر
  • ارتفاع: ۱۴۳۵ میلی متر
  • فاصله محوری: ۲۷۰۰ میلی متر
  • وزن: ۱۳۳۱ کیلوگرم
  • حجم باک: ۵۰ لیتر

امکانات رفاهی النترا ۲۰۱۸

امکانات و خدمات رفاهی 

خودرو هیوندای النترا ۲۰۱۸ در از بهترین و بی نظیرترین مشخصات رفاهی نیز برخوردار می باشد که از نظر بسیار خریداران این مشخصات اهمیت بسیار زیادی را در خرید این اتومبیل دارد. النترا ۲۰۱۸ مشخصات باشکوهی را به خود اختصاص داده است و شرکت سازنده ی آن نیز سعی دارد تا بهترین خدمات پس از فروش را برای این اتومبیل ارائه دهد. از مهمترین و اصلی ترین مشخصات رفاهی و امکانات خودرو هیوندای النترا ۲۰۱۸ می توان به مواردی از جمله زیر اشاره کرد:

  1. دارای سانروف
  2. آینه های جانبی با تنظیم برقی
  3. آینه جانبی تاشو برقی
  4. آینه عقب الکتروکرومیک
  5. صندوق پران هوشمند
  6. صندوق برقی با جک
  7. سیستم تهویه
  8. کول باکس
  9. گرمکن صندلی عقب و جلو
  10. ایزوفیکس صندلی
  11. روکش صندلی چرمی
  12. استارت دکمه ای
  13. ورود بدون کلید

تنظیم صندلی راننده در ۶ حالت، سرد کن صندلی جلو، دارای ۷ ایربگ، کمربند محدود کننده، کمربند ایمنی پیش کشنده، ایربگ پرده ای، ایربگ جانبی، مانیتور ۵ اینچی، دارای جی پی اس، دارای کنترل کروز، دارای ۸ اسپیکر، تنظیم فرمان در ۴ حالت، گرمکن فرمان، دی لایت، اتولایت، چراغ مه شکن جلو و عقب، چراغ جلو زنون، دارای چراغ خوش آمدگویی، سنسور فشار باد تایر، سنسور جلو، سنسور دوربین عقب، سنسور باران، رادار نقطه کور و غیره از دیگر مهمترین و اصلی ترین مشخصاتی می باشد که شما می توانید در این اتومبیل مشاهده کنید. شما هم با خرید این اتومبیل می توانید از تمام این خدمات بهره مند شده و لذت واقعی رانندگی را برای خود به ارمغان آورید.

 

نقاط قوت و ضعف

خودرو هیوندای النترا ۲۰۱۸ همانطور که اشاره شد از فروش بسیار بالایی برخوردار است و امروزه النترا ۲۰۱۸ مشخصات شگفت انگیز خود را به نمایش گذاشته است که شما می توانید با در نظر گرفتن این مشخصات و مقایسه این مشخصات با دیگر اتومبیل ها، بهترین این محصولات را تهیه و خریداری کنید. از مهمترین و اصلی ترین نقاط قوت برای خرید خودرو هیوندای النترا ۲۰۱۸ می توان به مواردی از جمله زیر اشاره کرد:

  • النترا ۲۰۱۸ مشخصات بسیار منحصر به فردی را دارد
  • فرمان پذیری قدرتمندی را دارد
  • داشتن تجهیزات رفاهی بسیار فوق العاده
  • طراحی بی نظیر

همچنین این اتومبیل در کنار تمام نقاط مثبت خود، یک سری از مهمترین نقاط ضعیف را نیز دارد که از مهمترین این نقاط ضعیف می توان به فنر بندی خشک، داشتن خدمات پس از فروش ضعیف و قیمت بالای آن اشاره کرد. النترا ۲۰۱۸ مشخصات بسیار مهمی را در بر دارد و شرکت تولید و مونتاژ کننده آن نیز سعی دارد تا با دریافت بازخورد را از خریداران و مشتریان خود، کیفیت این اتومبیل را ارتقا دهد.

راهنمای خرید خودرو هیوندای النترا ۲۰۱۸

اگر شما هم بعد از بررسی دقیق خودرو هیوندای النترا ۲۰۱۸ قصد خرید آن را دارید، می توانید فرصت عرضه شده در وب سایت ما را از دست نداده و هم اکنون اقدامات مربوط به خرید را انجام دهید. النترا ۲۰۱۸ مشخصات بسیار خاصی را دارد که با همین مشخصات نیز توانسته در اولویت خرید بسیاری از افراد در کل جهان واقع شود. اگر شما نیز دوست دارید تا لاکچری ترین و شیک ترین اتومبیل را تهیه و در اختیار داشته باشید، می توانید خرید خودرو هیوندای النترا ۲۰۱۸ را از دست ندهید و همین حالا با توجه به رنگ مورد علاقه ی خود، اقدامات مربوط به خرید را انجام دهید. خودرو هیوندای النترا ۲۰۱۸ از محبوبیت بسیار بالایی در نزد مردم برخوردار بوده و همین امر نیز می تواند تاثیرات بسیار زیادی را در قیمت این محصول داشته باشد.النترا ۲۰۱۸ مشخصات و خدمات خود را به رخ بسیاری از رقبای خود کشیده و در این رقابت پیروز و سربلند بوده است.

 

قیمت خودرو هیوندای النترا ۲۰۱۸ 

یکی از مهمترین و اصلی ترین نگرانی های بسیاری از افراد را قیمت خودرو هیوندای النترا ۲۰۱۸ تشکیل داده است به طوری که خریداران دوست دارند تا باکیفیت ترین اتومبیل سدان موجود در بازار را با قیمت های بسیار مناسبی نیز تهیه و خریداری کنند. النترا ۲۰۱۸ مشخصات فوق العاده ای را به خود اختصاص داده است که در قسمت های قبلی نیز در خصوص این مشخصات توضیحات بیشتری را به حضورتان ارائه دادیم و اذعان کردیم که شما می توانید می توانید قبل از خرید و استفاده از این اتومبیل، در مورد ویژگی های باشکوه خودرو هیوندای النترا ۲۰۱۸ اطلاعات مد نظر خود را اخذ کنند تا با خیال راحت اقدامات مربوط به خرید را طی نمایند.

همچنین شما می توانید به راحتی از همین وب سایت اینترنتی نمایشگاه اتومبیل ما در خصوص قیمت این اتومبیل اطلاعات مورد نیاز خود را به دست آورده و آن را با سایر وب سایت های دیگر مورد بررسی قرار دهید تا به ارزان تر و معقول تر بوده قیمت های عرضه شده در وب سایت ما پی ببرید. برای آگاهی از دقیق ترین قیمت خرید خودرو هیوندای النترا ۲۰۱۸ نیز می توانید به راحتی با دوستان و فروشندگان ما از همین وب سایت در تماس باشید و از این طریق راهنمایی های مورد نیاز خود را به دست آورید. النترا ۲۰۱۸ مشخصات بی نظیری را دارد که همین مشخصات سبب شده است تا امروزه خریداران حاضر به پرداخت هر مبلغ و قیمتی برای این اتومبیل باشند.

اگر شما نیز دوست دارید تا لذت واقعی مسافرت های خود را به دست آورید، توصیه می کنیم که این اتومبیل را از دست ندهید و با خرید هم اکنون آن، پرستیژ مناسبی را برای خود به ارمغان آورید. بهترین و مناسب ترین زمان برای خرید این اتومبیل هم اکنون می باشد چرا که قیمت این مدل از محصولات خارجی روز به روز در حال افزایش می باشد و اگر شما دوست دارید تا آن را ارزان تر تهیه کنید، هم اکنون سفارش خود را به ثبت برسانید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *