مجله خودرو

معرفی مهمترین مشخصات خودروی توسان

تاریخچه و مشخصات خودروی توسان

آیا شما نیز به دنبال آگاهی از مشخصات خودروی توسان هستید؟ آیا می دانید که مهمترین و اصلی ترین مشخصات خودروی توسان کدام ها هستند؟ از شما دعوت می شود که مقاله و مطالب پیش روی خود را تا انتها همراهی نموده و از این طریق جالب ترین و بهترین اطلاعات را نیز به دست آورید.

امروزه بازار خرید و فروش اتومبیل بسیار داغ بوده است و هر فردی نیز دوست دارد تا باکیفیت ترین و شیک ترین این محصولات را تهیه و مورد استفاده قرار دهد. یکی از محبوب ترین اتومبیل ها در نزد افراد را خودروی هیوندای توسان شکل داده است که این اتومبیل از سال ۲۰۰۴ مورد توجه بسیاری از خریداران در سراسر جهان بوده است و شما نیز می توانید با بررسی دقیق هر یک از مشخصات خودروی توسان، اقدامات لازم برای خرید آن را انجام دهید. لازم است بدانید که اولین و نخستین نسل از این اتومبیل در سال ۲۰۰۴ وارد بازار شد که با داشتن موتور ۲۷۰۰ سی سی، به عنوان یکی از بهترین خودروهای جهانی شناخته شد. بعد از گذشت حدود شش سال، این اتومبیل از لحاظ طراحی و مشخصات فنی دچار یک سری از مهمترین تغییرات واقع شد و به بازار عرضه گردید.

نسل سوم این اتومبیل نیز در سال ۲۰۱۷ با داشتن موتوری در حدود دو هزار سی سی معرفی شد و توانست توجه میلیون ها خریدار را به سوی خود جذب نماید. کشور سازنده ی اتومبیل کره جنوبی می باشد و این کشور توانسته است با استفاده از مدرن ترین و بروزترین دانش و فناوری، یکی از شیک ترین و لوکس ترین اتومبیل ها را طراحی و آن را در اختیار مشتریان خود قرار دهد. اگر شما نیز قصد خرید و استفاده از بهترین اتومبیل جهان را دارید می توانید خودروی توسان را در اولویت های خود قرار داده و لذت واقعی رانندگی را برای خود به ارمغان آورید. همچنین می توانید قبل از خرید در مورد مشخصات این اتومبیل نیز اطلاعات مورد نیاز خود را به دست آورید. در ادامه مقاله سعی بر آن داریم تا در مورد برخی از مهمترین و بارزترین مشخصات خودروی توسان و راهنمای خرید آن اطلاعات بیشتری را به حضورتان ارائه دهیم. با ما همراه باشید.

امکانات هیوندای توسان

بسیاری از افرادی که قصد خرید خودروی توسان را دارند، به دنبال کسب اطلاعات بروزی در مورد اصلی ترین مشخصات خودروی توسان هستند تا از این طریق با خیال راحت اقدامات مربوط به خرید را انجام دهند. شما نیز بهتر است برای خرید موفق مورد نظر خود، در خصوص معروف ترین مشخصات خودروی توسان، یک سری از مهمترین اطلاعات را به دست آورید تا یک خرید موفقی را تجربه نمایید. از اصلی ترین مشخصات مربوط به خودروی توسان می توان به مواردی از جمله زیر اشاره کرد:

  • ورودی بدون کلید
  • استارت دکمه ای
  • سیستم تهویه ای دوگانه اتومات و دارای دریچه تهویه عقب
  • کول باکس
  • صندلی راننده به شکل برقی تنظیم می شود
  • صندلی سرنشین جلو به شکل برقی تنظیم می شود
  • صندلی های عقب تاشو دو تکه هستند
  • گرمکن صندلی
  • سرد کن صندلی
  • روکش صندلی چرم
  • خروجی ۱۲ ولت

ایزوفیکس صندلی، سانروف، سقف پانوراما، آینه جانبی با گرمکن، آینه جانبی تاشو برقی، شیشه دودی عقب، کمربند ایمنی محدود کننده، دارای ۶ ایربگ، پشت سری فعال، ایربگ پرده ای، سیستم صوتی ۶ اسپیکر، مانیتور ۸ اینچی، جی اس پی، دوربین دنده عقب، تنظیم موقعیت ۴ حالته فرمان، دارای دی لایت، چراغ مه شکن، چراغ جلو زنون، چراغ چرخشی، اتو لایت، دارای چراغ خوش آمدگویی، دارای چراغ مه شکن عقب، طراحی بسیار فوق العاده و داشتن نوارهای کرومی در بدنه از دیگر مهمترین و اصلی ترین مشخصات خودروی توسان می باشد که شما بایستی در خصوص این ویژگی ها اطلاعات را در اختیار داشته باشید.

همانطور که ملاحظه می کنید این اتومبیل از لحاظ امکانات رفاهی بسیار مجهز و پیشرفته می باشد و شما می توانید با خرید خودروی توسان از تمام این خدمات و امکانات برخورداری لازم را داشته باشید. بدنه این اتومبیل نیز بسیار مقاوم و بادوام بوده و توانسته تمام استانداردهای مربوط به ساخت لوکس ترین اتومبیل را در خود جای دهد. خودروی توسان قبل از اینکه به بازار معرفی شود، آزمایش های بسیار متعددی را داده و ثابت کرده است که می تواند یکی از شیک ترین و بی نظیرترین اتومبیل های جاده ها باشد؛ بنابراین شما نیز هیچ گونه نگرانی را از بابت خرید و استفاده آن نداشته باشید.

همچنین برای خرید لوازم جانبی خودرو توسان می‌تونید به مقاله‌ای که در این زمنیه صحبت کرده‌ایم، مراجعه کنید.

 

مشخصات فنی 

در قسمت قبلی راجع به یک سری از مهمترین ویژگی‌های توسان که مربوط به خدمات و امکانات بود، توضیحاتی را به حضورتان ارائه دادیم و همانطور که مشاهده کردید، امروزه کمتر اتومبیلی را می توانید پیدا کنید که این چنین خدمات و امکاناتی را داشته باشد. با این حال خودروی توسان دارای یک سری از بهترین و شگفت انگیزترین مشخصات فنی نیز می باشد که آشنایی با این مشخصات خودروی توسان، از اهمیت بسیار زیادی برای خریداران این اتومبیل داراست. شما نیز می توانید بعد از کسب اطلاعات مورد نیاز در مورد آپشن ها و امکانات رفاهی این اتومبیل، به دنبال آشنایی با مشخصات فنی آن نیز باشید. از مهمترین و بی نظیرترین مشخصات خودروی توسان می توان به مواردی از جمله زیر اشاره کرد:

  • دارای سیستم توزیع نیرو
  • دارای سیستم ترمز کمکی
  • دارای سیستم ترمز ضد قفل
  • دارای سیستم ترمز پارکی برقی
  • داشتن سنسورهای جلو و عقب
  • دارای سنسور باران
  • دارای سنسور نقطه کور
  • داشتن کروز کنترل
  • کنترل ایستایی در سربالایی
  • کنترل سرعت در سراریزی
  • حالت رانندگی سه حالته
  • داشتن سیستم کنترل پایداری
  • داشتن سیستم کنترل کشش

نوع بدنه شاسی بلند، نوع شاسی یکپارچه، طول ۴۴۷۵ میلی متر، عرض ۱۸۴۹ میلی متر، ارتفاع ۱۶۵۵ میلیمتر، وزن ۱۴۳۵ کیلوگرم، حجم باک ۶۲ لیتر، قدرت ۱۵۵ اسب بخار، گشتاور ۱۹۲ نیوتن، شتاب ۱۱٫۸ ثانیه، سرعت ۱۸۰ کیلومتر بر ساعت، مصرف ترکیبی، ۸٫۳ لیتر در کیلومتر، حجم موتور ۲ لیتر، گیربکس ۶ دنده، پیشرانه ۴ سیلندر، محور محرک دو دیفرانسیل و غیره نیز از دیگر اصلی ترین و بی نظیرترین مشخصات فنی خودروی توسان می باشد که شما می توانید از این اتومبیل انتظار داشته باشید. مدل های نسل سوم خودروی توسان از قدرت بسیار بالایی در مقایسه با دیگر مدل های این برند دارند و شما می توانید با خیال راحت یکی از باکلاس ترین و لاکچری ترین اتومبیل های موجود در بازار را تهیه و خریداری نمایید.

 

بررسی تخصصی 

با توجه به ارزش قیمتی اتومبیل توسان، امروزه خریداران این خودروی دوست دارند تا قبل از خرید و استفاده از این محصول، به بررسی تخصصی آن پرداخته و در مورد سایر ویژگی های آن نیز اطلاعات مورد نیاز خود را به دست آورند. همچنین امروزه شرکت ها و نمایندگی های بسیار زیادی را می توانید در کشور ما مشاهده کنید که هر یک از آنها به دنبال ارائه بهترین و بی نظیرترین خدمات در زمینه هستند و شما می توانید اطلاعات مورد نیاز خود را به راحتی از سوی این نمایشگاه ها به دست آورید که البته شرکت پیش روی شما یکی از معتبرترین و بهترین این نمایشگاه ها بوده و همکاران ما از تخصص و تجربه بسیار کافی در این خصوص برخوردار هستند.

شما می توانید تجربه سواری بسیار راحت تر و قابل اعتماد تری را با این مدل از اتومبیل برای خود به ارمغان آورید. کابین بی سر و صدا، لرزش های بسیار خفیف و قدرت موتور بسیار فوق العاده از دیگر مهمترین و شگفت انگیزترین مشخصات خودروی توسان می باشد که شما می توانید با خرید آن، از این ویژگی ها نهایت برخورداری و بهره مندی را داشته باشید. همچنین میزان سوخت و کسب نمرات بسیار بالا در تست های تصادفی از دیگر موضوعاتی می باشد که امروزه بسیاری از خریداران به دنبال اخذ اطلاعات بیشتر در این خصوص هستند. شما نیز این فرصت طلایی و استثنایی پیش روی خود را از دست ندهید و هم اکنون با آگاهی بیشتری اقدام به خرید و استفاده از اتومبیل توسان داشته باشید و حس خوب رانندگی را تجربه کنید.

 

تفاوت مدل تا مدل توسان

یکی از مهمترین و اصلی ترین نگرانی ها و دغدغه های بسیاری از خریداران را مشخصات هیوندای توسان شکل داده است که ما نیز در بخش های قبلی سعی کردیم در مورد این مشخصات، اطلاعاتی را به حضورتان بازگو نماییم؛ اما اگر قصد تهیه این اتومبیل را دارید، بهتر است بعد از بررسی هر یک از مشخصات خودروی توسان در مورد تفاوت بین نسل ها و مدل های این اتومبیل نیز اطلاعات مورد نیاز خود را به دست آورید تا با آگاهی بیشتری اقدام به تهیه این اتومبیل داشته باشید. اگر بخواهیم خودروی توسان مدل ۲۰۱۵ و ۲۰۱۷ را با یک دیگر مقایسه کنیم، در این صورت می توانید تفاوت های آشکاری را بین این دو مدل مشاهده کنید و بر اساس این تفاوت ها اقدامات مربوط به خرید را انجام دهید.

از مهمترین تفاوت های مشخصات خودروی توسان بین این مدل می توان به بدنه این دو اتومبیل اشاره کرد. جالب است بدانید که این اتومبیل از لحاظ بدنه تغییرات چنین زیادی را نکرده است و تنها تفاوت های اساسی آنها در طراحی عقب، طراحی چراغ های جدید و رنگ اشاره کرد که برای بسیار از خریداران از اهمیت بسیار زیادی برخوردار نبوده و حتی برخی از آنها بر این باورند که مدل های قدیمی از طراحی شیکی برخوردار هستند. کابین مدل های ۲۰۱۷ این اتومبیل تغییرات بسیار زیادی را مشاهده کرده است و از امکانات و خدمات بسیار بالایی برخوردار است.

لازم است بدانید که تکنولوژی و ویژگی های فناوری استفاده شده در مدل های ۲۰۱۷ خودروی توسان بسیار پیشرفته تر از مدل های قدیمی آن بوده و همین امر نیز سبب شده است تا بسیاری از افراد خرید نسل جدید این اتومبیل را در اولویت های خود قرار دهند. امنیت مدل های ۲۰۱۷ خودروی توسان بسیار بالاتر از سایر مدل های آن می باشد و شما می توانید حس آرامش بسیار خوبی را در این اتومبیل برای خود به ارمغان آورید. در حالت کلی می توان گفت که مدل های ۲۰۱۷ خودروی توسان یک سر و گردن از دیگر مدل های این اتومبیل بسیار بالا بوده و همین آیتم نیز سبب شده تا شاهد افزایش میزان فروش این اتومبیل در بازار جهانی باشیم.

 

برای چه کسانی مناسب است؟

حال که با بارزترین و مهمترین مشخصات هیوندای توسان از نزدیک آشنا شدید، می توانید با در نظر گرفتن بودجه و قدرت مالی خود اقدام به خرید این محصول شگفت انگیز داشته باشید. خودروی توسان برای افرادی مناسب می باشد که قصد دارند سفرهای بسیار طولانی و دراز مدتی را در داخل و خارج از کشور داشته باشند که برای این امر نیز نیازمند یکی از باکیفیت ترین اتومبیل های جهان هستند که از قدرت و راحتی بسیار بالایی برخوردار باشد. مشخصات خودروی توسان نشان می دهد که این اتومبیل می تواند راحتی و رفاه بسیار بی نظیری را برای سرنشینان خود به ارمغان آورد. به همین دلیل نیز توصیه می شود که حتما خرید این اتومبیل را در اولویت های خود قرار دهید و حس رانندگی فوق العاده ای را برای خود به ارمغان آورید. افرادی که مشکل مالی ندارند، می توانند به راحتی یکی از شیک ترین رنگ های خودروی توسان را انتخاب کرده و آن را تهیه کنند. همچنین لازم است که خرید خود را از نمایشگاه های بسیار متعبر انجام دهید و تا خیالتان از بابت خرید تان راحت باشد.

امروزه این اتومبیل توانسته است رقابت بسیار خوبی را با سایر اتومبیل های دیگر داشته باشد و با داشتن مشخصات بسیار فوق العاده ی خود نیز همیشه مورد توجه بسیاری از خریداران بوده است. شما می توانید برای آگاهی بیشتر در خصوص مشخصات خودروی توسان به کاتالوگ آن مراجعه کرده و از این طریق جالب ترین اطلاعات مد نظر خود را به دست آورید. همچنین لازم است بدانید که طراحی بسیار لوکس و لاکچری این اتومبیل سبب شده تا خریداران آن از پرستیژ بالایی برخوردار شوند و اگر شما نیز به دنبال چنین پرستیژی هستید، می توانید هم اکنون تصمیم خود را برای خرید این اتومبیل قطعی کنید.

 

راهنمای خرید خودروی توسان

افرادی که قصد خرید و استفاده از اتومبیل لوکس جهانی را دارند بایستی در گم اول راجع به مهمترین و بارزترین مشخصات خودروی توسان اطلاعات مورد نیاز خود را به دست آورند. همچنین می توانید برای اخذ اطلاعات بیشتر در خصوص مشخصات خودروی توسان با همکاران ما از همین وب سایت پیش روی خود در تماس باشید و راهنمایی های مورد نیاز خود را به دست آورید. برای خرید کافی است یک سری از مهمترین و اصلی ترین مدارک مورد نیاز را تهیه کرده و سپس اقدامات لازم برای خرید را انجام دهید. همچنین می توانید برای اخذ اطلاعات بیشتر و مفصل تر در مورد مشخصات خودروی توسان، به نظرات و پیشنهادات سایر خریداران این اتومبیل نیز مراجعه کنید.

این اتومبیل از خدمات پس از فروش بسیار خوبی نیز در کشورمان برخوردار است و شما می توانید در صورت مشاهده هرگونه مشکلی یا خدمات مربوط به سرویس این خودرو، به نمایندگی های پس از فروش آن در سراسر کشورمان مراجعه کنید. همکاران ما در این وب سایت پیش روی شما اطلاعات بسیار دقیق و کاملی را از خودروی توسان دارند که شما می توانید با یک تماس تلفنی اطلاعات بسیار جالبی را به دست آورید. همچنین در نظر داشته باشید که خودروی توسان امروزه در لیست لوکس ترین و باشکوه ترین اتومبیل های جهان واقع شده است و در حال حاضر نیز می توانید شاهد افزایش تردد این اتومبیل در کشور ما شوید. توصیه می کنیم که در هنگام خرید به مدل، رنگ و سالم بودن ظاهر و بدنه این اتومبیل نهایت دقت و توجه را خرج کنید تا از این طریق بی نقص ترین این اتومبیل را تهیه و خریداری کنید.

 

قیمت اتومبیل توسان 

افراد بعد از آشنایی با خودروی توسان، به دنبال قیمت این خودروی هستند تا بتوانند با در نظر گفتن بودجه ی در اختیار خود، اقدام به خرید داشته باشند. شما می توانید قیمت های عرضه شده برای این خودروی را به راحتی از همین وب سایت پیش روی خود مورد مشاهده قرار دهید و با توجه به علاقه مندی خود، اقدام به خرید نمایید. لازم است بدانید که قیمت های عرضه شده در برابر مشخصات خودروی توسان بسیار مناسب و معقول بوده و شما می توانید با هزینه های مناسبی صاحب یکی از با کیفیت ترین و بهترین اتومبیل های جهان باشید.

البته ناگفته نماند که در طول یک سال اخیر قیمت خودروی توسان نیز مانند قیمت بسیاری اتومبیل های موجود در کشورمان افزایش یافته است ولی با این حال بسیاری از خریداران علاقه مندی بیشتری را برای خرید آن از خود نشان می دهند چرا که به خوبی می دانند با خرید خودروی توسان می توانند بهترین و به یادماندنی سفرها را به همراه دوستان و خانواده ی خود تجربه کنند. همچنین اگر شما قصد خرید خودروی توسان نسل های اول و دوم را دارید، در این صورت بایستی مدل های کارکرد آن را تهیه و خریداری کنید که برای این امر نیز نیازمند یک مشاوره ی هوشمند دارید که می توانید برای اخذ مشاوره ی لازم، با ما و همکاران ما از همین وب سایت پیش روی خود در ارتباط باشید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *