مجله خودرو

بررسی تخصصی سورنتو ۲۰۱۹

Kia Sorento SXL AWD 2019

معرفی خودروی کیا سورنتو ۲۰۱۹

آیا شما نیز به دنبال بررسی سورنتو ۲۰۱۹ و قیمت آن در ایران هستید؟ آیا می دانید که مهمترین و بارزترین ویژگی ها و مشخصات خودروی کیا سورنتو ۲۰۱۹ در چیست؟ از شما میخواهیم که این مقاله ارائه شده در وب سایت ما را تا انتها همراهی کرده و از این طریق جالب ترین و بهترین اطلاعات را نیز به دست آورید.

شرکت خودروسازی کیا موتورز از معروف ترین و معتبرترین شرکت های خودروسازی در جهان می باشد که امروزه بسیاری از افراد با اسم و محصولات این شرکت از نزدیک آشنا هستند و می دانند که کیفیت و استفاده از قطعات درجه یک در این شرکت از مهمترین و اصلی ترین استانداردهایی می باشد که این شرکت کره ای به آن پایبند است.

یکی از بهترین و مشهورترین محصولات این شرکت را خودروی کیا سورنتو ۲۰۱۹ شکل داده است که با زیبایی و طراحی بسیار فوق العاده ی خود توانسته است توجه بسیاری از مردم را در سراسر جهان به سوی خود جذب کند. سورنتو یکی از اتومبیل های شاسی بلند در جهان است که امروزه شما می توانید نسل سوم از این اتومبیل را در بازار جهانی مورد مشاهده قرار دهید.

اگر شما نیز قصد خرید و استفاده از بهترین و مدرن ترین اتومبیل های شاسی بلند را دارید، می توانید این فرصت را از دست ندهید و هم اکنون این اتومبیل را در لیست خرید خود اضافه کنید.

بسیاری از کارشناس های اتومبیل جهان، خودروی کیا سورنتو ۲۰۱۹ را در لیست ۵ اتومبیل شاسی بلند دنیا معرفی کرده اند که این امر به خوبی نشان دهنده کیفیت این اتومبیل می باشد. از مهمترین و اصلی ترین رقبای سرسخت این اتومبیل می توان به هیوندای سانتافه، تویوتا هایلندر و هوندا پایلوت اشاره کرد. امروزه بازار خرید و فروش سورنتو ۲۰۱۹ بسیار داغ می باشد و خریداران با علاقه مندی بسیار بالایی قصد خرید و استفاده از این محصول را دارند. شما هم می توانید قبل از خرید این اتومبیل یک سری اطلاعاتی را در مورد این محصول به دست آورده و سپس اقدام به خرید داشته باشید.

در ادامه مقاله نیز سعی بر آن داریم تا در مورد راهنمای خرید و بررسی سورنتو ۲۰۱۹ و قیمت آن در ایران توضیحات بیشتری را به حضورتان ارائه دهیم. با ما همراه باشید.

 

بررسی سورنتو ۲۰۱۹

بررسی سورنتو ۲۰۱۹ و قیمت آن در ایران یکی از مهمترین و اصلی ترین آیتم هایی می باشد که امروزه بسیاری از مردم به دنبال آن هستند و سعی دارند تا با بررسی دقیق و کامل خودروی کیا سورنتو ۲۰۱۹ اقدام به خرید و استفاده از آن داشته باشند.

البته در نظر داشته باشید که هم اکنون وضعیت اتومبیل و قیمت خودرو در کشورمان بسیار نامیزان و بی ثبات می باشد و شما می توانید در بسیاری از رسانه ها شاهد این امر باشید. قطعات قیمت این اتومبیل نیز تحت تاثیر همین وضعیت نابسامان است.

همچنین لازم است بدانید که هر خریداری بایستی قبل از خرید و استفاده از اتومبیل مورد نظر خود، در مورد مشخصات فنی، آپشن ها و میزان مصرف سوخت آن یک سری از مهمترین اطلاعات را در اختیار داشته باشد که شما نیز می توانید در خرید خودروی کیا سورنتو ۲۰۱۹ به این آیتم توجه ویژه ای را داشته باشید چرا که قرار است یکی از شیک ترین و مدرن ترین اتومبیل ها جهان را تهیه و با آن رانندگی کنید.

🟥 همچنین برای خرید کفپوش سه بعدی کیا سورنتو میتوانید به فروشگاه ما مراجعه کنید.

مشخصات فنی

بررسی سورنتو ۲۰۱۹ و قیمت آن در ایران نیازمند کسب اطلاعات بیشتر در خصوص برخی از مشخصات این اتومبیل می باشد. از مهمترین و بی نظیرترین مشخصات فنی خودروی کیا سورنتو ۲۰۱۹ می توان به مواردی از جمله زیر اشاره کرد:

مشخصات فنی سورنتو ۲۰۱۹
موتور4 سیلندر
حجم موتور2359 سی سی
حداکثر قدرت188 اسب بخار
حداکثر گشتاور241 نیوتن متر
شتاب 10.2 ثانیه
وزن1680 کیلوگرم
حداکثر سرعت189 کیلومتر بر ساعت

 

میزان سوخت خودروی کیا سورنتو ۲۰۱۹

خودروی کیا سورنتو ۲۰۱۹ از میزان سوخت بسیار خوبی نیز برخوردار است به طوری که شما می توانید شاهد مصرف ۹ لیتر در صد کیلومتر باشید که برای چنین اتومبیل سنگین وزنی، این مقدار مصرف سوخت بسیار ایده آل و مناسب می باشد. در بررسی سورنتو ۲۰۱۹ و قیمت آن در ایران مورد نظر خود حتما به این آیتم توجه ویژه ای را داشته باشید.

بیشتر بخوانید 👈مشخصات فنی ام وی ام ۳۱۵ پلاس

تجهیزات و امکانات

خودروی کیا سورنتو ۲۰۱۹ از بهترین و بی نظیرترین تجهیزات و امکانات برخوردار می باشد. به جرات می توان گفت که امروزه بسیاری از مردم به دنبال بررسی دقیق تجهیزات این اتومبیل هستند تا از این طریق با آگاهی بیشتری اقدام به خرید داشته باشید.

شما هم در کنار بررسی سورنتو ۲۰۱۹ و قیمت آن در ایران، یک سری از مهمترین و اصلی ترین اطلاعات را حتما در خصوص تجهیزات رفاهی آن به دست آورید. از مهمترین و اصلی ترین تجهیزات این اتومبیل می توان به آیتم هایی از جمله زیر اشاره کرد:

 

امکانات سورنتو ۲۰۱۹
1- رینگ 16 اینچی آلومینیومی14- سنسور نور
2- سیستم تعلیق با قابلیت ثابت نگه داشتن15- سیستم انطباق روشنایی چراغ با چرخاندن فرمان
3- استفاده از فولاد در 53 درصد از بدنه16- سیستم کمکی پارک هوشمند
4- چراغ های LED در جلو و عقب17- ترمز پارک الکترونیکی
5- کروز کنترل18- دکمه استارت خودرو
6- سیستم ورود بدون کلید19- سقف پانوراما
7- گرمکن فرمان20- گرمکن برای صندلی های جلو و عقب
8- سنسور باران21- صندلی های تاشو در ردیف دوم
9- روکش استیلی برای پدال ها22- سیستم تهویه مطبوع دوگانه
10- صندلی راننده با تنظیم برقی در 10 جهت23- سیستم تهویه مطبوع
11- صندلی سرنشین جلو با تنظیم برقی در 8 جهت24- خروجی تهویه مطبوع برای صندلی های عقب
12- بلوتوث و هندزفری25- 6 عدد کیسه هوا
13- سیستم کنترل در سربالایی و ایستایی و سیستم مدیریت پایدار 26- نمایشگر 4.3 اینچی

 

طراحی جذاب خودروی کیا سورنتو ۲۰۱۹

قبل از بررسی سورنتو ۲۰۱۹ و قیمت آن در ایران می خواهیم در مورد طراحی و ساخت این اتومبیل صحبت کنیم. لازم است بدانید که خودروی کیا سورنتو ۲۰۱۹ با داشتن طراحی بدنه و داخل کابین بسیار شیک و دوست داشتنی خود، هر بیننده ای را مجذوب خود نماید. شما نیز می توانید به راحتی طراحی این اتومبیل را مورد مشاهده قرار داده و آن را با دیگر رقبا مقایسه قرار دهید.

استفاده از خطوط بسیار تیز و طراحی چراغ های فوق العاده ی این اتومبیل از مهمترین و بارزترین ویژگی هایی می باشد که امروزه سبب شده تا بسیاری از افراد علاقه مندی زیادی را برای خرید این اتومبیل از خود نشان دهند.

دلایل محبوبیت خودروی کیا سورنتو ۲۰۱۹

شما بعد از بررسی سورنتو ۲۰۱۹ و قیمت آن در ایران می توانید متوجه شوید که این اتومبیل از محبوبیت بسیار بالایی در کشورمان برخوردار است و همین امر سبب شده تا از فروش بسیار خوبی نیز برخوردار باشد. از مهمترین و بارزترین دلایلی که سبب شده است تا خودروی کیا سورنتو ۲۰۱۹ از محبوبیت بسیار خوبی برخوردار باشد، می توان به مواردی از جمله زیر اشاره کرد:

  • داشتن طراحی بی نقش و شیک
  • قدرت موتور فوق العاده بالا
  • داشتن آپشن ها و امکانات بسیار بی نظیر
  • میزان سوخت ایده آل
  • جادار بودن
  • مناسب برای مسافرت های طولانی مدت
  • داشتن قیمت بسیار مناسب با توجه به ویژگی هایی که دارد.

خودروی کیا سورنتو ۲۰۱۹ توانسته است بهترین و باشکوه ترین ویژگی ها و مشخصات را یک جا در دل خود جای دهد و شما می توانید با خرید این اتومبیل صاحب یکی از لاکچری ترین و مدرن ترین اتومبیل های شاسی بلند جهان شوید و از اعتماد به نفس بسیار خوبی نیز بهره مند گردید.

 

راهنمای خرید و قیمت آن در ایران

حال که با مهمترین و اصلی ترین مشخصات ویژگی های خودروی سورنتو ۲۰۱۹ از شرکت کره ای کیا  آشنا شدید، می توانید با خیال راحت و بدون داشتن هرگونه نگرانی اقدامات مربوط به خرید را انجام دهید. البته برخی از نگرانی های بسیاری از افراد تنها مشخصات این اتومبیل نمی باشد بلکه آنها به دنبال بررسی سورنتو ۲۰۱۹ و قیمت آن در ایران هستند تا از این طریق اتومبیل مورد نظر خود را با قیمت بسیار مناسبی تهیه و خریداری کنند.

در روزهای اخیر شاهد میزان افزایش خودروی کیا سورنتو ۲۰۱۹ در سراسر جهان هستیم و اگر شما نیز دوست دارید تا از این قافله عقب نمانید، می توانید همین حالا با در نظر گرفتن نظر خانواده ی خود نیز اقدام به خرید این اتومبیل داشته باشید. لازم است بدانید که خودروی کیا سورنتو ۲۰۱۹ توانسته است با سایر شاسی بلندهای موجود در بازار ایران به رقابت پرداخته و سربلند نیز از این رقابت بیرون بیاید.

امروزه کیفیت ساخت و آپشن های فوق العاده این اتومبیل بر سر زبان بسیاری از مردم می باشد. همچنین شما می توانید از خدمات پس از فروش این اتومبیل نیز به راحتی در کشورمان بهره مند شوید. لازم است بدانید که حتما نکات نگهداری از اتومبیل را به خاطر بسپارید چرا که در صورت بروز مشکلی در این اتومبیل مجبور به پرداخت هزینه های بالایی برای تعمیرات و تعویض قطعات آن هستید.

قدرت بسیار فوق العاده ی این اتومبیل سبب شده است که شما با خیال راحت به مسافرت های بسیار طولانی مدت بپردازید. حال شما هم می توانید اقدام لازم برای خرید و استفاده از این اتومبیل را انجام دهید و لذت واقعی رانندگی مدرن را برای خود و خانواده ی خود به ارمغان آورید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *