مجله خودرو

بررسی و مشخصات فنی اسپورتیج ۲۰۱۸

معرفی خودرو کیا اسپوتیج 2018

آیا شما نیز به دنبال مهمترین و اصلی ترین مشخصات فنی اسپورتیج ۲۰۱۸ هستید؟ آیا می دانید که نقاط قوت برای خرید خودروی اسپورتیج ۲۰۱۸ در چیست؟ از شما دعوت می نماییم که مقاله موجود در وب سایت ما را تا پایان همراهی کرده و از این طریق جالب ترین اطلاعات و مطالب را در مورد مشخصات فنی اسپورتیج ۲۰۱۸ به دست آورید.

خرید اتومبیل یکی از مهمترین و اصلی ترین مواردی می باشد که بایستی با دقت و توجه بیشتری آن را تهیه و خریداری کرد چرا که قرار است هزینه قابل توجهی را از بابت آن پرداخت نمود. امروزه کمپانی ها و شرکت های بسیار زیادی را می توانید در جهان مشاهده کنید که هر یک از آنها به دنبال طراحی و تولید باکیفیت ترین و لاکچری ترین اتومبیل های جهان هستند تا از این طریق به برند مشهوری در صنعت خودروسازی تبدیل شوند. یکی از بهترین این شرکت ها را کمپانی کیا تشکیل داده است که این شرکت توانسته با استفاده از باکیفیت‌ترین و مدرن ترین قطعات، بهترین و بی نظیرترین اتومبیل های جهان را طراحی نماید.

مشخصات فنی اسپورتیج ۲۰۱۸

معرفی خودروی اسپورتیج ۲۰۱۸

 

از معروف ترین اتومبیل های این شرکت می توان به خودروی اسپورتیج ۲۰۱۸ اشاره کرد. این اتومبیل از بهترین و شیک ترین اتومبیل هایی می باشد که این شرکت توانسته با استفاده از فناوری روز دنیا آن را طراحی نماید. امروزه بسیاری از افراد علاقه مندی زیادی را برای خرید خودروی اسپورتیج ۲۰۱۸ از خود نشان می دهند چرا که به خوبی می دانند با سوار شدن بر این اتومبیل می توانند پرستیژ خود را بالا بوده و به شکل مدرن تری اقدام به رانندگی نمایند.

⭕همچنین برای خرید کفپوش سه بعدی اسپورتیج می توانید به فروشگاه مراجعه کنید.

این شرکت برای ساخت اتومبیل مذکور خود از خطوط بسیار تیز و شکسته ای استفاده کرده است تا بتواند این اتومبیل را شبیه جنگنده های هوایی طراحی کرده و این حس را برای خریداران انتقال دهد. خودروی اسپورتیج ۲۰۱۸ امروزه در میان لوکس ترین شاسی بلندهای جهان واقع شده است و با داشتن بی نظیرترین مشخصات خود، توانسته است توجه میلیون ها خریدار را به سوی خود در سراسر جهان جذب کند. شما هم اگر قصد خرید این اتومبیل را دارید، توصیه می شود در مورد مشخصات فنی اسپورتیج ۲۰۱۸ اطلاعات مورد نیاز خود را به دست آورید.

در ادامه مقاله سعی بر آن داریم تا در مورد مهمترین و اصلی ترین مشخصات فنی اسپورتیج ۲۰۱۸ توضیحات بیشتری را به حضورتان ارائه دهیم. با ما همراه باشید.

❓چه نوع کفپوشی برای خودروی من مناسب است؟ آشنایی با انواع کفپوش خودرو

 

مشخصات فنی اسپورتیج ۲۰۱۸

مشخصات عملکرد فنی اسپورتیج۲۰۱۸

مشخصات عملکرد فنی اسپورتیج۲۰۱۸

خودروی اسپورتیج ۲۰۱۸ همانطور که اشاره شد از بهترین و پرفروش ترین اتومبیل های موجود در بازار جهانی باشد که توانسته است با برندهای دیگر نیز به خوبی رقابت کند. یکی از مهمترین آیتم هایی که سبب پرفروشی این اتومبیل شده است، مشخصات فنی اسپورتیج ۲۰۱۸ بی نظیر و فوق العاده ی آن است، به طوری که هر خریداری قبل از خرید مد نظر خود درباره هر یک از مشخصات اصلی و بارز خودروی اسپورتیج ۲۰۱۸ اطلاعات مورد نیاز خود را به دست می آورد و حتی این اطلاعات را با مشخصات سایر اتومبیل های دیگر نیز مورد مقایسه قرار می دهد تا از این طریق مناسب ترین و بهترین خرید را برای خود به ارمغان آورد.

شما حتما قبل از اینکه این اتومبیل را تهیه و خریداری نمایید، بهتر است در خصوص مشخصات فنی اسپورتیج ۲۰۱۸ و سایر امکانات و خدمات رفاهی آن یک سری از مهمترین و اصلی ترین اطلاعات را به دست آورده و با خیال راحت اقدام به خرید داشته باشید. با جرات می توان گفت که با داشتن خودروی اسپورتیج ۲۰۱۸ می توانید حس واقعی رانندگی را برای خود به ارمغان آورید.

این خودرو از مشخصات بسیار منحصر به فردی برخوردار است که هر خریداری بایستی در خصوص این مشخصات اطلاعات دقیقی را در اختیار داشته باشد. اگر شما نیز به دنبال مهمترین و اصلی ترین مشخصات فنی اسپورتیج ۲۰۱۸ هستید، می توانید این فرصت طلایی را از دست ندهید چرا که ما سعی بر آن داریم تا بهترین این اطلاعات را در اختیار شما قرار دهیم. از مهمترین و بی نظیرترین مشخصات فنی اسپورتیج ۲۰۱۸ می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • محور محرک دو دیفرانسیل
  • گیربکس: ۶ دنده اتومات
  • پیشرانه: ۴ سیلندر
  • حجم موتور: ۲٫۴ لیتر
  • کروز کنترل هوشمند
  • کنترل سرعت در سربالایی
  • کنترل سرعت در سراریزی
  • کنترل پایداری
  • کنترل کشش
  • حالت رانندگی سه حالته
  • مدیریت پایداری خودرو

✨✨رانندگی با دنده اتومات و به شکل سه حالته شاید یکی از مهمترین آیتم هایی باشد که خریداران را برای خرید این محصول وسوسه کرده و سبب می شود تا افراد با علاقه مندی بسیار بالایی اقدام به خرید و استفاده از این اتومبیل داشته باشند.

بیشتر بخوانید: معرفی و مشخصات کامل هیوندای النترا ۲۰۱۸

 

سایر تجهیزات و امکانات:

سیستم کمکی پارک – هشدار خروج از پارک به صورت دنده عقب – سیستم تشخیص نقطه کور – شارژ بی سیم گوشی هوشمند – چراغ های زنون – سانروف پانوراما – تهویه دوگانه برای سرنشینان جلو – گرمکن صندلی های جلو – سیستم چهارچرخ متحرک – سیستم مدیریت پایداری VSM – کروز کنترل اتوماتیک ACC – دکمه درایو مد DMS – شیفتر پشت فرمان – ترمز دستی الکترونیک

 

بی نظیرترین مشخصات عملکرد فنی اسپورتیج ۲۰۱۸

لازم است بدانید که هر خودروی در کنار مشخصات فنی خود، یک سری مشخصات عملکردی نیز دارد که کسب اطلاعات در خصوص این مشخصات نیز می تواند شما را در خرید بهترین اتومبیل مورد نظر خود یاری کند. خودروی اسپورتیج ۲۰۱۸ نیز از مشخصات عملکرد بسیار قدرتمندی برخوردار می باشد و شما می توانید بعد از دسترسی به مشخصات فنی اسپورتیج ۲۰۱۸، در مورد این ویژگی ها نیز اطلاعاتی را در اختیار داشته باشید. از مهمترین و اصلی ترین مشخصات عملکردی خودروی اسپورتیج ۲۰۱۸ می توانیم به مواردی از جمله زیر اشاره کنیم:

  • قدرت: ۱۸۱ اسب بخار
  • گشتاور: ۲۳۷ نیوتن متر
  • شتاب: ۹٫۸ کیلومتر بر ساعت
  • مصرف ترکیبی: ۸٫۵ لیتر در صد کیلومتر
  • سرعت: ۲۱۷ کیلومتر بر ساعت

 

ابعاد و اندازه های خودروی اسپورتیج ۲۰۱۸

یکی از نگرانی های بسیاری از خریداران خودروی اسپورتیج ۲۰۱۸، جادار بودن این اتومبیل می باشد به طوری که افراد سعی بر آن دارند تا در کنار بهره مندی از مشخصات فنی اسپورتیج ۲۰۱۸، فضای بزرگتری را نیز در اتومبیل خود داشته باشند تا بتوانند به همراه خانواده و دوستان به مسافرت های طولانی مدتی بپردازند. خودروی اسپورتیج ۲۰۱۸ از ابعاد و اندازه هایی از قبیل ذیل برخوردار است:

  • نوع بدنه: شاسی بلند جمع و جور
  • نوع شاسی: یکپارچه
  • طول اتومبیل: ۴۴۸۰ میلی متر
  • عرض اتومبیل: ۱۸۵۵ میلی متر
  • ارتفاع: ۱۶۵۵ میلی متر
  • فاصله محوری: ۲۶۷۰ میلی متر
  • وزن: ۱۵۹۸ کیلوگرم
  • حجم باک: ۶۲ لیتر

 

بارزترین امکانات رفاهی خودروی اسپورتیج ۲۰۱۸

 

white kia sportage 2018

قیمت خودروی اسپورتیج ۲۰۱۸

 

حال که اطلاعات مورد نیاز خود را در خصوص مشخصات فنی اسپورتیج ۲۰۱۸ و ابعاد آن به دست آورید، می توانید با یک سری از مهمترین ویژگی های رفاهی و امکانات لوکس این اتومبیل نیز از نزدیک آشنا شوید.

خودروی اسپورتیج ۲۰۱۸ یکی از لوکس ترین و بی نظیرترین اتومبیل های موجود در بازار جهانی می باشد به همین دلیل نیز از تمام امکانات و خدمات رفاهی ممکن برخوردار بوده و شما می توانید با توجه به علاقه مندی اقدام به خرید آن داشته باشید. از مهمترین و اصلی ترین ویژگی ها و امکانات رفاهی خودروی اسپورتیج ۲۰۱۸ می توان به مواردی از جمله زیر اشاره کرد:

  • سنسورهای باران
  • سنسور عقب
  • سنسور جلو
  •  سنسور فشار باد تایر
  • توزیع نیرو ترمز
  • ترمز ضد قفل
  • ترمز کمکی
  • ترمز پارک برقی

دی لایت، اتولایت، چراغ مه شکن عقب و جلو، چراغ شور، چراغ خوش آمد گویی، فرمان بسیار پیشرفته، فرمان حساس به سرعت، فرمان دی کات، مانیتور ۵ اینچی، سیستم صوتی پیشرفته، دارای ۶ ایربگ، کمربند ایمنی پیش کشنده حالته برقی، خروجی ه، کمربند ایمنی محدود کننده، ورود بدون کلید، استارت دکمه ای، سیستم تهویه، سردکن صندلی جلو، صندلی سرنشین جلو ولت، داشتن روکش صندلی چرمی و تنظیم صندلی راننده در ۱۰ حالت از دیگر مهمترین و اصلی ترین مشخصات رفاهی این اتومبیل می باشد.

حال شما نیز می توانید با خیال راحت یکی از شیک ترین و خوش رنگ ترین این اتومبیل ها را انتخاب کرده و آن را خریداری کنید تا بتوانید از تمام امکانات مدرن و لاکچری آن بهره مند شوید.

لازم است بدانید که امروزه تقاضا برای خرید و استفاده از این مدل اتومبیل بسیار افزایش یافته است و اگر قصد دارید تا یکی از شیک ترین این اتومبیل را در اختیار داشته باشید، بایستی فرصت طلایی پیش روی خود را از دست ندهید.

 

دلایل محبوبیت خودروی اسپورتیج ۲۰۱۸

خودروی اسپورتیج ۲۰۱۸ از محبوبیت بسیار بالایی در نزد بسیاری از افراد برخوردار بوده است چرا که هر یک از مشخصات فنی اسپورتیج ۲۰۱۸ منحصر به فرد بوده و همین امر نیز سبب افزایش فروش این مدل از اتومبیل شده است.

خودروی اسپورتیج ۲۰۱۸ از کیفیت ساخت، امکانات رفاهی، مصرف سوخت پایین و پایداری بیشتری برخوردار بوده که تمام این آیتم ها از مهمترین و اصلی ترین نقاط قوت این اتومبیل به شمار می آید و شما می توانید با توجه به همین آیتم های ارائه شده اقدامات مربوط به خرید را با خیال راحت انجام دهید.

همچنین در نظر داشته باشید که خودروی اسپورتیج ۲۰۱۸ در کنار تمام این مزیت های خود، یک سری معایبی را نیز دارد که از مهمترین این معایب در مشخصات فنی اسپورتیج ۲۰۱۸ می توان به دید محدود راننده و کند بودن شتاب اولیه اتومبیل اشاره کرد. حال انتخاب با شماست و ما نیز پیشنهاد می کنیم فرصت را از دست ندهید و همین حالا اقدام به خرید داشته باشید.

 

قیمت بی نظیر و باور نکردنی خودروی اسپورتیج ۲۰۱۸

خودروی اسپورتیج ۲۰۱۸ با توجه به مشخصات فنی و امکانات رفاهی بسیار فوق العاده ای که دارد، از قیمت بسیار مناسبی نیز برخوردار است به طوری که شما برای داشتن این اتومبیل می توانید هزینه ی معقولی را پرداخت کنید. البته در نظر داشته باشید که به دلیل بالا بودن کیفیت قطعات استفاده شده در این اتومبیل، هزینه های نگهداری آن نیز بالا است و خریداران بایستی از این موضوع آگاهی کافی را داشته باشد و سپس اقدام به خرید نمایند.

مشخصات فنی اسپورتیج ۲۰۱۸ نیز تاثیرات بسیار بالایی را در قیمت تمام شده ی این اتومبیل داشته است و بسیاری از خریداران دوست دارند تا قبل از خرید مورد نظر خود، مشخصات فنی خودروی اسپورتیج ۲۰۱۸ را با مشخصات فنی سایر شاسی بلندهای دیگر مورد مقایسه قرار دهند تا از این طریق بهترین تصمیم را برای خرید خودروی اسپورتیج ۲۰۱۸ اخذ نمایند.

اکنون که شما نیز با مهمترین و ضروری ترین مشخصات فنی اسپورتیج ۲۰۱۸ از کمپانی کیا آشنا شدید، می توانید فرصت عرضه شده پیش روی خود را از دست ندهید و با در نظر گرفتن نظر خانواده ی خود نیز، اقدامات مربوط به خرید را انجام دهید. همچنین می توانید قیمت های موجود در وب سایت ما را با دیگر وب سایت ها هم مورد مقایسه قرار دهید و از این طریق به مناسب بودن قیمت اتومبیل های ما پی ببرید. شما می توانید برای اخذ هرگونه مشاوره و راهنمایی نیز در خصوص قیمت و خرید خودروی اسپورتیج ۲۰۱۸ نیز می توانید با همکاران و متخصصان ما از همین وب سایت پیش روی خود در تماس باشید و سوالات خود را ارائه دهید. امیدواریم با خرید خودروی اسپورتیج ۲۰۱۸ بتوانید لذت بخش ترین و فراموش نشدنی ترین سفرها را نیز برای خود به ارمغان آورده و لذت اصلی رانندگی را نیز تجربه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *