مجله خودرو

بررسی مشخصات ام وی ام X33

برسی mvm x33

آیا شما نیز به دنبال کسب اطلاعات موثق تر و معتبر در خصوص مشخصات ام وی ام x33 هستید؟ آیا می دانید که خودروی ام وی ام ایکس ۳۳ چه امکانات رفاهی و خدماتی را برای سرنشینان خود به ارمغان دارد؟ از شما می خواهیم که این مقاله و مطالب پیش رو خود را تا انتها دنبال کنید و از این طریق اطلاعات مفصلی را در مورد مشخصات ام وی ام x33 به دست آورید.

در بازار داغ خرید و فروش اتومبیل ها می توانید شاهد محبوبیت یکی از بهترین اتومبیل های چینی باشید که امروزه بسیاری از مردم علاقه مندی زیادی را برای خرید و استفاده از آن دارند. خودروی ام وی ام ایکس ۳۳ همان خودرویی می باشد که شما می توانید لذت واقعی رانندگی و سفر در جاده را برای خود و خانواده ی خود به ارمغان آورید. شرکت صنایع خودروسازی مدیران که در کشورمان بسیاری از مردم آن را با اسم مدیران خودرو یا ام وی ام می شناسند، یکی از شرکت های اتومبیل سازی در کشورمان می باشد که در واقع اصلی کار این شرکت مونتاژ نمودن قطعات وارد شده از کشور چین و ساخت اتومبیل های چینی می باشد. این شرکت در سال ۱۳۸۱ فاعلیت خود را در ارگ جدید بم شروع کرده است و توانسته محصولات بسیار با کیفیتی را مونتاژ و تولید کند. یکی از بهترین و بی نظیرترین محصولات این شرکت را خودروی ام وی ام ایکس ۳۳ شکل می دهد که شما می توانید نه تنها در جاده های ایران، بلکه در بسیاری از کشورهای جهان شاهد تردد این اتومبیل باشید. خودروی ام وی ام ایکس ۳۳ در لیست اتومبیل های شاسی بلند واقع شده است و طراحی ظاهری و بیرونی آن بسیار شبیه اتومبیل سوزوکی است. طراحی داخل کابین و نمای جلویی اتومبیل برگرفته از ببر بوده و همین امر نیز سبب شده است تا از جذابیت و زیبایی بسیار خاصی نیز برخوردار باشد. شرکت مدیران خود در حال بالای ۱۵۰ نمایندگی فروش و پس از فروش در کشورمان دارد توانسته با رعایت و پیروی از استانداردهای جهانی در کیفیت ساخت اتومبیل های، در این کسب و کار پیشرو باشد. اگر شما نیز قصد خرید و استفاده از خودروی ام وی ام ایکس ۳۳ را دارید می توانید در گام اول راجع به این خودروی تحقیقات مورد نیاز را انجام داده و سپس با خیال راحت، آن را خریداری کنید. همکاران ما در این وب سایت پیش روی شما، از متخصصان فروش اتومبیل بوده و بهترین اطلاعات را در خصوص خودروی ام وی ام ایکس ۳۳ در اختیار دارند که شما می توانید برای اخذ هرگونه مشاوره خرید با ما در تماس باشید. در ادامه مقاله نیز سعی بر آن داریم تا در مورد هر یک از مهمترین و اصلی ترین مشخصات ام وی ام x33 و دلیل محبوبیت این اتومبیل در نزد بسیاری از مردم توضیحات بیشتری را به حضورتان ارائه دهیم. با ما همراه باشید.

بررسی مشخصات ام وی ام x33

یکی از مهمترین و اصلی ترین دغدغه های بسیاری از خریداران ایکس ۳۳ را آگاهی از مشخصات این اتومبیل تشکیل داده است. اگر شما نیز به دنبال مهمترین و بارزترین مشخصات ام وی ام x33 هستید، می توانید این فرصت طلایی و بی نظیر پیش روی خود را از دست ندهید و دقیق ترین و بی نظیرترین اطلاعات را در مورد خودروی ام وی ام ایکس ۳۳ به دست آورید. لازم است بدانید که مشخصات ام وی ام x33 یکی از مهمترین و اصلی ترین آیتم هایی می باشد که سبب شده تا امروزه این اتومبیل با بسیاری از اتومبیل های موجود در جهان رقابت تنگاتنگی داشته باشد. افرادی که می خواهند یکی از شیک ترین رنگ خودروی ام وی ام ایکس ۳۳ را تهیه و خریداری کنند، می توانند زمان بیشتری را برای آگاهی از مشخصات ام وی ام x33 اختصاص داده و از این طریق تصمیم بسیار موفقی را برای خرید آن اخذ کنید. همچنین توصیه می شود که در انتخاب رنگ این اتومبیل، حتما نظر و علاقه مندی خانواده ی خود را نیز در نظر گرفته و از این طریق یکی از بهترین این اتومبیل ها را تهیه و خریداری کنید. رانندگی بدون دنده و کلاچ بیشک لذت بیشتری را خواهد داشت و شما می توانید در خرید بهترین اتومبیل اتومات مد نظر خود، خودروی ام وی ام ایکس ۳۳ را در اولویت قرار دهید.

مشخصات تولید کننده

خودروی ام وی ام ایکس ۳۳ یکی از بهترین محصولات شرکت مدیران خودرو می باشد که از مهمترین مشخصات تولید کننده ام وی ام x33 می توان به مواردی از جمله زیر اشاره کرد:

  • کارخانه تولید کننده خودروی ام وی ام ایکس ۳۳: ام وی ام
  • کشور تولید کننده: ایران
  • شرکت خدمات دهنده: مدیران خودرو

مشخصات تولید کننده ام وی ام x33 سبب می شود که شما بتوانید این برند را با سایر برندها موجود در بازار مورد مقایسه قرار دهید.

مشخصات فنی بدنه

خودروی ام وی ام ایکس ۳۳ از بی نظیرترین مشخصات فنی بدنه برخوردار است که هر خریداری بایستی در مورد این مشخصات اطلاعات مورد نیاز خود را در دست داشته باشد. از مهمترین مشخصات ام وی ام x33 می توان به آیتم هایی از جمله زیر اشاره کرد:

  • کلاسه بدنه: خودروهای شاسی بلند
  • ابعاد: طول ۴۳۹۰، عرض ۱۷۶۵، ارتفاع ۱۷۰۵ سانتی متر
  •  وزن ۱۴۲۰ کیلو گرم
  •  تعداد فضای سرنشینان: ۵ نفر

خودروی ام وی ام ایکس ۳۳ یکی از بهترین اتومبیل های خانوادگی می باشد که شما می توانید به راحتی با کمک این اتومبیل، به سفرهای طولانی مدت پرداخته و از این طریق لذت بسیار باشکوهی را برای خود به ارمغان آورید. شما نیز می توانید قبل از خرید اتومبیل، در مورد مشخصات ام وی ام x33 یک سری از مهمترین اطلاعات را به دست آورید.

مشخصات فنی موتور خودرو

خودروی ام وی ام ایکس ۳۳ از بی نظیرترین مشخصات فنی موتور نیز بهره مند است که امروزه هر خریداری در گام اول به دنبال کسب اطلاعات لازم در خصوص مشخصات فنی موتور ام وی ام x33 هستند. همچنین آگاهی از مشخصات موتور خودروی ام وی ام ایکس ۳۳ می تواند شما را در حفظ و نگهداری از این خودرو یاری نماید. از مهمترین و بارزترین مشخصات ام وی ام x33 می توان به مواردی از جمله زیر اشاره کرد:

  • حجم موتور: ۱۹۷۱: سی سی
  • تعداد سیلندر: ۴
  • تعداد سوپاپ: ۱۶
  • ظرفیت باک: ۵۵ لیتر
  • گشتاور: ۱۸۰ نیوتون در ۴۳۰۰ دور در دقیقه

مشخصات جعبه دنده

خودروی ام وی ام ایکس ۳۳ از باکیفیت ترین و بی نظیرترین جعبه دنده تشکیل شده است که شما نیز می توانید قبل از خرید این محصول، در خصوص مشخصات ام وی ام x33 اطلاعات مورد نیاز را به دست آورید. از مهمترین و اصلی ترین مشخصات جعبه دنده خودروی ام وی ام ایکس ۳۳ می توان به مواردی از جمله ذیل اشاره کرد:

  • نوع جعبه دنده: اتوماتیک
  • تعداد دنده: ۷
  •  جعبه دنده: موتور جلو و دیفرانسیل جلو

 

عملکرد خودروی ام وی ام ایکس ۳۳

خریداران خودروی ام وی ام ایکس ۳۳ باید بدانند که این اتومبیل از عملکرد بسیار بی نظیری برخوردار است و اگر شما هم قصد کسب اطلاعات بسیار دقیق در خصوص عملکرد ام وی ام x33 را دارید، می توانید به کاتالوگ آن مراجعه کنید. از مهمترین و اصلی ترین مشخصات عملکردی خودروی ام وی ام ایکس ۳۳ می توان به آیتم های ذیل اشاره کرد:

  • استاندارد آلایندگی: ۵ یورو
  •  سیکل ترکیبی سوخت: ۹٫۵ لیتر در صد کیلومتر
  •  شتاب: ۱۳ ثانیه
  • حداکثر سرعت: ۱۷۵ کیلومتر

سیستم ترمز

خودروی ام وی ام ایکس ۳۳ از قدرتمندترین سیستم ترمز برخوردار است و شما می توانید در مشخصات ام وی ام x33 به این امر دقت و توجه لازم و کافی را داشته باشید. اگر قصد تهیه خودروی ام وی ام ایکس ۳۳ را دارید، بهتر است در مورد مشخصات ترمز ام وی ام x33 نیز اطلاعاتی را در دست داشته باشید. از مهمترین این اطلاعات می توان به آیتم های زیر اشاره کرد:

  • نوع سیستم ترمز: دارای سیستم ای بی دی و ABS
  •  نوع سیستم تعلیق: مک فرسون
  • نوع سیستم فرمان: قدرت کمکی هیدرولیکی

امکانات رفاهی و آپشن ها

مشخصات ام وی ام x33 تنها به مشخصات فنی آن خلاصه نمی شود بلکه این اتومبیل از بهترین مشخصات رفاهی نیز بهره مند است. از مهمترین امکانات رفاهی خودروی ام وی ام ایکس ۳۳ می توان به مواردی از جمله زیر اشاره کرد:

  • دارای سانروف
  • چراغ های مه شکن
  • سنسور پارک خودرو
  • شیشه های بالابر برقی
  • دارای سیستم مولتی مدیا
  • دارای سیستم تهویه هوا
  • مانیتور ۸ اینچی
  • گرم کن صندلی
  • تنظیم صندلی برقی
  • کمربند ایمنی سه نقطه ای
  • دارای کروز کنترل
  • رینگ های اسپرت
  • دارای روکش چرمی
  • تنظیم صندلی راننده در ۶ جهت

هر یک از مشخصات ام وی ام x33 یکی از بهترین و بزرگ ترین نقاط قوت و رقابتی برای این اتومبیل به شمار می آید که شما نیز در این مورد اطلاعات لازم را در دست داشته باشید.

دلیل محبوبیت خودروی MVM X33

خودروی ام وی ام ایکس ۳۳ از محبوبیت بسیار بالایی در نزد بسیاری از افراد در قشرهای مختلف واقع شده است و همین امر نیز سبب شده است که امروزه این اتومبیل از فروش و طرفداری بسیار بالایی برخوردار باشد. یکی از مهمترین و اصلی ترین دلایل محبوبیت این اتومبیل، مشخصات ام وی ام x33 می باشد، شما در کمتر اتومبیلی می توانید چنین مشخصاتی را مشاهده کنید. از دیگر آیتم هایی که سبب شده است تا خودروی ام وی ام ایکس ۳۳ از شهرت بالایی برخوردار باشد، می توان به قیمت مناسب آن اشاره کرد، به طوری که شما می توانید با هزینه های مناسب، یکی از بهترین و باکیفیت ترین اتومبیل های مدیران خودرو را تهیه و خریداری کنید. شما نیز می توانید برای کسب اطلاعات دقیق تر در خصوص مشخصات ام وی ام x33، می توانید از همین وب سایت پیش روی خود اقدام کرده و بهترین اطلاعات مورد نیاز خود را به دست آورید. همچنین می توانید برای بررسی دقیق تر مشخصات، خودروی ام وی ام ایکس ۳۳ به کاتالوگ آن مراجعه نموده و بهترین اطلاعات را نیز به دست آورید. همچنین می توانید قبل از خرید و استفاده از این اتومبیل، با تست درایو آن به رانندگی پرداخته و از این طریق لذت واقعی رانندگی با یک اتومبیل اتومات را برای خود به ارمغان آورید. سفر با خودروی ام وی ام ایکس ۳۳ حس و حال بسیار باشکوهی را دارد.

گارانتی و خدمات پس از فروش

خودروی ام وی ام ایکس ۳۳ همانطور که اشاره شد از بهترین و شیک ترین اتومبیل های چینی موجود در بازار می باشد که از فروش بالایی نیز برخوردار است. شما هم می توانید قبل از خرید، در مورد مشخصات ام وی ام x33 اطلاعات مورد نیاز خود را به دست آورده و سپس با خیال راحت اقدام به خرید داشته باشید. خودروی ام وی ام ایکس ۳۳ از خدمات فروش بسیار خوبی نیز برخوردار بوده و شما می توانید در هر جای ایران به راحتی از این خدمات بهره مندی لازم را داشته باشند. قطعات این اتومبیل نیز از کشور چین وارد شده و از بالاترین میزان کیفیت نیز برخوردار است. حال که اطلاعات دقیقی را در خصوص مشخصات ام وی ام x33 به دست آورید، می توانید یکی از بهترین رنگ بندی های این اتومبیل را نیز انتخاب کرده و اقدام لازم برای خرید را انجام دهید. مدل های اسپرت خودروی ام وی ام ایکس ۳۳ بسیار فوق العاده و شیک هستند و اگر دوست دارید اتومبیلتان لاکچری تری به نظر برسد، می توانید مدل های اسپرت این اتومبیل را در اولویت های خرید خود قرار دهید.

3 نظر در “بررسی مشخصات ام وی ام X33

  1. محمدرضا سلیمانی گفت:

    سلام من الان دوماهه این ماشینو خریدم یکی از قسط هاشو هم پرداخت کردم ولی مدیران خودرو بدقولی کرده قرار بود ۲۰ روزه تحویل بدن الان نزدیک دوماه ونیم شده هنوز ماشینمو ندادن معلوم هم نیست تا کی باید منتظر بمونم

    1. مقدم گفت:

      سلام
      علت بد قولی مدیران خودرو در تحویل چیه !؟ اینقدر بی درو پیکر که نباید باشه !!!

      1. با سلام
        این موضوع رو باید از خود نمایندگی های مدیران خودرو پیگیری کنید 🙂

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *