مجله خودرو

مشخصات ام وی ام ۳۱۵ پلاس + [قیمت امروز] به همراه ویدئو

مشخصات ام وی ام 315 پلاس

خودروی ام وی ام ۳۱۵ پلاس همانطور که اشاره شد، از بهترین و پرفروش ترین اتومبیل های سدان موجود در بازار م باشد که در روزهای اخیر توجه بسیاری از خریداران را به سوی خود جلب کرده است. مدیران خودرو این بار با یک محصول بسیار شگفت انگیزی توانسته است توجه بسیاری از مشتریان و خریداران خود را به سوی خود جلب کند. در این مقاله مشخصات ام وی ام ۳۱۵ پلاس را با هم برسی می‌کنیم.

یکی از شیک ترین و جدیدترین محصولات مدیران خودرو را ام وی ام ۳۱۵ پلاس شکل داده است که این اتومبیل در ظاهر شباهت بسیار زیادی را به ۳۱۵ اکسلنت داشته و تنها تفاوت های این دو اتومبیل در مشخصات فنی و برخی از آپشن های آن می باشد. مشخصات ام وی ام ۳۱۵ پلاس را می توانید به راحتی از روز کاتالوگ این محصول مورد بررسی قرار دهید و با توجه به علاقه مندی خود، خرید این محصول را در اولویت های خود قرار دهید. لازم است بدانید که خودروی ام وی ام ۳۱۵ پلاس از شیک ترین و دوست داشتنی ترین سدان های موجود در بازار می باشد که توانسته است وارد یک رقابت بسیار سرسخت نیز شده و توجه بسیاری از خریداران را به سوی خود جذب کند.

اگر شما نیز قصد خرید و استفاده از خودروی ام وی ام ۳۱۵ پلاس را دارید، بهتر است در گام اول راجع به برخی از مهمترین و بارزترین مشخصات این اتومبیل اطلاعات مورد نیاز خود را به دست آورید. شما برای کسب بروزترین و دقیق ترین اطلاعات از جزئیات و مشخصات خودروی ام وی ام ۳۱۵ پلاس این فرصت را از دست ندهید و از همین وب سایت اینترنتی ما اقدام کرده و از نزدیک با این اتومبیل آشنا شوید. در ادامه مقاله سعی بر آن داریم تا در مورد بارزترین و مهمترین مشخصات ام وی ام ۳۱۵ پلاس توضیحات بیشتری را به حضورتان ارائه دهیم. با ما همراه باشید.

 

عملکرد خودروی ام وی ام ۳۱۵پلاس

خودروی ام وی ام ۳۱۵ پلاس همانطور که اشاره شد، از بهترین و پرفروش ترین اتومبیل های سدان موجود در بازار می‌باشد که در روزهای اخیر توجه بسیاری از خریداران را به سوی خود جلب کرده است. مشخصات ام وی ام ۳۱۵ پلاس یکی از مهمترین و اصلی ترین آیتم هایی می باشد که سبب شده تا شما نیز خرید این محصول را در اولویت های خرید خود قرار دهید. خودروی ام وی ام ۳۱۵ پلاس با داشتن طراحی شبیه به دیگر مدل های ۳۱۵، حس اسپرت و جوانی را برای خریداران خود به ارمغان آورده است و شما می تونید با یادماندنی ترین رانندگی را با این اتومبیل برای خود به ارمغان آورید. همچنین می توانید برای آگاهی از کامل ترین مشخصات ام وی ام ۳۱۵ پلاس نیز با همکاران ما از همین وب سایت پیش روی خود در تماس باشید و راهنمایی های مورد نیاز خود را کسب کنید.

خرید کفپوش ام وی ام ۳۱۵ کلیک کنید.

 

برسی مشخصات فنی MVM 315 پلاس

خودروی ام وی ام ۳۱۵ پلاس از مشخصات فنی بالایی برخوردار است. مشخصات ام وی ام ۳۱۵ پلاس را می توانید ار روز کاتالوگ این اتومبیل نیز مورد بررسی و مطالعه قرار دهید. از مهمترین مشخصات فنی و عملکردی خودروی ام وی ام ۳۱۵ پلاس می توان به مواردی از قبیل زیر اشاره کرد:

پیشرانه۱.۵ لیتری ۴ سیلندر
تعداد سوپاپ۱۶ سوپاپ
قدرت۱۰۷ اسب بخار
گشتاور۱۴۰ نیوتن‌متر
انتقال نیرودیفرانسیل جلو
گیربکس4 سرعته اتوماتیک
شتاب صفر تا صد 12.5 ثانیه
حداکتر سرعت170 کیلومتر بر ساعت
وزن1285کیلوگرم
حجم باک بنزین50 لیتر
ابعاد چرخ185/60R15
مصرف سوخت7.3 لیتر در هر صد کیلومتر

 

 

طراحی و ابعاد 

خودروی ام وی ام ۳۱۵ پلاس از طراحی بسیار شیک و بی نظیری نیز برخوردار است، هر چند که برخی از افراد بر این باورند که مدیران خودرو هیچ گونه تغییراتی را در طراحی این اتومبیل اعمال نکرده است؛ اما داشبورد خودروی ام وی ام ۳۱۵ پلاس با داشبورد ام وی ام ۳۱۵ معمولی بسیار فرق کرده است و تم و رنگ صندلی های آن نیز شباهت بسیار زیادی را به ام وی ام ایکس ۲۲ دارد. همچنین شما می توانید دو عدد نمایشگر پشت سری نیز در صندلی های این اتومبیل مشاهده کنید که مناسب برای سرنشینان عقب بوده است. شما می توانید با خرید این اتومبیل از تمام این ویژگی های نهایت برخوردار و بهره مندی را داشته باشید و با انرژی و حس بسیار خوبی رانندگی کنید.

بیشتر بخوانید: خرید کفپوش سه بعدی ماشین

 

امکانات رفاهی و آپشن ها

خودروی ام وی ام ۳۱۵ پلاس از بهترین آپشن های ممکن نیز برخوردار می باشد. اگر شما نیز قصد بررسی مشخصات ام وی ام ۳۱۵ پلاس را دارید، توصیه می شود که در خصوص امکانات این اتومبیل نیز اطلاعات مورد نیاز خود را به دست آورده و سپس با خیال راحت اقدام به خرید مورد نظر خود داشته باشید. از مهمترین و اصلی ترین آپشن ها و امکانات رفاهی خودروی ام وی ام ۳۱۵ پلاس می توان به مواردی از جمله زیر اشاره کرد:

  1. بلوتوث
  2. دو کیسه هوا
  3. باربند تزیینی
  4. کامپیوتر سفری
  5. سانروف
  6. سیستم تهویه دستی
  7. رینگ آلومینیومی
  8. چراغ روشنایی روز
  9. دوربین و سنسور پارک عقب
  10. کنترل سیستم صوتی
  11. نمایشگر ۸ اینچی
  12. تریم داخلی چرم
  13. آینه های جانبی برقی
  14. شیشه بالابر برقی

 

کیلومتر ام وی ام 315 پلاس

نقاط قوت و ضعف  ام وی ام ۳۱۵ پلاس

خودروی ام وی ام ۳۱۵ پلاس امروزه به یکی از محبوب ترین و دوست داشتنی ترین اتومبیل ها میان بسیاری از خریداران واقع شده است و شما نیز می توانید با توجه به علاقه مندی خود، اقدام به خرید این اتومبیل داشته باشید. مشخصات ام وی ام ۳۱۵ پلاس بی شک از مهمترین و اصلی ترین المان هایی می باشد که افراد را برای خرید این محصول ترغیب می کند. در نظر داشته باشید که اتومبیل مذکور از یک سری مهمترین نقاط قوت و ضعف برخوردار است و شما می توانید قبل از خرید خود، به این المان ها توجه لازم را داشته باشید. همچنین می توانید قبل از خرید خودروی ام وی ام ۳۱۵ پلاس با افرادی که صاحب این اتومبیل هستند، مشورت هایی را داشته تا هیچ شک و شبه ای را برای خرید نداشته باشید. از مهمترین و اصلی ترین نقاط قوت و ضعف خودروی ام وی ام ۳۱۵ پلاس می توان به مواردی از جمله زیر اشاره کرد:

  • آپشن های بسیار خوب
  • کابین جادار
  • گیربکس اتومات

نقاط ضعف ام وی ام ۳۱۵ پلاس

  • شتاب پایین
  • کیفیت ساخت پایین
  • پلتفرم قدیمی

حال شما نیز می توانید با توجه به علاقه مندی که دارید، با خیال راحت اقدامات مربوط به خرید این اتومبیل را داشته باشید تا بتوانید فراموش نشدنی ترین سفرها را برای خود به ارمغان آورده و لذت واقعی رانندگی را احساس کنید.

 

صندوق عقب ام وی ام 315 پلاس

رقبای خودروی ام وی ام ۳۱۵ پلاس

خودروی ام وی ام ۳۱۵ پلاس با داشتن بهترین و بی نظیرترین مشخصات و امکانات رفاهی خود، توانسته است بر رقبای خود پیروز شده و بهترین میزان فروش را به خود اختصاص دهد. شما هم می توانید با بررسی مشخصات ام وی ام ۳۱۵ پلاس به این امر پی ببرید. یکی از مهمترین سوال هایی که بسیاری از مردم به دنبال یافتن پاسخ مناسب برای آن هستند، رقبای خودروی ام وی ام ۳۱۵ پلاس در بازار کنونی می باشد. اصلی ترین رقبای این اتومبیل از لحاظ قیمت، اتومبیل هایی از قبیل زیر شکل داده است:

در نظر داشته باشید که هر یک از رقبای این اتومیبل نتوانسته اند تمام آپشن های موجود در ام وی ام ۳۱۵ پلاس را در خود جای دهند به همین دلیل این اتومبیل توانسته است در میان رقبای خود از فروش بسیار خوبی برخوردار باشد. شما نیز می توانید قبل از خرید نهایی خود، مشخصات هر یک از این اتومبیل های رقبا را نیز مورد بررسی قرار دهید تا به برتر بودن اتومبیل ام وی ام ۳۱۵ پلاس پی ببرید.

 

ام وی ام 315 پلاس

راهنمای خرید خودروی mvm 315 پلاس

خودروی ام وی ام ۳۱۵ پلاس یکی از جدیدترین سدان های ارائه شده از سوی شرکت مدیران خودرو می باشد که توانسته است با داشتن آپشن ها و مشخصات فنی بی نظیر خود، در لیست خرید بسیاری از مردم از هر طبقه اجتماعی واقع شود. شما می توانید بعد از کسب دقیق ترین اطلاعات در خصوص مشخصات ام وی ام ۳۱۵ پلاس، از همین نمایشگاه پیش روی خود، اقدامات مربوط به خرید را انجام دهید و این محصول را بلافاصله در اولویت های خرید خود قرار دهید.

در نظر داشته باشید که خودروی ام وی ام ۳۱۵ پلاس یکی از اتومبیل های اسپرت و جوان پسندانه بوده با این حال بسیاری از افراد در هر گروه سنی علاقه مندی زیادی را برای خرید آن از خود نشان می دهند. خودروی ام وی ام ۳۱۵ پلاس مورد نظر خود را به راحتی از نمایشگاه پیش روی خود تهیه کنید. شما می توانید قبل از خرید این اتومبیل، با تست درایو آن به رانندگی در سطح شهر نیز پرداخته با تمام مشخصات ام وی ام ۳۱۵ پلاس از نزدیک آشناتر شوید.

همکاران ما نیز سعی بر آن دارند تا اطلاعات و مشاوره ی بسیار خوبی را از بابت این اتومبیل در اختیار مراجعه کنندگان خود قرار دهد. رانندگی اتومات و بهره مندی از خدمات بسیار بی نظیر را با ام وی ام ۳۱۵ پلاس تجربه کنید. رانندگی با این اتومبیل بسیار نرم بوده و این امر از دیگر مهمترین و اصلی ترین تفاوت هایی می باشد که شما می توانید در مدل جدید ۳۱۵ مشاهده و احساس کنید.

 

قیمت خودروی ام وی ام ۳۱۵ پلاس

یکی از مهمترین دغدغه های بسیاری از خریداران خودروی ام وی ام ۳۱۵ پلاس را قیمت این محصول شکل داده است. لازم است بدانید که مشخصات ام وی ام ۳۱۵ پلاس در قیمت تمام شده ی این اتومبیل نیز تاثیرگذار می باشد و شما می توانید با توجه به بودجه ی در اختیار خود، به راحتی اقدام به خرید و استفاده از خودروی ام وی ام ۳۱۵ پلاس را داشته باشید. شما می توانید قیمت های عرضه شده برای خودروی ام وی ام ۳۱۵ پلاس در وب سایت ما را با سایر وب سایت های دیگر مورد بررسی قرار دهید و از این طریق به مناسب و معقول تر بودن محصولات ما پی ببرید.

لازم است یادآور شویم که شما نیز حتما قبل از اینکه خرید خود را نهایی کنید، در خصوص هر یک از مهمترین و ضروری ترین مشخصات ام وی ام ۳۱۵ پلاس اطلاعات مد نظر خود را به دست آورده و از این طریق حس رانندگی اسپرت و بی نظیر را برای خود به ارمغان آورید. این اتومبیل از تمام ویژگی های خوبی که بایستی یک اتومبیل برخوردار باشد، بهره مند بوده و شما می توانید با توجه به نیاز خود، آن را تهیه و خریداری کنید.

توصیه می شود که در انتخاب رنگ این اتومبیل نیز با خانواده ی خود مشورت های لازم را داشته باشید تا مناسب ترین آن را انتخاب کنید. همچنین خیال تان از بابت خدمات پس از فروش این اتومبیل نیز راحت باشد چرا که شرکت مدیران خودرو، نمایندگی های پس از فروش خود را در سراسر کشور قرار داده است تا بتواند بی نظیرترین خدمات پس از فروش را برای هر یک از محصولات خود ارائه دهد.

9 نظر در “مشخصات ام وی ام ۳۱۵ پلاس + [قیمت امروز] به همراه ویدئو

  1. علی سلطان گفت:

    هر موقع با ماشینت تو سه سال سیصدهزارکیلومتر رفتی بعد بیا صحبت کن بگو ماشینم خوبه و متورش پایین نیومده.هرموقع ماشینتو از تهران تا کربلا گاز دادی وبدون اینکه خاموشش کردی بعد نظر بده هرموقع با 140تا سرعت زدی پشت تریلی وبعدش زدی گارد ریل
    سنگی و ازجاده زدی بیرون هیچیت نشد حتی یه خراش بیا بگو ماشین ایرانی خوبه همه ماشین ایرانی ها اشغالی بیش نیستن.6ساله 315دارم با صفر ماشین ایرانی ام عوضش نمیکنم

    1. میثم گفت:

      خدا شاهده از خریدم راضیه راضی هستم
      ماشین خیلی خوب و راحتیه
      سگش شرف داره به 207 و برلیانس

    2. سید عبداامجید موسوی گفت:

      دقیقا منم.فقط میخوام بفروشم،یه اتوماتشو بگیرم

  2. فرنود گفت:

    یک توربو روش بزاری و کمک درست ریزش بزاری عروسک میشه

  3. Mohammadb گفت:

    من چند ماه است که این ماشین را دارم قبل از آن پژو ۲۰۷ رانا بسترن داشتم و تجربه رانندگی با چند ماشین چینی دیگر رونیز دارم.
    این ماشین نسبت به خودرو های هم رده خودش از کیفیت نسبتاً خوبی برخوردار است. سواری این ماشین قابل قبول اما سیستم تعلیق ضعیف است بخصوص فنر بندی های عقب بسیار ضعیف است برای سواری بهتر حتماً باید لاستیک کره‌ای استفاده کنید.
    کیفیت سواری به مراتب بهتر از ۲۰۷ ت اما ضعیف تر از بسترن است. شتاب و کشش خوبی دارد و فرمان پذیری آن با توجه به فرمان برقی و esp قابل قبول است.
    کروز کنترل و دکمه های روی فرمان کیفیت و عملکرد خوبی دارد.
    از لحاظ کابین این و امکانات ت نسبت به خودروهای هم رده خودش واقعاً چیزی کم ندارد از معایب آن سانروف کوچک و نداشتن ایربگ جانبی و فضای کم ردیف عقب نسبت به اچ۳۰ کراس است.
    من بعد از تحقیق فراوان بین ساندرو کارکرده ۲۰۷ صفر اتومات و اچ سی کراس و جک جی فور نهایتاً این ماشین را انتخاب کردم و تا الان به نظرم به غیر از یه کم کوچیک بودن فضای ردیف عقب و فنربندی ضعیف عقب هیچ مشکل خاصی نداره و خریدش توی این رنج قیمت کاملا منطقیه

    1. رهگذر گفت:

      خخخخخخ
      از بین ۲۰۷ اتومات و اچ سی کراس و ساندرو این رو انتخاب کردی؟

      حالا اچ سی کراس هیچی هرچند موتور عالیی داره ولی هیچی
      ولی از بین ۲۰۷ و ساندرو با چه تحلیلی این رو انتخاب کردی؟

      1. علی سلطان گفت:

        هر موقع با ماشینت تو سه سال سیصدهزارکیلومتر رفتی بعد بیا صحبت کن بگو ماشینم خوبه و متورش پایین نیومده.هرموقع ماشینتو از تهران تا کربلا گاز دادی وبدون اینکه خاموشش کردی بعد نظر بده هرموقع با 140تا سرعت زدی پشت تریلی وبعدش زدی گارد ریل
        سنگی و ازجاده زدی بیرون هیچیت نشد حتی یه خراش بیا بگو ماشین ایرانی خوبه همه ماشین ایرانی ها اشغالی بیش نیستن.6ساله 315دارم با صفر ماشین ایرانی ام عوضش نمیکنم

      2. شوالیه گفت:

        تو برو ۲۰۷ ایران خردوتو رو سوار شو فعلا

      3. مجید گفت:

        دوست عزیزی که معتقده از بین رنو ساندر و ۲۰۷ چرا ام وی ام رو انتخاب کردیم ، برادر عزیز من هم رنو داشتم و هم ۲۰۷ اما یه نکته مهم بین ما ایرانی ها هست اونم اینه که وقتی چیزی رو دوست داریم و یا با اقبال عمومی همراهه میپرستیم!!! شما نمیخواد دیگران رو مسخره کنی اول مطالعه کن و بعد ببین چی از یه ماشین لازم داری و به مارک و برند هم توجه نکن ، بعدش خودت جواب رو پیدا میکنی ، نه اینکه حتما ماشین چینی خوبه نه اصلا! مهم اینه که تو شرایط فعلی کدوم ماشین برای زندگی شخصی و یا کاری شما مناسب تره ، شخصا چون در ترافیک تهران رانندگی میکنم داشتن ماشین اوتوماتیک و جمع و جور خوبه که هر سه تا ماشین دارند اما کدوم سانروف دارند)آپشن دوست داشتنی همه ایرانی ها(؟ کدوم گارانتی واقعی دارند؟ کدوم رو وقتی سوار میشی بیشتر میشه بهش اطمینان کرد و در تصادفات تست شده؟ کدوم هندلینگ بهتری دارند؟کدوم سواری نرم و راحتی داره؟ کدوم مجهز تره و امکانات رانندگی مثل کنترل پایداری و فرمان برقی و گرمکن آینه داره؟ کدوم ظاهر و کابین مدرن تری داره؟ رنو یا پژو و یا ام وی ام؟؟؟ به صرف اینکه ماشین ام وی ام بازار دست دوم خوبی نداره اونم چون مردم عامی سواد کافی و یا میشه گفت تعصب بیجا دارند نمیشه گفت ماشین آشغاله چون قطعا ماشینهای تولید داخل ایرادات عجیب و غریب دارند که گاهی اصلا برطرف نمیشه بد نیست که در شرایط فعلی بین بد و بدتر حداقل با خودمون صادق باشیم ، رنو و پژو لذت رانندگی بیشتری داره با ام وی ام؟
        یا حق

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *