مجله خودرو

مشخصات فنی چری آریزو ۶

مشخصات چری اریزو 6

آیا شما هم به دنبال بارزترین و مهمترین مشخصات فنی چری آریزو ۶ هستید؟ آیا می دانید که در خرید خودروی چری آریزو ۶ بایستی به چه نکاتی توجه کافی و لازم را داشت؟ شما می توانید این مقاله پیش روی خود در وب سایت ما را تا انتها دنبال نموده و جالب ترین اطلاعات را در خصوص مشخصات این خودرو به دست آورید.

شرکت خودروسازی چری یکی از بزرگ ترین و لوکس ترین تولید کنندگان اتومبیل های جهانی می باشد که توانسته است در سال های اخیر با تولید و طراحی بی نظیرترین محصولات خود، توجه و رضایتمندی بسیاری از خریداران خود را جلب کند. لازم است بدانید که اتومبیل های سدان این شرکت با نام آریزو وارد بازار جهانی شده اند و اولین سدانی که این شرکت به بازار معرفی کرد، آریزو ۷ بوده که از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار بود و بعد از گذشت چند سال، این شرکت تصمیم گرفت یک سری از تغییرات را در این اتومبیل ایجاد کرده و آن را با نام خودروی چری آریزو ۶ عرضه نماید. در روزهای اخیر بسیاری از افراد برای داشتن یکی از لوکس ترین و شیک ترین اتومبیل های جهانی به دنبال راهنمای خرید و استفاده از این اتومبیل هستند. این خودرو با داشتن یک سری از مهمترین و باشکوه ترین ویژگی های خود، توانسته است در لیست محبوب ترین انواع اتومبیل های جهان واقع شده و از این طریق نیز فروش بسیار خوبی را داشته باشد. شما هم می توانید قبل از خرید این اتومبیل در خصوص آن اطلاعات مورد نیاز را به دست آورده و سپس با خیال راحت اقدامات مربوط به خرید را انجام دهید. امروزه شما می توانید شاهد تردد این اتومبیل در بسیاری از جاده های کشور ما و جهان باشید که این امر نشان می دهد شرکت چری توانسته است با بزرگ ترین و معروف ترین برندهای اروپایی و جهان به رقابت بپردازد. اتومبیل آریزو ۶ طراحی بسیار فوق العاده و بی نظیری را دارد که همین طراحی ظاهری و داخل کابین آن سبب شده است تا بسیاری از خریداران در میان سدان های مختلف، خرید این اتومبیل را در اولویت های قرار دهند. در ادامه مقاله هم می خواهیم راجع به اصلی ترین و مهمترین مشخصات فنی چری آریزو ۶ توضیحات و مطالب بیشتری را برای شما عزیزان ارائه دهیم. با ما همراه باشید.

بررسی مشخصات فنی

امروزه با توجه به افزایش قیمت ناگهانی تمام اتومبیل های موجود در کشورمان، بسیاری از مردم سعی می کنند تا با نهایت دقت اقدام به خرید اتومبیل مورد نظر خود داشته باشند و این امر در خرید خودروی چری آریزو ۶ نیز صدق می کند. شما هم حتما راجع به این اتومبیل یک سری از مهمترین اطلاعات را به دست آورده و بعدا اقدامات مربوط به خرید را انجام دهید. همچنین شما می توانید برای آگاهی از دقیق ترین مشخصات، به کاتالوگ آن نیز مراجعه کرده و با با افراد آگاه در این زمینه صحبت کنید. ما نیز در الولوکس سعی بر آن داریم تا در مورد مشخصات چری آریزو ۶ اطلاعات مناسبی را ارائه دهیم تا شما بتوانید با توجه به این اطلاعات، به بهترین شکل ممکن اقدام به خرید این اتومبیل داشته باشید. البته توجه کنید که بهتر است قبل از خرید این محصول، آن را از نزدیک مورد مشاهده و بررسی قرار دهید و یکی از بهترین رنگ بندی های آن را برای خرید خود انتخاب کنید. ما در ادامه اتومبیل مذکور را از لحاظ فنی، عملکرد، امکانات رفاهی و غیره مورد بررسی خواهیم داد.

 

بررسی مشخصات فنی چری اریزو 6

 

مشخصات فنی خودروی

خودروی چری آریزو ۶ از دوست داشتنی ترین و بی نظیرترین اتومبیل های موجود در بازار کشورمان می باشد که دارای یک سیر از مهمترین و اصلی ترین مشخصات فنی می باشد. شما نیز حتما قبل از خرید این اتومبیل، اطلاعات موثقی را در خصوص مشخصات فنی چری آریزو ۶ به دست آورید تا با آگاهی بیشتری اقدام به خرید این مدل از خودرو داشته باشید. از مهمترین و اصلی ترین مشخصات فنی  می توان به مواردی از جمله زیر اشاره کرد:

  • قدرت: ۱۴۷ اسب بخار
  • گشتاور: ۲۱۰ نیوتن متر
  • شتاب: ۹ ثانیه
  • سرعت: ۲۱۰ کیلومتر بر ساعت
  • مصرف ترکیبی: ۶٫۴ لیتر در صد کیلومتر
  • حجم موتور: ۱۰۵ لیتر
  • پیشرانه: ۴ سیلندر
  • گیربکس: ۹ دنده
  • محور محرک دیفرانسیل جلو

 

سایر مشخصات فنی

مشخصات چری آریزو ۶ یکی از بزرگ ترین نقاط قوت این اتومبیل می باشد که امروزه توجه بسیاری از خریداران را به سوی خود جذب کرده است. از دیگر مهمترین و بی نظیرترین مشخصات فنی این خودرو  می توان به مواردی از جمله زیر اشاره کرد:

  • کنترل ایستایی در سربالایی
  • کنترل کشش
  • کنترل پایداری
  • حالت رانندگی: دو حالته
  • سنسور عقب
  • سنسور فشار باد تایر
  • ترمز پارک برقی
  • ترمز کمکی
  • ترمز ضد قفل
  • توزیع نیرو ترمز
  • دارای چراغ های مه شکن
  • اتولایت
  • فرمان حساس به سرعت

 

ابعاد و اندازه چری اریزو 6

ابعاد و اندازه

بهتر است در کنار مهمترین مشخصات چری آریزو ۶ یک سری اطلاعات را نیز در خصوص ابعاد و اندازه های این اتومبیل به دست آورید. شما می توانید دقیق ترین این اطلاعات را از روی کاتالوگ این خودرو مورد بررسی قرار دهید. ابعاد  را می توان به کل زیر ارائه داد:

  • نوع بدنه: سدان جمع و جور
  • نوع شاسی: یکپارچه
  • طول ۴۷۱۰ میلی متر
  • عرض ۱۸۲۵ میلی متر
  • ارتفاع ۱۴۹۰ میلی متر
  • فاصله محور ۲۶۷۰ میلی متر
  • وزن ۱۳۵۸ کیلوگرم
  • حجم باک ۴۸ لیتر

 

امکانات و خدمات رفاهی چری اریزو 6

امکانات و خدمات رفاهی

مشخصات فنی چری آریزو ۶ تنها به مشخصات فنی این اتومبیل خلاصه نمی شود بلکه شما می توانید قبل از خرید این محصول، در مورد مشخصات رفاهی و امکانات آن نیز مهمترین اطلاعات مورد نیاز خود را به دست آورید. امروزه شما کمتر اتومبیلی را می توانید مشاهده کنید که چنین امکاناتی را داشته باشد. از مهمترین و بی نظیرترین امکانات خدماتی و رفاهی خودروی چری آریزو ۶ می توانیم به مواردی از جمله زیر اشاره نماییم:

  1. دارای کروز کنترل
  2. دارای سیستم های صوتی بسیار مجهز و پیشرفته
  3. دارای کیسه های هوا و پرده های جانبی
  4. داشتن مسیریاب ماهواره ای
  5. داشتن آینه های جانبی برقی
  6. پنل روشنایی درب
  7. سیستم ورود بدون کلید
  8. سانروف
  9. چراغ روز روشن
  10. سیتسم تهویه بسیار مطبوع

همچنین برای خرید لوازم تزئینی و کفپوش سه بعدی اریزو ۶ به فروشگاه الولوکس مراجعه کنید.

 

مزیت های اصلی برای خرید خودروی چری آریزو ۶

مشخصات چری آریزو ۶ از مهمترین و بارزترین آیتم ها و دلایلی می باشد که می تواند توجه بسیاری از خریداران را به سوی خود جذب کند. امروزه دلایل بسیار زیادی وجود دارد که سبب شده است تا بسیاری از افراد خرید این خودرو را در اولویت های خود قرار دهند. مزیت ها و فواید بسیار زیادی وجود دارد که سبب شده است تا امروزه بسیاری از خریداران به دنبال راهنمای خرید خودروی چری آریزو ۶ باشند. حال شما که اطلاعات دست اول را در خصوص مشخصات فنی چری آریزو ۶ به دست آورید، می توانید راجع به این مزیت ها نیز اطلاعات مدنظر خود را به دست آورده و سپس با خیال راحت اقدام به تهیه این اتومبیل داشته باشید. از مهمترین و اصلی ترین مزیت های استفاده و خرید خودروی چری آریزو ۶ می توان به مواردی از جمله زیر اشاره کرد:

  1. طراحی فوق العاده کیفیت صندلی: طراحی صندلی های این اتومبیل شباهت بسیار زیادی را به صندلی اتومبیل های اروپایی دارد به طوری که شما می توانید احساس راحتی بیشتری را در این اتومبیل داشته باشید. فضای نشیمن گاه صندلی های این خودرو بسیار مناسب بوده و افراد قد بلند و هیکل دار نیز می توانند به راحتی در این صندلی ها احساس خوبی را داشته باشند.
  2. طراحی بی نظیر چراغ های این اتومبیل: شما می توانید لوکس ترین و جذاب ترین طراحی های چراغ را در این مدل از اتومبیل مشاهده کنید. در اختیار داشتن این اتومبیل می توانید نهایت لذت را برای خود به ارمغان آورده و اعتماد به نفس بسیار خوبی را نیز به دست آورید.

راهنمای خرید چری آریزو 6

راهنمای خرید

افرادی که قصد خرید و استفاده از خودروی چری آریزو ۶ را دارند، می توانند به راحتی از وب سایت اینترنتی ما اقدام نموده و یکی از شیک ترین این اتومبیل ها را تهیه و خریداری کنند. حال که شما هم به بررسی مهمترین و اصلی ترین مشخصات این خودرو  پرداختید، می توانید فرصت را از دست ندهید و هم اکنون اقدامات مربوط به خرید را انجام دهید. اگر شما هم می خواهید که یک سفر بی نظیر را به همراه دوستان و خانواده ی خود تجربه کنید، می توانید خرید خودروی چری آریزو ۶ را در اولویت های خود قرار داده و از این طریق باشکوه ترین تجربه را برای خود به ارمغان آورید. در ضمن توجه داشته باشید که خودروی چری آریزو ۶ از خدمات رفاهی بسیار زیادی برخوردار بوده و شما نهایت آرامش و رفاه را در این اتومبیل احساس خواهید کرد.

امروزه بسیاری از نمایشگاه های اتومبیل سعی بر آن دارند تا شیک ترین رنگ بندی های این اتومبیل را به نمایش گذاشته و آن را به فروش برسانند. بی شک یکی از معتبرترین نمایشگاه ها را، نمایشگاه اتومبیل پیش روی شما شکل داده است. همکاران و متخصصان ما نیز در این وب سایت ما سعی بر آن دارد تا دقیق ترین اطلاعات را در اختیار شما قرار دهند؛ بنابراین توصیه می شود که قبل از خرید این اتومبیل، تماس ارتباط لازم را با ما برقرار کرده و از این طریق باشکوه ترین اتومبیل موجود در نمایشگاه ما را تهیه و خریداری کنید. البته به خاطر بسپارید که این اتومبیل توانسته است با بهترین و لوکس ترین خودروهای جهانی به رقابت بپردازد و همین امر نیز ممکن است در قیمت های نهایی آن تاثیر بگذارد. بهترین و مناسب ترین زمان برای خری این اتومبیل هم اکنون می باشد و شما نیز این فرصت طلایی را از دست ندهید.

 

قیمت های بی نظیر

مشخصات فنی چری آریزو ۶ یکی از مهمترین و اصلی ترین آیتم هایی می باشد که قیمت این اتومبیل را مشخص کرده است و شما می توانید با توجه به بودجه و قدرت خرید در اختیار خود، اقدامات مربوط به خرید را انجام دهید. امروزه یکی از مهمترین و بارزترین نگرانی های بسیاری از خریداران این اتومبیل را قیمت آن شکل داده است، به طوری که خریداران سعی دارند تا این خودرو را با قیمت بسیار مناسبی تهیه و خریداری کنند. شما نیز می توانید بعد از کسب اطلاعات مورد نیاز از مشخصات فنی چری آریزو ۶، اقدام به بررسی قیمت آن نموده و سپس با خیال راحت اقدام به خرید داشته باشید. همچنین در نظر داشته باشید کهاین خودرو  در مقایسه با ویژگی ها و مشخصاتی که دارد، قیمت بسیار مناسبی نیز داشته است. امروزه شما هیچ اتومبیلی را نمی توانید با چنین قیمتی تهیه کنید که از این مشخصات و امکانات برخوردار باشد. به همین دلیل توصیه می شود که حتما این اتومبیل را با دقت و توجه بیشتری مورد بررسی قرار دهید و سپس با توجه به علاقه مندی خود و خانواده ی خود، اقدام به خرید خودروی چری آریزو ۶ نمایید. شما می توانید بروزترین و دقیق ترین قیمت های عرضه شده برای این اتومبیل را از همین وب سایت پیش روی خود مورد بررسی قرار دهید و در صورت داشتن هرگونه سوالی در خصوص قیمت این اتومبیل، اطلاعات مورد نیاز را به دست آورید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *