مجله خودرو

مشخصات فنی هیوندا آوانته + راهنمای خرید

هیوندا آوانته

معرفی خودروی هیوندا آوانته:

آیا شما نیز مانند بسیاری از دیگر خریداران به دنبال آشنایی با هر یک از مشخصات فنی هیوندا آوانته هستید؟ آیا می دانید که اصلی ترین و مهمترین دلایل محبوبیت خودروی هیوندا آوانته در نزد مردم چیست؟ از شما می خواهیم این مطالب را نیز مانند دیگر مقاله های ما دنبال نموده و از این طریق جالب ترین و مهمترین اطلاعات مد نظر خود را به دست آورید.

معرفی خودروی هیوندا آوانته

خودروی هیوندا آوانته یکی از بی نظیرترین اتومبیل هایی می باشد که امروزه از بازار فروش بسیار خوبی برخوردار بوده و توانسته است با معتبرترین برندهای جهانی نیز به رقابت بپردازد. این اتومبیل یکی از بهترین و باکیفیت ترین اتومبیل های سدان کره ای می باشد که از زیبایی و طراحی بسیار کلاسیک و جذابی برخوردار بوده و امروزه شما می توانید شاهد تردد آن در بسیاری از جاده های جها ن باشید. اگر شما نیز قصد خرید و استفاده از خودروی هیوندا آوانته را دارید، می توانید این فرصت طلایی و بی نظیر مقابل خود را از دست ندهید و با بررسی مشخصات آن اقدامات مربوط به خرید را انجام دهید. رانندگی و سواری با خودروی هیوندا آوانته بسیار منحصر به فرد بوده و شما می توانید حس بسیار خوبی را در حین رانندگی با این اتومبیل به دست آورید. در ادامه مقاله سعی بر آن داریم تا در مورد مهمترین و ضروری ترین مشخصات فنی هیوندا آوانته و قیمت بی نظیر این مدل از اتومبیل توضیحات بیشتری را به حضورتان ارائه دهیم. با ما همراه باشید.

بررسی مشخصات فنی هیوندا آوانته

مشخصات فنی هیوندا آوانته نیز از دیگر مهمترین و اصلی ترین موضوعاتی می باشد که امروزه ذهن بسیاری از خریداران را به سوی خود جلب کرده است. اگر شما نیز قصد خرید خودروی هیوندا آوانته را دارید، توصیه می شود که حتما در مورد اصلی ترین و بارزترین مشخصات فنی هیوندا آوانته اطلاعات مورد نیاز خود را به دست آورده و سپس با خیال راحت اقدام به خرید داشته باشید. همچنین می توانید با خودروی هیوندا آوانته یکی از بی نظیرترین و به یادماندنی ترین رانندگی را برای خود به ارمغان آورید و نهایت لذت را تجربه کنید. برای آشنایی با مشخصات این اتومبیل شک در ادامه نیز با ما همراه باشید.

خودروی هیوندا آوانته از پرفروش ترین اتومبیل های موجود در بازار جهانی می باشد. اگر شما هم قصد خرید آن را دارید، توصیه می شود که حتما قبل از خرید در مورد مشخصات فنی هیوندا آوانته اطلاعات لازم را به دست آورید. از مهمترین و ضروری ترین مشخصات خودروی هیوندا آوانته می توان به مواردی از جمله زیر اشاره کرد:

مشخصات فنی

محور محرک دیفرانسیل جلو
گیربکس خودروی ۵ دنده ای
پیشرانه ۴ سیلندر
حجم موتور ۲ لیتر

⭕همچنین برای خرید کفپوش خودرو مخصوص ماشین خود می توانید به فروشگاه مراجعه کنید.

عملکرد فنی هیوندا آوانته

عملکرد فنی خودروی هیوندا آوانته نیز از دیگر مهمترین و اصلی ترین آیتم هایی می باشد که توجه خریداران را به سوی خود جذب کرده است. شما می توانید در کنار مشخصات فنی هیوندا آوانته، در مورد عملکرد فنی این اتومبیل نیز یک سری اطلاعات را در اختیار داشته باشید تا از این طریق با خیال راحت اقدام به خرید و استفاده از این محصول داشته باشید. از مهمترین و بی نظیرترین مشخصات عملکرد فنی خودروی هیوندا آوانته می توان به آیتم هایی از جمله زیر اشاره کرد:

عملکرد فنی

دنده ای اتوماتیک
قدرت ۱۴۳ اسب‌بخار ۱۴۳ اسب‌بخار
گشتاور ۱۸۲ نیوتن‌متر ۱۸۲ نیوتن‌متر
شتاب ۹٫۱ ثانیه ۱۰٫۳ ثانیه
سرعت ۲۰۶ کیلومتر برساعت ۱۸۵ کیلومتر برساعت
مصرف ترکیبی ۷٫۶ لیتر در صد کیلومتر ۸٫۵ لیتر در صد کیلومتر
توزیع نیرو ترمز
ترمز ضد قفل

ابعاد و اندازه های خودروی هیوندا آوانته

 

اندازه های خودروی هیوندا آوانته

خودروی هیوندا آوانته از جادارترین و شیک ترین اتومبیل های موجود در بازار می باشد که شما می توانید سفرهای طولانی مدتی را با خانواده ی خود انجام دهید. آشنایی با مشخصات فنی هیوندا آوانته و ابعاد این اتومبیل از مهمترین آیتم هایی می باشد که بایستی در خرید به این موارد نهایت دقت و توجه را داشته باشید. ابعاد و اندازه خودروی هیوندا آوانته با توجه به قدرت موتور آن از تناسب بسیا خوبی برخوردار بوده و شما می توانند یک رانندگی نرمی را برای خود به ارمغان آورید. از ابعاد و اندازه های این اتومبیل می توان به مواردی از جمله زیر اشاره کرد:

ابعاد و اندازه ها

نوع بدنهسدان جمع و جور
نوع شاسییکپارچه
نسل (کد اتاق)نسل سوم - فیس لیفت (XD)
طول اتومبیل۴۴۹۶ میلی متر
عرض۱۷۲۰ میلی متر
ارتفاع۱۴۲۵ میلی متر
فاصله محوریفاصله محوری
وزن۱۲۹۳ کیلوگرم
حجم باک ۵۵ لیتر

امکانات رفاهی خودروی هیوندا آوانته

خودروی هیوندا آوانته در کنار بی نظیرترین و مهمترین مشخصات فنی و عملکردی خود، یک سری از مهمترین امکانات رفاهی را نیز دارد که هر خریداری بایستی قبل از هر گونه اقدام برای خرید، در مورد این محصولات اطلاعات مورد نیاز خود را به دست آورد. مشخصات فنی هیوندا آوانته در همان سال های اول تولید مورد توجه بسیاری از خریداران و طرفداران آن بوده است و افراد نیز به همین دلیل اقدام به خرید این اتومبیل داشتند؛ اما با گذشت زمان امکانات رفاهی خودروی هیوندا آوانته نیز سبب شد تا نظر و توجه برخی از دیگر خریداران نیز به سوی این اتومبیل جلب شود. شما هم حتما قبل از هر اقدامی برای خرید، در خصوص این مشخصات اطلاعات مورد نیاز را به دست آورید. از مهمترین مشخصات رفاهی این خودرو می توان به مواردی از جمله زیر اشاره کرد:

امکانات رفاهی

چراغ جلو هالوژن
چراغ مه شکن عقب و جلو
نیروی کمکی هیدرولیکی
سیستم صوتی ۴ اسپیکر
مجموعه ایربگ ۲ عدد
فاصله محوری ۲۶۱۱ میلی متر
سیستم تهویه دستی

 

دلیل محبوبیت خودروی هیوندا آوانته

خودروی هیوندا آوانته دارای یک سری از مهمترین و اصلی ترین نقاط قوت و ضعف می باشد که هر یک از این نقاط از مهمترین و اصلی ترین آیتم هایی می باشد که افراد را برای خرید ترغیب و تشویق می کنند. از مهمترین و بی نظیرترین نقاط قوت این اتومبیل می توان به مواردی از جمله زیر اشاره کرد:

  • دوام قابل قبول
  • مشخصات فنی هیوندا آوانته بسیار بی نظیر می باشد
  • سواری نرم و راحت
  • کیفیت ساخت بسیار بالا
  • طراحی ظاهری بسیار مناسب

🔴البته در نظر داشته باشید که خودروی هیوندا آوانته در کنار نقاط قوت خود، دارای یک سری از نقاط ضعف نیز می باشد که از مهمترین آنها نیز می توان به مصرف سوخت بالا و پایین بودن روکش صندلی های این اتومبیل اشاره کرد.

حال شما نیز می توانید با نهایت دقت این اتومبیل را مورد بررسی قرار دهید و آن را با سایر سدان های موجود در بازار مورد مقایسه دهید و از این طریق بهترین تصمیم را برای خرید آن اخذ کنید. لازم است بدانید که شما کمتر اتومبیلی را می توانید پیدا کنید که این ویژگی ها را یک جا داشته و از قیمت خرید بسیار مناسبی نیز برخوردار باشد؛ بنابراین در هنگام خرید از تمام جوانب این اتومبیل را سنجیده و سپس خود را برای رانندگ بی نظیر با این اتومبیل آماده کنید.

بیشتر بخوانید: کفپوش لاستیکی (ژله ای) خودرو چیست؟ مزایا و معایب

راهنمای خرید اینترنتی خودروی هیوندا آوانته

اگر شما نیز می خواهید تا در روزهای آینده اقدام به خرید و استفاده از خودروی هیوندا آوانته داشته باشید، می توانید این فرصت طلایی و باشکوه پیش روی خود را از دست ندهید و همین حالا اقدامات مربوط به خرید را از نمایشگاه ما انجام دهید. حال شما نیز می توانید دقیق ترین مشخصات فنی هیوندا آوانته را از همین وب سایت جویا شده و با توجه به علاقه مندی و سلیقه خود، یکی از بهترین رنگ بندی این اتومبیل را تهیه و خریداری کنید.

خودروی هیوندا آوانته با داشتن ویژگی ها و مشخصات بسیار منحصر به فرد خود توانسته است با مشهورترین برندهای جهانی نیز به رقابت بپردازد و پیروز شود. شما می توانید قبل از خرید خودروی هیوندا آوانته، با تست درایو آن به رانندگی کوتاه مدتی در شهر پرداخته و با نحوه ی رانندگی آن نیز از نزدیک آشنا شوید.

همچنین می توانید به کمک همین اتومبیل سفرهای فراموش نشدنی و دوست داشتنی را برای خود به ارمغان آورید. خودروی مذکور یکی از لاکچری ترین اتومبیل های جهان امروزی می باشد که شما می توانید با توجه به قدرت خرید خود، به راحتی اقدامات مربوط به خرید آن را انجام دهید تا بتوانید پرستیژ مناسبی را برای خود به وجود آورید. اتومبیل از مهمترین و اصلی ترین دارایی های هر فردی می باشد که بایستی نهایت دقت و توجه را در خرید آن به خرج دهند تا بهترین و مناسب ترین آن را تهیه کرد. بی شک رانندگی با این اتومبیل، یکی از امن ترین رانندگی هایی خواهد بود که تا به حال تجربه کرده اید.

راهنمای خرید خودروی هیوندا آوانته

قیمت بی نظیر خودروی هیوندا آوانته 

یکی از مهمترین و اصلی ترین سوال هایی که ذهن بسیاری از خریداران را به سوی خود مشغول کرده است، قیمت باور نکردنی خودروی هیوندا آوانته می باشد. اگر شما نیز دوست دارید تا این اتومبیل را با قیمت و هزینه های معقولی تهیه و خریداری کنید بهتر است که در این بخش نیز به ما همراه باشید.

افراد که قصد خرید و استفاده از اتومبیل مذکور را دارند، می توانند بعد از بررسی بسیار دقیق هر یک از مهمترین و اصلی ترین مشخصات فنی هیوندا آوانته، اطلاعاتی را نیز در خصوص قیمت این محصول در بازار جهانی به دست آورند تا بتوانند با توجه به مشخصات این اتومبیل، اقدامات مربوط به خرید را انجام دهند. خودروی هیوندا آوانته در مقایسه با رقبای خود از قیمت های بسیار مناسبی برخوردار است.

در روزهای اخیر میزان تقاضا برای خرید و استفاده از این اتومبیل بسیار افزایش یافته است و همین امر نیز سبب شده تا قیمت خودروی هیوندا آوانته به شکل ناگهانی افزایش پیدا کند. البته امروزه وضعیت بازار اتومبیل کمی آشفته بوده و قیمت های در حال افزایش هستند. اگر شما نیز دوست دارید تا اتومبیل مورد نظر خود را با قیمت های بسیار مناسبی تهیه و خریداری کنید، می توانید این فرصت طلایی و بی نظیر پیش روی خود را از دست ندهید و همین حالا اقدامات مربوط به خرید را انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *